Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ZZibbb-cia

Becker regulacja bicia - prośba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Dobry wieczór :)

Mam prośbę do fachowców o "łopatologiczne" wytłumaczenie mi, co zrobić z rozregulowanym GB Silesia :)

Szukałam w necie, coś tam znalazłam, ale się boję, bo to były wszystko jakieś ogólne rady i czasem zdawały się sobie nawzajem zaprzeczać, a ja jestem "zielona" w tym temacie zupełnie :)

 

Obecnie mój zegar na godz. 20 wybil godz. 23. W jaki sposób bezpiecznie go przestawić?

Próbowałam to robić w ten sposób, że przytrzymywałam dźwignię z prawej strony z tyłu zegara i wtedy przesuwałam wskazówki. Ale może to wcale się tak nie robi?

 

Poza tym mam dziwne wrażenie, że jak go reguluję za pomocą owej dźwigni i potem nakręcam, to coś mu się po niedługim czasie przestawia i zaczyna wybijać pełną godzinę na pół godziny, a potem np. 16 razy raz za razem... Po kilku dniach mu to przechodzi i już bije "prawidlowo", tyle, że jak się przestawił, tak już mu zostaje (czyli tak jak teraz 3 h róznicy). Trochę to wygląda na problem ze sprężyną... ale to tylko moje przypuszczenie.

 

Tak czy inaczej przede wszystkim wracam do pytania: czy mogę go jakoś bezpiecznie przestawić?

 

Liczę na pomoc, bo bardzo lubię moją rodzinną pamiątkę, dbam o niego, rok temu byl u konserwacji.... gdyby się dało uniknąć wożenia go znowu do zegarmistrza byloby super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach