Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
50niggaz

Problem z Jubitom

Recommended Posts

Czesc Wam. 

Nie wiem czy to dobre miejsce ale nie widziałem specjalnego wątku. 
Mianowicie chodzi mi o sklep internetowy Jubitom. Kilka dni temu zakupiłem na stronie internetowej tego sklepu Certina DS200, zapłaciłem i tu zaczyna się problem. 
nie ma żadnego kontaktu od kilku dni z nimi, telefony nie działają, na emaile nie odpowiadają i inne próby kontaktu, także. 
Ma ktoś może jakaś wiedzę na ten temat co się z nimi dzieje?

Ja rozumiem, ze były święta i lockdown jest, no ale sklep internetowy powinien przecież obsługiwać, z tak się nie dzieje. 
Żadnej informacji na stronie o przerwie w funkcjonowaniu tez nie ma.

Ktoś, coś ?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to ciekawe. Ja pisałem wczoraj z zapytaniem o rabat na Carla Bucherera i nie dostałem żadnej odpowiedzi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też pisałem w sprawie moona, nawet dwa razy. Zero odzewu. Telefonu też nie odbierają.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Lawnowerman napisał:

W jakim miescie maja siedzibe?

Rumia Partyzantów 79. To jest adres prowadzenia działalności. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, 50niggaz napisał:

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

Nie zrobiłem tego tak zupełnie bezinteresownie - sam mam u nich wpłaconą zaliczkę na zegarek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Trochę mnie to uspokoiło. Dzięki za info. 

 

3 minuty temu, mario1971 napisał:

Nie zrobiłem tego tak zupełnie bezinteresownie - sam mam u nich wpłaconą zaliczkę na zegarek ;)

Tak czy owak dziękuje za info. 
Mam nadzieję, ze po weekendzie się ogarną.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 godzin temu, mario1971 napisał:

Rozmawiałem przed chwilą z kolegą z Jubitomu, który pracuje w jednym z salonów. Sklep internetowy pracuje w okrojonym składzie, gdyż jedna dziewczyna jest obecnie na kwarantannie, a chłopak który został praktycznie sam, nie ogarnia zwiększonej ilości zamówień... 

Nie ma to jak być świetnie przygotowanym... Trochę słabo to wygląda w tym Jubitomie :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

W końcu dostałem e-mail z przeprosinami oraz informacją, że zegarek dziś wysłany.

Dam znać czy wszystko skończy sie dobrze.

Tak czy inaczej niesmak pozostał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarek dotarł w końcu.

Mimo to wiem, że inni klienci bardzo narzekają, głównie na brak kontaktu z ich strony - a to jest najgorsze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moi kontrahenci czasami są zależni od firmy w której pracuje (serwis urządzeń biurowych). I wiem, że brak kontaktu / informacji jest o wiele gorszy niż zła informacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć,

długo szukałem forum, gdzie będzie poruszony wątek zakupów w sklepie internetowym Jubitom. Zamówiłem zegarek 11 stycznia, telefony wyłączone lub okresowo aktywne, ale nie odbierają. Wysłałem maile z zapytaniami. I żadnego odzewu. Mam pytanie do użytkownika 50niggaz: po jakim czasie od zamówienia otrzymałeś paczkę? Trochę się niepokoję, ponieważ zapłaciłem sporą kwotę za zegarek, a brak kontaktu z obsługą w obecnych czasach zakupów internetowych wydaje się być dziwny i niepoważny jak na taki salon z wieloma oddziałami w Polsce. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.01.2021 o 14:11, 50niggaz napisał:

Zegarek dotarł w końcu.

Mimo to wiem, że inni klienci bardzo narzekają, głównie na brak kontaktu z ich strony - a to jest najgorsze.

Cześć, po ilu dniach od zamówienia otrzymałeś paczkę z Jubitom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamówiłem 4.01, a otrzymałem 12.01.

A Ty coś zamawiałeś?

Ja kontaktowałem się zarówno poprzez formularz kontaktowy jak i email.

Odpowiedzieli po tygodniu, że przepraszają za systuację i wysyłaja zegarek.

Próbowałeś pisać do nich?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, 50niggaz napisał:

Zamówiłem 4.01, a otrzymałem 12.01.

A Ty coś zamawiałeś?

Ja kontaktowałem się zarówno poprzez formularz kontaktowy jak i email.

Odpowiedzieli po tygodniu, że przepraszają za systuację i wysyłaja zegarek.

Próbowałeś pisać do nich?

Tak, zamówiłem zegarek 11 stycznia. Pisałem poprzez formularz i mail, jak również dzwoniłem. Albo telefon jest wyłączony, albo odrzucają połączenie. Czyli muszę się uzbroić w cierpliwość i czekać. Tak ogólnie, to niedopuszczalny jest brak kontaktu ze sklepem. Nie spotkałem się w żadnym sklepie internetowym z taką sytuacją. Warto to nagłośnić i poinformować kupujących tylko nie wiem gdzie? W takiej sytuacji jak Ty i ja jest pewnie wielu klientów. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pisałem także na ich fejsbukowym profilu i tam jest tez kilka osób w podobnej sytuacji. Dziwne, że w ogóle nie reagują. Poczekaj jeszcze do poniedziałku. Mam nadzieje, ze skończy się dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.