Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
ALIJAZZ

RADO i ROLEX

Recommended Posts

Kurcze jak to jest jakaś słaba podróbka to mógł ktoś po prostu napisać "podróba",a nie 300 wyświetleń i zero odpowiedzi.Nie znam się na zegarkach kupiłem go w szmateksie i liczyłem że ktoś go oceni.

Dziękuje za odpowiedzi postaram sie wrzucić fotki lepszej jakości.

Pozdrawiam i dziękuje

Fajnie że okazał się orginałem za bardzo na to nie liczyłem.Na jakąś okazje będzie w sam raz do codziennego użytku wolę g-shocki.Kurcze tak sobie przypominam to jakieś 15lat temu w tym samym sklepie kupiłem rolexa,jak znajdę czas to go poszukam i wstawie fotki to może ocenicie co to jest.Pozdrawiam

Przepraszam jakby co to fotki mogę wstawić tu czy muszę założyć nowy temat?

Niestety Rolex to podróbka 

Dziękuje za normalną odpowiedź,tam ciśnienia jakiegoś na jego orginalność to nie miałem więc luzik,ale zawsze warto zapytać.Tylko pamiętam kiedy go kupiłem to kolega jubiler kwasem sprawdzał i mówił że coś tam z białego złota jest to sobie pomyślałem podrabiane rolexy w złocie nie może być, a jednak.

Pozdrawiam Pana

Tak, u zegarmistrza. Bransoleta nie jest oryginalna a sam zegarek po przejściach ale koronka zakręcana, plastik z lupką nie wygląda jakoś tanio. A tak na wszelki wypadek..

Guest awi

Moim zdaniem, możesz sobie odpuścić zegarmistrza aby go sprawdził

Kurcze to jednak replika/podróbka?

Wcześniejsza cena za kopie powala.

Tak, podróbka.

Dekiel ma malowankę a la satyna na napisach i jest powycierany co w oryginale jest niemożliwe.

Tak, podróbka.

Dekiel ma malowankę a la satyna na napisach i jest powycierany co w oryginale jest niemożliwe.

I co z tym teraz zrobić  można to jakoś sprzedać ,tylko jako co przecież nie będę komuś kitu sprzedawał że to orginał

po pierwsze nie replika tylko podróbka

po drugie sprzedaż podróbek jest przestępstwem 

Ustawa Prawo własności przemysłowej