Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

tts

Użytkownik
  • Content Count

    4316
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3982 Guru zegarmistrzostwa

About tts

  • Rank
    navigare necesse est, vivere non est necesse

Informacje o profilu

  • Płeć
    Nie określona

Recent Profile Visitors

2536 profile views
  1. Pół cm różnicy w porównaniu do tego z C60 Mk2 i już problem? Swoją drogą przy okazji ost rozmowy o zapięciu z mikroregulacją do PO, uświadomiłem sobie, że to generalnie bydlę jest... chyba zamiast mikroregulacji w C60 wolę tak dobrze spasowany kajdan jak mam w Omegach i małe zapiecie.
  2. Dobry zegarmistrz, po prostu nie zrobi roboty jak nie ma dostępu do części.
  3. Próbować dociągnąć do premiery nowego modelu.. zwykle w jej okolicach pojawiają się fajne ceny na starsze modele. W tym roku, ok pół roku po premierze 15-tek zauważyłem, że można je wyrwać w korzystniejszych cenach niż na początku. Zatem sam musisz ocenić.
  4. To nawet nie jest kwestia czy "w ASO a nie u mietka na zakładzie". Mamy bardzo dużo dobrych zegarmistrzów, ale oni miewają ograniczony dostęp do części.
  5. O co pytasz? Tak. Póki się da i nie kosztuje to kilku worków kruszcu, to chcę aby przy przeglądzie wymieniane były również i elementy odpowiedzialne za wodoszczelność, zwłaszcza że to mój EDC i pracuje w różnych warunkach. Opis procedury znajdziesz tutaj: Słownik eksportowy - DHL Express
  6. No to ja odnośnie do gwarancji... nie ma problemu... potencjalny problem jest z agencją celną DHL... jak nie skorzystasz z proc. uszlachetniania, to będziesz się musiał tłumaczyć... - u mnie skończyło się na oświadczeniu i odpowiedzi na pytania w stylu: do czego służy zegarek. Mechanicznie tak, ale poza uszczelkami masz jeszcze koronkę. Nie namawiam, ale ja swojego EDC wyślę ponownie na serwis, tym razem pogwarancyjny, tak aby trzymał te deklarowane 60Atm WR. Acha, serwis CWL nie odświeża kopert ani bransolet.
  7. Wszystko fajnie, tylko kojarzę, że po pierwszej dobie, ten werk nie trzymał już parametrów. Może, jednak że ten problem z SH21, od 2016 roku został już rozwiązany?
  8. Zwykle sezon "na wodę" zaczyna się co roku. Resztę pytań pominę, natomiast chętnie dowiem się, jak Kolega znajdzie odpowiedzi na te pytania. Na koniec dodam, że robiąc pełne przeglądy w autoryzowanym serwisie, zawsze dostaję wymienione części, a w tym "kit WR" czyli koronkę i uszczelki. P. S. ...i jeszcze to tak tu zostawię: https://www.helveti.eu/stranky/watch-academy-water-resistance-of-watches-at-a-glance
  9. vide; The Ultimate Guide to Watch Water Resistance | WO UK – Watch Obsession j.w.
  10. Zawsze tak postępuję, przed zanurzeniem zegarka na dłużej, zwłaszcza gdy wcześniej nagrzewał się na słońcu. Nie ważne czy ma WR 5 czy 60Atm. Nie widzę, żadnego argumentu za tym, aby fizyka dla zegarków miała działać inaczej... Zwłaszcza, że jak zapewne większość z Nas, nie robię regularnych testów wodoszczelności przed sezonem.
  11. Minus 5% za newsletter i 3% za płatność przelewem.
  12. Pierwszy na górze, to oryginalny: H690.324.115 (Hamilton Spirit of Liberty Lederband braun 22/20mm H690.324.115 | olfert&co Uhren (olfert-co.de), drugi jest robiony przez Kolegę @Re.Al. .
  13. Ja bym poszedł w klasykę: lub taki czarny jak mam w SoL LE: ewentualnie taki ciemny brąz:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.