tomaliusz 23126 #6426 Napisano 3 Stycznia 2020 Na pewno są osoby tutaj które bez problemu to ogarną, pewnie się odezwą jak przeczytają Twój wpis.Pomęcz go jeszcze trochę ustawieniami, ustaw. początkowe wsk. przeprowadziłeś?Nic na siłę ale klapsa możesz mu dać ... to G to nic się nie stanie a może ożyję Jak nic nie daje rady to wyciągnij bateryjkę ... no ale jak sam piszesz że wymiany modułu nie ogarniesz to poczekaj na odzew etatowych "składaczy" 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6427 Napisano 16 Stycznia 2020 Moich perypetii z parującym Mudem ciąg dalszy. W skrócie. Napisałem do Casio i rozmawialem z gosciem na whatsapp. Wysłałem zegarek do nich (Casio UK). Otrzymałem mail z zaswiadczeniem o naprawie zegarka za 65£. Napisałem do gościa o co chodzi a on na to, że to jest za wymiane obudowy a to nie podlega gwarancji. Więc ja do niego, że ten zegarek otrzymałem od niego( ten sam gość co wcześniej) i jest w idealnym stanie, nigdy nim o nic nie zahaczyłem itd. Nie chce płacić za coś co nie jest moją winą, wysłałem do nich 8 razy i jestem już tym zmęczony. Poprosiłem o mail do Japonii i że może oni będą mieli szacunek i wymienią na nowy zegarek raz na dobre. Gość nie odpisał do tej pory. Kilka dni póżniej otrzymałem przypomnienie o zapłacie za naprawę. Miarka się przebrała i napisałem do Japonii tak że następnego dnia dzwonili z UK. Miałem do wyboru zegarki w cenie Mudmastera i wybrałem takiego samego, dwa dni póżniej czyli wczoraj otrzymałem nowego. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka #6428 Napisano 17 Stycznia 2020 A nie dostałeś od nich maila z info ze beda wymieniać częsci za 65 funtów - czy porostu sami zdecydowali i postawili Cię przed faktem dokonanym ?Bo w UK zazwyczaj informują co i jak i pytaja się jaka jest Twoja decyzja - ewentualnie jest zapisek,że jak sie nie odezwiesz do iluś tam dni,to potraktują to jako wirtualna Twoja zgode na naprawę Mi tak pisalo Casio UK 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6429 Napisano 18 Stycznia 2020 Tak, dostałem tak jak mówisz i był zapisek, że jeśli nie odpowiem wciągu miesiąca to wyślą zegarek nie naprawiiny. Sęk w tym, że ja gościowi z serwisu napisałem, że nie chcę wymiany, bo to nie moja wina. On nie zareagował i kilka dni później otrzymałem przypomnienie o decyzji. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIO 8772 #6430 Napisano 19 Stycznia 2020 Najważniejsze, że nie odpuściłeś i wszystko skończyło się dobrze Wygląda na to, że testują klientów 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6431 Napisano 19 Stycznia 2020 Sam się sobie dziwię, że tak długo wytrzymałem Do trzech razy sztuka. Dwa poprzednie miały bodajże H na dekielku a ten ma GE i z tego co znalazłem na necie, może to być oznaczenie z nowej fabryki w Japonii. Spotkał się ktoś z was z GE? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
T Atomicus 55 #6432 Napisano 19 Stycznia 2020 @DomenicoJak to - gwarancja nie obejmuje obudowy?Co to za sklep?Czy to oznacza ze Casio sprzedaje wodoszczelne zegarki bez gwarancji wodoszczelnosci?Niesłychane!!! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6433 Napisano 20 Stycznia 2020 To serwis Casio w UK. Poniżej serwisanta odpowiedź na moje pytanie. Hello, the estimate is raised for a case replacement which is not covered under the warranty. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rk7000 3324 #6434 Napisano 22 Stycznia 2020 (edytowane) Wycieczki personalne, niewłaściwe słownictwo i obraźliwe zachowanie nie będą tolerowane tym forum. 12 postów usuniętych (w tym i te odnoszące się do niewłaściwych treści)Na razie bez banów.Życzę miłego dnia wszystkim i tylko merytorycznych dyskusji Edytowane 22 Stycznia 2020 przez rk7000 0 Licytacje dla Krzysia https://zegarkiclub.pl/forum/topic/137599-licytacja-dla-krzysia/?do=findComment&comment=3403902 Pozdrawiam Roman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Johnny15 379 #6435 Napisano 22 Stycznia 2020 Jest jakieś archiwum, żeby poczytać? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIO 8772 #6436 Napisano 25 Stycznia 2020 Kogoś tu poniosło i to ostro. Dobrze, że zostało posprzątane. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Y4RO 1 #6437 Napisano 31 Stycznia 2020 (edytowane) CześćI u mnie zawitał GWG - 1000 Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Y4RO 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6438 Napisano 31 Stycznia 2020 Gratulacje 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 23126 #6439 Napisano 31 Stycznia 2020 (edytowane) Oooo, następny fanboy Niech się nosi i nie psuje zbyt często Edytowane 31 Stycznia 2020 przez tomaliusz 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIO 8772 #6440 Napisano 1 Lutego 2020 Nie trzeba być miłośnikiem, żeby kupić ten model. Ja miałem go już 3 razy i ciągle do niego wracam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #6441 Napisano 8 Lutego 2020 Panowie da się z tym coś zrobić czy serwis? Byłem na zewnątrz, zegarek się podładowywał na słońcu. Włączyłem po kolei barometr, termometr. Termometr nic nie pokazał na ekranie oprócz "*C" przez 2-3s, potem się zegarek zresetował do zera, a wskazówka funkcji została na wskazaniu temperatury i uznała to za miejsce "startowe" Ni chu chu nie chce się ruszyć na Baro ani na znacznik początkowy, przechodzi tylko pomiędzy trybami wychodząc poza skalę.Próbuję też ręcznej synchronizacji, mam L2-L3, ale dostaję ERR. Zegarek kupiony w listopadzie w WatchShopie w UK, świeży model z zeszłego roku. Co robić? Jestem załamany 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIO 8772 #6442 Napisano 8 Lutego 2020 Może się po prostu rozładował i musi poleżeć na słońcu Jak się nie podniesie, zawsze możesz do nich odesłać. W końcu jest na gwarancji. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #6443 Napisano 8 Lutego 2020 (edytowane) Może się po prostu rozładował i musi poleżeć na słońcu Jak się nie podniesie, zawsze możesz do nich odesłać. W końcu jest na gwarancji.Leżał na słońcu jakieś 2-3h, zatem to nie to..Wskaźnik baterii jest na "H". Edytowane 8 Lutego 2020 przez Gość 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11511 #6444 Napisano 8 Lutego 2020 Jak Watchshop, to wysyłasz do serwisu centralnego ZIBI w Sochaczewie z kartą gwarancyjną i dowodem zakupu. No chyba, że wolisz w PL nie naprawiać to ślij do WS lub serwisu Casio w EU.Leżał na słońcu jakieś 2-3h, zatem to nie to..Wskaźnik baterii jest na "H".2-3 godziny, to mało. W pełnym słonku, o które teraz ciężko, to minimum kilkanaście godzin, 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KRZYSIO 8772 #6445 Napisano 10 Lutego 2020 Jak wskaźnik baterii na H to raczej nie to. Ślij do WS jak Kolega radzi - może wymienią na nowy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6446 Napisano 13 Lutego 2020 Wiadomo coś więcej, jak tam sytuacja z tym zegarkiem? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #6447 Napisano 15 Lutego 2020 Ogólnie to jak poniżej, rozjechał się totalnie (to poniżej to wg niego godzina 12:00), każda próba ręcznej synchronizacji dawała ERR, nawet przy L2-L3.Wsadziłem go do szafki, napisałem do WS."Coś" się stało, włączył się po jakimś czasie Power Save i zegarek wrócił do normy (!!!), w sensie wskazówka funkcji wróciła w początkowe położenie.Zsynchronizowałem go ręcznie z zegarem atomowym, ustawił się poprawnie (!!!) co do daty i godziny. Podsumowując, sam się naprawił. Nie wiem co się stało, nie znam przyczyn, nie wiem też jakim cudem "się naprawił".Moje zaufanie do GWG-1000 spadło na łeb na szyję i bardzo mocno żałowałem, że go kupiłem zamiast Rangeamana. WS odezwał się dopiero po tygodniu od tej sytuacji, bardzo późno. Odpisałem im, że się naprawił i będę obserwował czy się znów nie "przekręci" i w razie czego dam im znać.WS na plus - daje link do wygenerowania etykiety na paczkę i na ich koszt odsyła się go do UK lub odsyła się na własny koszt, a oni robią refund do max 20 funtów za przesyłkę. Tak to wygląda - z niewiadomych przyczyn się zresetował i z jeszcze bardziej niewiadomych się naprawił sam, straciłem zaufanie do tego zegarka.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domeniqo 7 #6448 Napisano 15 Lutego 2020 Zegarek nie otrzymał przypadkiem wcześniej jakiegoś hmm dzwona? Tak tylko gdybam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artsky 52 #6449 Napisano 15 Lutego 2020 Odsyłaj nawet się nie zastanawiaj, wyszła partia z wadliwymi modułami, wymienią bez łaski na nowy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość #6450 Napisano 15 Lutego 2020 Zegarek nie otrzymał przypadkiem wcześniej jakiegoś hmm dzwona? Tak tylko gdybam.Nie, nic z tych rzeczy, używany w warunkach domowo-biurowych. Odsyłaj nawet się nie zastanawiaj, wyszła partia z wadliwymi modułami, wymienią bez łaski na nowy.Jakieś szersze info? Kiedy ta wadliwa partia wyszła? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach