Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Rafus Rafus

Pomoc w identyfikacji

Rekomendowane odpowiedzi

Przecież już wiesz.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie wiem? Dokładnie chodzi mi o datę produkcji zegara oraz kto go wykonał. Nie znam się na zegarach dlatego poprosiłem o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Data produkcji jest wybita na werku. Wygląda jak 84 2, ale ta 8 to raczej 3. Czyli zegar wyprodukowano w lutym 1934 roku. Ma wybitą sygnaturę firmy Gustav Becker, ale wyprodukowano go już w fabryce Junghansa (zapewne w Schrambergu), po likwidacji fabryki we Freiburgu. Tarcza jest samoróbką, powinna być dwudzielna, z arabskimi cyframi "na porcelance" i mosiężnym środkiem. Skrzynia wygląda jak model Beckera, ale trochę podejrzanie świeżo.

Edytowane przez tarant

Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zapewne błąd przy wybijaniu kodu. W każdym razie takie datowanie (czyli jak na innych, własnych wyrobach) na werkach przejętej firmy Gustav Becker Junghans wprowadził bodajże w roku 1932, a ostatniego "Beckera" wypuścił w połowie roku 1940, o ile mnie pamięć nie myli. Taki masz mniej więcej przedział. Jeżeli skrzynia jest kompletna z werkiem, to im wcześniejsza data, tym bardziej jest prawdopodobna.


Pozdrawiam

Piotr

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach