Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

meinard

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1925
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    11

Ostatnia wygrana meinard w dniu 28 Lutego 2014

Użytkownicy przyznają meinard punkty reputacji!

Reputacja

4436 Guru zegarmistrzostwa

O meinard

  • Tytuł
    neofita

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    wefkukurydzy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. O stanie ciężko coś powiedzieć, bo polerowana w całości koperta + mocne światło + białe tło sprawiają, że różne rysy i ubytki nie są za dobrze widoczne. To, co widać, to rysy na bezelu (norma) i dziwnie przytarty górny endlink mesha. No i trzeba pamiętać że ta referencja nie była jeszcze na własnych mechanizmach Breitlinga, co może być zarówno minusem (krótsza rezerwa chodu) jak i plusem (tańszy serwis). A że serwis będzie potrzebny to akurat prawdopodobieństwo jest spore, bo wg opisu zegarek robi ponad 30s na plus, więc diabli wiedzą co tam się dzieje w środku.
  2. Ten polar po prawej jakiś trefny, superluminova nie powinna tak zżółknąć
  3. Nie znalazłem interesujących mnie silników diesla. Nie chcę też elektryka ze względu na wciąż niesatysfakcjonującą infrastrukturę, więc metodą eliminacji musi być benzyniak. Modele, które chodzą mi po głowie (Mazda CX-30, Alfa Tonale, Volvo XC40 i cośtam jeszcze) wszystkie mają hybrydy albo miękkie hybrydy - dlatego właśnie zastanawiam się, czy poza Toyotami takie problemy również występują.
  4. Moja rodzicielka kupiła sobie w zeszłym roku Toyotę Yaris, jakąś hybrydę. Ostatnio wyjechała na dwa tygodnie i po powrocie nawet nie dało się otworzyć auta. Wezwany assistance stwierdził, że jakaśtam bateria się rozładowała, i że to znany problem w hybrydach, trzeba często jeździć to nie będzie problemu. I teraz tak się zastanawiam, czy to wszystkich hybryd dotyczy, czy tylko tej toyotowskiej? Bo jestem na etapie rozglądania się za czymś dla siebie, ale u mnie np. zdarza się dość regularnie że auto stoi 2 tyg nieruszane, a wyprowadzam je tylko w jakąś dłuższą trasę.
  5. Zmienili dioptrie w tej lupce? Jakoś tak na tych zdjęciach wydaje się że mało powiększa. w Ex czy DJ te cyfry są ogromne po powiększeniu.
  6. To by też potwierdzało to, co na Omega Forums pisali, że brak oznaczenia w 2220.80 de facto oznacza wersję D.
  7. 2500C ma font bezszeryfowy, a 2500D szeryfowy - oczywiście, tak jak piszesz, przy założeniu że nic nie było cyganione podczas serwisu. Czasem też na samym mechanizmie jest wybita wersja
  8. Dziurka dziurką, ale ten grawer też kiepsko wygląda. Obstawiałbym podróbę.
  9. Myślałem że już ten design porzucili i liczyłem na coś bazującego na M.A.D.2. Ja sobie odpuszczam, za pstrokate i brzydkie. Poczekam na kolejną edycję, pewnie dopiero na wiosnę.
  10. Na tym zdjęciu trochę tak, ale to polerowana stal, i bardzo mnie ciekawi jak znosi codzienne użytkowanie.
  11. Dementuję, jest naprawdę ok. Bransolecie nie mam nic do zarzucenia, zapięcie jest oczywiście mniej solidne niż współczesny glidelock, ale trzyma poziom, nic nie klekocze, zdecydowanie nie określiłbym jako "kiepskie". Zgadza się, aczkolwiek ten artykuł dość zgrabnie to zbiera w całość https://www.fratellowatches.com/buying_guide_different_versions_rolex_explorer_ii_16570/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.