Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Lestaf

LEGO

Recommended Posts

Lego nie informuje. Tak gdzieś kiedyś wyczytałem na jakichś forach. Równie dobrze może być to ściema. W każdym razie wziąłem teraz. W smyku dobra cena

Share this post


Link to post
Share on other sites

GRATULACJE DECYZJI

 

Mozesz porobic fotki podczas otwierania ?? Moze glupie,ale strasznie mnie ciekawi jak wyglada to pudelko w srodku z woreczkami.

Pochal sie pozniej jak dlugo go budowales

Swoja droga,mam nadzieje ze masz duzo miejsca na ten model...bo jest duzy hehehe

 

-jeszcze nie znalazlem zdjecia w sieci ktore by dobrze pokazywalo jego gabaryty,a mialem przyjemnosc go ogladac :)

Tutaj możesz zerknąć na zawartość pudła

 

https://youtu.be/8hiwECVfSHo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do dostepnosci 75192 to premiera miala byc w pazdzierniku zeszlego roku ale ruszyla przedsprzedaz we wrzesniu dla klientow ze statusem vip w sklepie lego i wszystko sie sprzedalo tak ze na oficjalna premiere nie bylo nic. Byly jakies doniesienia ze sie czasami w jakichs sklepach pojawialo ale po paru godzinach znikalo. Oficjalne stanowisko firmy lego bylo takie ze doprodukuja ale nie maja terminu. Sledzilem temat do stycznia i nie bylo nigdzie w normalnych cenach, stracilem juz nadzieje. Nagle teraz w sklepach sie pojawilo w normalnych pieniadzach. Niewiem ile tego rzucili ale sadze ze sie wyprzeda w ciagu kilku miesiecy. To nie jest zestaw limitowowany do jakiejs konkretnej ilosci sztuk ale nie jest to tez zestaw z katalogu ktory bedzie w ofercie przez kilka lat. Jak ktos ma dylemat to lepiej brac bo moze niedlugo nie byc.

Edited by siruspan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy się zapisać do newslettera star wars dzwoniąc do Lego. Ingormacje o dostępnościach zestawów specjalnych przychodzą 24h przed pojawieniem się na lego.shop. Mi pomimo tych maili udało się go kupić dopiero w styczniu.
Miałem też 10179. Gdy pojawiła się zapowiedź nowej wersji udało mi się jeszcze go odsprzedać na ebayu ale teraz przy 75192 jego wartość stopniała. To samo z Taj Mahal.
A wczoraj taki kolo dołączył do ekipy :)

 

IMG_4383.jpg

Edited by Mikołaj N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wystarczy się zapisać do newslettera star wars dzwoniąc do Lego. Ingormacje o dostępnościach zestawów specjalnych przychodzą 24h przed pojawieniem się na lego.shop. Mi pomimo tych maili udało się go kupić dopiero w styczniu.

Miałem też 10179. Gdy pojawiła się zapowiedź nowej wersji udało mi się jeszcze go odsprzedać na ebayu ale teraz przy 75192 jego wartość stopniała. To samo z Taj Mahal.

A wczoraj taki kolo dołączył do ekipy :)

Pokaż resztę zestawów w gablotach. Please

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokaż resztę zestawów w gablotach. Please

 

Ale tylko kilka ok? ;)

 

IMG_4389.jpg

 

IMG_4387.jpg

 

IMG_4391.jpg

 

IMG_4392.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie jest problem z tymi klockami. Mam grubo ponad 300 zestawów - pora się wybudować :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jest moc!


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nosi mnie, żeby wyjąc z szaf wszystkie niezłożone zestawy i ustawić je na podłodze, zobaczyć ile tego jest. Większości nie składam własnie ze względu na brak miejsca :( A sokoła bym złożył chętnie a tak to zalega w kącie (ten wielki karton):

 

IMG_4394.jpg


Czy to jest jedna z większych kolekcji w PL czy największa? :P

 

Spotkałem się kiedyś z tym gościem co jeździ po galeriach handlowych i organizuje wystawy. On sam ma około 2000 zestawów, ale głównie City. Małe duże - niewiele wartościowych. Na wystawie wystawia głównie nie swoje zestawy. Wypożycza je od ludzi za w sumie nieduże pieniądze, ubezpiecza i kase tłucze na wejściówkach. Wielu zestawów z moich nie miał ale za to miał, niestety nie swoje a wypożyczone, takie zestawy za które dałbym się pokroić. Np całą kolekcję Pirates z lat 90'

Share this post


Link to post
Share on other sites

Składałem 10179 kilka lat temu - coś koło 24h. Po czy rozkładałem go... Zdecydowanie nudne rozkładanie to grubo ponad 10h ślęczenia nad nim i bolące paluchy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyobrażam sobie, ja rozkladalem w zeszłym roku 5 zestawów Technics i takiej frustracji to ja jeszcze w życiu nie przeżyłem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

Mikolaju N - wygrales wszelakie szranki i konkury :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha może na tym forum. Ale jakbyś poszperał na forach prawdziwich Afoli to można popaść w przekonanie że zaczęło się zbierać 30 lat za późno :(

 

Mi największą frajdę sprawia zbieranie zestawów gratisowych do wysyłek z lego shop :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mrovka

Nawet nie wchodze na takie fora :) 

Kiedys w necie trafilem na dziela ludzi i wpadlem w kompleksy - zostane przy swojej prostej swiatyni hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mikołaj, czapki z głów :) piękna kolekcja :)

Edited by dawid82

Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena za millenium falcon 75192 w smyku była taka dobra że mi dzisiaj zamówienie anulowali "Produkt anulowany ze względu na brak dostępności w magazynie" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W serwisie na a. Jest za 3350. Może jakbyś zagadał to poza allegro za pobraniem by przyszedł. Jeżeli plomby będą całe to będzie git

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na allegro w tej cenie uważajcie. Duzo jest cfaniaków sprzedających lekko ponizej oficjalnej ceny. Jak zamówisz to oni zamawiają na lego shop z dostawą do Ciebie i teoretycznie są na stracie ale dostają vip pointy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem w tym że tego zestawu nie ma na lego shop. Mają go w tym momencie tylko sprzedawcy na alle bo w smyku widać też wyszło i nie wróci skoro anulowali mi zamówienie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

11185828_IMG_20180320_154031.jpg

 

OMG. W środku na szczęście było trochę mniejsze pudło, bo zastanawiałem się już gdzie to przetrzymywać..

 

Przyszły też bilety na reprezentację więc podwójne szczęście:p

Edited by denver47

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.