Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
ledr

Klub Miłośników Zegarków Christopher Ward

Recommended Posts

Tudora nie miałem na jesieni mierzyłem ale nie było czasu dokładnie oglądać. 

 

Koledzy pisali w CW właśnie o kontroli jakości o problemach z mechanizmami. Kolega nawet dostał inny model. Przez te kilka lat kupiłem kilka zegarków i obejrzałem dość dużo i myślę, że jakościowo jest bardzo dobrze. Mając trochę droższe zegarki nie uważam, że to jest przepaść do tych tańszych. Mam np Longinesa spirit chrono i szlify w nim są gorszej jakości niż w cw. Ja w swoich cw nie widzę jakiś mankamentów czy niedoróbek a np Glycine w brązie ma na tarczy od nowości jakiś pyłek. Nie rzuca się w oczy ale jest 😀 mam też Balla aerogmt i może technologie wykonania czy stał chyba 914 na plus to cw też mu nie ustępuje. Jakościowo porównuję go do Orisa Aquisa bardzo dobrze zrobiony. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Funky_Koval napisał(-a):

no to chyba koniec wysylki bez opłat...

 

Screenshot_20240528-163744.thumb.png.671c6d877bb451275e8fb6fe26b1d1d8.png

Chcieli brexitu, takie są efekty, podejrzewam, że sprzedaż spadnie.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, tommly napisał(-a):

Chcieli brexitu, takie są efekty, podejrzewam, że sprzedaż spadnie.

Pewnie tak. Dobrze, że jeszcze w kwietniu udało się kupić brąziaka. 

VxnaQNj.jpeg


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):


W jakiej walucie chciałeś kupić? Nie kombinowałeś czasem z USD?

Nic nie kombinowałem. Kupić też nie zamierzam bo wolę sikory z krajowej dystrybucji :)


quartz bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Myślałem, że taki komunikat Ci wyskoczył w trakcie zakupów.

 

W takim razie ceny na zegarki wysyłane poza UK powinny być podawane bez angielskiego VAT'u, a więc chyba 20% niższe. W zamian dojdzie nasz, czyli 23%. I koszty usługi odprawy celnej itp...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

OK. Myślałem, że taki komunikat Ci wyskoczył w trakcie zakupów.

 

W takim razie ceny na zegarki wysyłane poza UK powinny być podawane bez angielskiego VAT'u, a więc chyba 20% niższe. W zamian dojdzie nasz, czyli 23%. I koszty usługi odprawy celnej itp...

Teraz sprawdziłem ale nic mi się nie zmienił 915 funtów jak doszedłem do płatności. 

 

6 godzin temu, Funky_Koval napisał(-a):

Nic nie kombinowałem. Kupić też nie zamierzam bo wolę sikory z krajowej dystrybucji :)

 

Nie ma co się bać takich zakupów. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też mnie to ciekawi. Skrobnąłem wczoraj zapytanie do nich w temacie, podzielę się odpowiedzią jak dostanę. 

W FAQ dalej mają info że wysyłka do EU na warunkach DDP.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kornel91 napisał(-a):

 

Nie ma co się bać takich zakupów. 

A jak ze zwrotami czy gwarancją? Trzeba pewnie do UK odesłać....


quartz bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Funky_Koval napisał(-a):

A jak ze zwrotami czy gwarancją? Trzeba pewnie do UK odesłać....

 

Tak jest. Jeden kolega już przez to przechodził i zachwycony (delikatnie mówiąc) zarówno samym procesem jak i szybkością działania serwisu ChW nie był. Brexit daje się we znaki wszystkim.

Natomiast mechanizmy w ChW to głównie Sellity, więc w razie jakiejś awarii niedrogo można je naprawić u nas, poza gwarancją. Inne awarie też są możliwe, ale to już bardzo małe prawdopodobieństwo. Choć nic nie jest wykluczone.

Miałem jedną awarię mechanizmu w ChW, który kupiłem jako używany. Nawet nie sprawdzałem, czy jest jeszcze na gwarancji. Oddałem lokalnie do pełnego serwisu i zegarmistrz zrobił serwis a usterkę usunął w cenie tego przeglądu (to był drobiazg - odkręciła się jakaś śrubka w mechaniźmie).

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

 

Tak jest. Jeden kolega już przez to przechodził i zachwycony (delikatnie mówiąc) zarówno samym procesem jak i szybkością działania serwisu ChW nie był. Brexit daje się we znaki wszystkim.

Natomiast mechanizmy w ChW to głównie Sellity, więc w razie jakiejś awarii niedrogo można je naprawić u nas, poza gwarancją. Inne awarie też są możliwe, ale to już bardzo małe prawdopodobieństwo. Choć nic nie jest wykluczone.

Miałem jedną awarię mechanizmu w ChW, który kupiłem jako używany. Nawet nie sprawdzałem, czy jest jeszcze na gwarancji. Oddałem lokalnie do pełnego serwisu i zegarmistrz zrobił serwis a usterkę usunął w cenie tego przeglądu (to był drobiazg - odkręciła się jakaś śrubka w mechaniźmie).

Ja nie o mechanizm się martwię :) mam niefart do zagarków (albo ocd jak zwał tak zawał  :) ) często nie trafiam z pierwszą sztuką ze względu na QC. Dune c65 ma wszsystko co bym chciał ale właśnie odsyłanie...

No i trochę mi się ich logo nie podoba wygląda jak rasowy microbrand z internetów  (nie bijcie gust rzecz subiektywna ) :) Niemniej same zegarki świetne są


quartz bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowe, nakładane logo w brąziaku C60 Pro 300 petarda, jeszcze to wykończenie grubym szlifem świetnie pasuje do koperty 

Edited by artooro

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Funky_Koval said:

no to chyba koniec wysylki bez opłat...

Spokojnie, poczekajmy. Może faktycznie jest to jakiś problem techniczny, a nie zwinięcie oddziałów w UE.

 

5 hours ago, Funky_Koval said:

A jak ze zwrotami czy gwarancją? Trzeba pewnie do UK odesłać....

Tak. Sam przechodziłem proces wysyłania zegarka na gwarancji. Tu trzeba wysłać w ramach "procedury uszlachetniania" aby uniknąć późniejszych tłumczeń agencji celnej DHL, że zegarek wraca z serwisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minut temu, tts napisał(-a):

 

Tak. Sam przechodziłem proces wysyłania zegarka na gwarancji. Tu trzeba wysłać w ramach "procedury uszlachetniania" aby uniknąć późniejszych tłumczeń agencji celnej DHL, że zegarek wraca z serwisu.

O, a jak długo wszystko trwało i czy procedura była bardzo uciążliwa? 


quartz bandit

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Funky_Koval said:

O, a jak długo wszystko trwało i czy procedura była bardzo uciążliwa? 

O tym, że trzeba to zrobić wedle tej procedury, dowiedziałem się jak zegarek wracał z serwisu. Kojarzę, że w ciągu dwóch dni, trzem różnym osobom z agencji celnej tłumaczyłem do czego służy zegarek. ;) Finalnie, wysłałem wypełnione formularze oświadczeń, dołączyłem dokumenty przewozowe, jakie załączyłem do pierwotnej przesyłki i w ciągu kilku dni zegarek dotarł bezpiecznie. Generalnie bym nie panikował, ani nie martwił się na zapas. 

 

No i ważna sprawa, ja swoją Sellitę wysłałem na serwis gwarancyjny tuż przed upływem 60 miesięcznej gwarancji CWL, bo wtedy zdarzyło się jej zgubić deklarowaną rezerwę chodu ;) Z drugiej strony się nie dziwię, że tak mogło by się stać, bo to moje EDC, więc żadne zadanie jej nie straszne, od prac fizycznych, po rekreację.

Edited by tts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.