Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
pdb

Marki w odwrocie?

Rekomendowane odpowiedzi

Każda marka zatrudnia pewnie (Ty będziesz więcej wiedział) grono specjalistów od przewidywania trendów i na bazie ich analiz właściciele podejmują decyzje strategiczne. A rynek to weryfikuje. Ja miałem na myśli to, że skoro od kilku lat TH utrzymuje się w czołówce biorąc pod uwagę sprzedaż, to znaczy że im się te prognozy sprawdzają. Ja z jednej strony lubię klasykę (dziadkowe Breguety, projekty Ferriera czy Voutilainena), a z drugiej ciekawy desing (Urwerk, G&F, MB&F). Bardzo żałuję, że nie wygrałem loterii…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, desmo napisał(-a):

Trudno polemizować. Mnie też dziwi że gość który wykastrował  markę do jednej lini a z długo oczekiwanej nowej lini  ( 7 lat pracowali nad tą tarczą 🤔 ) uczynił pośmiewisko nadal tam pracuje. Customer experience też jest z gatunku trudnych. Nie ma zbyt wielu modeli dla których  chciałbym pielgrzymować do nielicznych butików. Nie dość że jest ich mało to  ja mam takiego pecha że w butiki AP są akurat zamknięte gdy jestem w okolicy i nie informują o tym na swoich stronach. ( mimo że inne marki działają ) .Widocznie zgadzające się cyferki są ważniejsze niż długoterminowa wizja.

 

CEO sam siebie nie zwolni :) Wykrojenie AD bylo jedna z lepszych decyzji AP. Maja pelna kontrole nad tym co, jak i komu sprzedaja. 

Nie sadze, aby AP plakalo nad tym, ze @desmo ich nie byl w stanie odwiedzic. Polecam zadzwonic i umowic sie ze sprzedawca w butiku, dziala to bardzo dobrze.

1 minutę temu, Christo napisał(-a):

Każda marka zatrudnia pewnie (Ty będziesz więcej wiedział) grono specjalistów od przewidywania trendów i na bazie ich analiz właściciele podejmują decyzje strategiczne. A rynek to weryfikuje. Ja miałem na myśli to, że skoro od kilku lat TH utrzymuje się w czołówce biorąc pod uwagę sprzedaż, to znaczy że im się te prognozy sprawdzają. Ja z jednej strony lubię klasykę (dziadkowe Breguety, projekty Ferriera czy Voutilainena), a z drugiej ciekawy desing (Urwerk, G&F, MB&F). Bardzo żałuję, że nie wygrałem loterii…

 

Tak, tak, maja wielkie dzialy specjalistow, ktorzy analizuja dane i badaja rynek 😅 

Rzeczywistosc jest troche inna...


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego się nie dziwię temu co napisałeś 🙈 W końcu sam też pracuję w korpo… 😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

CEO sam siebie nie zwolni :) Wykrojenie AD bylo jedna z lepszych decyzji AP. Maja pelna kontrole nad tym co, jak i komu sprzedaja. 

Nie sadze, aby AP plakalo nad tym, ze @desmo ich nie byl w stanie odwiedzic. Polecam zadzwonic i umowic sie ze sprzedawca w butiku, dziala to bardzo dobrze.

 

Tak, tak, maja wielkie dzialy specjalistow, ktorzy analizuja dane i badaja rynek 😅 

Rzeczywistosc jest troche inna...

Mówię o tym że ich butiki w wielkich europejskich miastach były jedynymi nieczynnymi w okresie w którym odwiedzałem te miasta a informacji o tym próżno było szukać gdziekolwiek skoro na tym polega wyjątkowy kastomer ekspirjens - bo to wg CEO było jednym z powodów ograniczania dystrybucji, to ja nie potrafię chyba „docenić tej zmiany”. Gdy idziesz ulicą pełną zegarkowych butików to w ogóle sporo ciekawych obserwacji można poczynić na temat sposobu działania marek. Ja po obecnym AP specjalnie nie płaczę. Za mały wybór a to co jest nie odpowiada mi ergonomią i do pewnego stopnia estetyką. 
Dla mnie to marka która zgubiła gdzieś swoją magię i przeszła ewolucję od błyskotek koszykarzy NBA do  masońskiej kryptowaluty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mówię o tym że ich butiki w wielkich europejskich miastach były jedynymi nieczynnymi w okresie w którym odwiedzałem te miasta a informacji o tym próżno było szukać gdziekolwiek skoro na tym polega wyjątkowy kastomer ekspirjens - bo to wg CEO było jednym z powodów ograniczania dystrybucji, to ja nie potrafię chyba „docenić tej zmiany”. Gdy idziesz ulicą pełną zegarkowych butików to w ogóle sporo ciekawych obserwacji można poczynić na temat sposobu działania marek. Ja po obecnym AP specjalnie nie płaczę. Za mały wybór a to co jest nie odpowiada mi ergonomią i do pewnego stopnia estetyką. 
Dla mnie to marka która zgubiła gdzieś swoją magię i przeszła ewolucję od błyskotek koszykarzy NBA do  masońskiej kryptowaluty.

Ciezko mi sie odniesc do tego w jakim czasie odwiedzales te europejskie miasta i dlaczego wszystkie butiki AP, ktore mijales byly zamkniete... Moze byla niedziela?

W zurichu butik dziala na zasadzie umowionych spotkan i faktycznie traktuja klienta inaczej (lepiej) niz w innych butiach

Nie wiem jak to wyglada globalnie, nie mam takich doswidczen.

Ale skoro nie jestes zainteresowany AP, to nie ma tematu.

Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
23 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):


Ciezko mi sie odniesc do tego w jakim czasie odwiedzales te europejskie miasta i dlaczego wszystkie butiki AP, ktore mijales byly zamkniete... Moze byla niedziela? emoji28.png
 

Ważne, że inne w tym czasie były otwarte. Widocznie AP tak się chce wyróżniać. Ten model z dzwonieniem przypomina mi grey market. Tylko u kolegów wybór większy. Obsługa klienta to ważny ale detal , nic nie piszesz o wąskiej stylistycznie ofercie marki. 
co do badania rynku - wygląda jakby większość bezrefleksyjnie korzystała z tego samego raportu drogiej firmy konsultingowej - kolorowe paski i tarcze, eko materiały, instagram…

 

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, desmo napisał(-a):

co do badania rynku - wygląda jakby większość bezrefleksyjnie korzystała z tego samego raportu drogiej firmy konsultingowej - kolorowe paski i tarcze, eko materiały, instagram…

 

coś w tym jest :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.05.2022 o 21:29, desmo napisał(-a):

Ważne, że inne w tym czasie były otwarte. Widocznie AP tak się chce wyróżniać. Ten model z dzwonieniem przypomina mi grey market. Tylko u kolegów wybór większy. Obsługa klienta to ważny ale detal , nic nie piszesz o wąskiej stylistycznie ofercie marki. 
co do badania rynku - wygląda jakby większość bezrefleksyjnie korzystała z tego samego raportu drogiej firmy konsultingowej - kolorowe paski i tarcze, eko materiały, instagram…

 

 

Nie rozumiem jak mozesz pisac o obsludze klienta, skoro jak wnioskuje nie masz doswiadczenia z obsluga klienta AP 🤔


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Nie rozumiem jak mozesz pisac o obsludze klienta, skoro jak wnioskuje nie masz doswiadczenia z obsluga klienta AP 🤔

Serio? No cóż  w czasach normalnej ekonomii gdy AP mimo medalowego miejsca w piramidzie nie robiło ceregieli z kupowania swoich zegarków miałem dobre doświadczenia i z butików monobrandowych i multibrandowych. A dziś - Czy to jakiś nowy niedościgniony wzór na rynku wymyślony przez modowego CEO?
Podróżując lubię spontaniczne wizyty w zegarkowych butikach bo nie one są głównym celem , zaglądam gdy akurat mam czas. Jeśli jedynym sposobem aby spotkać się z marką AP jest dzwonienie by upewnić się  że akurat nie robią remontu  albo nie są na wakacjach  …w sytuacji gdy wszystkie pozostałe marki ( łącznie z PP, Breguet czy VC ) stoją otworem to ja nie kupuję tego modelu.  Przypomniałem sobie jeszcze o jednym szczególnym doświadczeniu, gdy po premierze Code nie byłem jednoznacznym entuzjastą nowego pomysłu , w rzymskim butiku, zamiast rzeczowej rozmowy o za i przeciw dało się wyczuć rozczarowanie  graniczące z lekceważeniem…klient ma przecież klęknąć i się poddać magii marki…marki jednego modelu. W tym samym mieście i czasie , w modniej zlokalizowanym butiku JLC , pani nie miała problemu z obiektywnym spojrzeniem na subiektywne odczucia klienta, empatycznym poszukiwaniem rozwiązań, zaakceptowaniem faktu, że klient ma swój gust i taktowanym rozważaniem różnych możliwości. I tak mimo oczywistych wpadek marki JLC skutkujących taką a nie inną pozycją w rankingach sprzedażowych, dzięki podejściu obsługi ich butiku , nadal ciepło myślę o posiadanych i kolejnych  modelach marki. Noblesse oblige - jeśli marka uważa się za wyjątkową to powinna być też wyjątkowo uważna w relacjach z klientem. Nawet jeśli jej model biznesowy to bańka spekulacyjna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, desmo napisał(-a):

Serio? No cóż  w czasach normalnej ekonomii gdy AP mimo medalowego miejsca w piramidzie nie robiło ceregieli z kupowania swoich zegarków miałem dobre doświadczenia i z butików monobrandowych i multibrandowych. A dziś - Czy to jakiś nowy niedościgniony wzór na rynku wymyślony przez modowego CEO?
Podróżując lubię spontaniczne wizyty w zegarkowych butikach bo nie one są głównym celem , zaglądam gdy akurat mam czas. Jeśli jedynym sposobem aby spotkać się z marką AP jest dzwonienie by upewnić się  że akurat nie robią remontu  albo nie są na wakacjach  …w sytuacji gdy wszystkie pozostałe marki ( łącznie z PP, Breguet czy VC ) stoją otworem to ja nie kupuję tego modelu.  Przypomniałem sobie jeszcze o jednym szczególnym doświadczeniu, gdy po premierze Code nie byłem jednoznacznym entuzjastą nowego pomysłu , w rzymskim butiku, zamiast rzeczowej rozmowy o za i przeciw dało się wyczuć rozczarowanie  graniczące z lekceważeniem…klient ma przecież klęknąć i się poddać magii marki…marki jednego modelu. W tym samym mieście i czasie , w modniej zlokalizowanym butiku JLC , pani nie miała problemu z obiektywnym spojrzeniem na subiektywne odczucia klienta, empatycznym poszukiwaniem rozwiązań, zaakceptowaniem faktu, że klient ma swój gust i taktowanym rozważaniem różnych możliwości. I tak mimo oczywistych wpadek marki JLC skutkujących taką a nie inną pozycją w rankingach sprzedażowych, dzięki podejściu obsługi ich butiku , nadal ciepło myślę o posiadanych i kolejnych  modelach marki. Noblesse oblige - jeśli marka uważa się za wyjątkową to powinna być też wyjątkowo uważna w relacjach z klientem. Nawet jeśli jej model biznesowy to bańka spekulacyjna.

 

 

Tak, serio. Nie wiem jak mozesz sie wypowiadac o obsludze klienta na podstawie tego, ze butik byl zamkniety wtedy, kiedy Ty bys chcial aby byl otwarty. 

O AP mozesz najwyzej powiedziec, ze mieli sklep zamkniety, a nie ze maja kiepska obsluge czy podejscie do klienta :) 

Obluga klienta w AP ktorej doswiadczylem, byla lepsza niz w butiku PP czy Journe ;)


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
15 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

 

Tak, serio. Nie wiem jak mozesz sie wypowiadac o obsludze klienta na podstawie tego, ze butik byl zamkniety wtedy, kiedy Ty bys chcial aby byl otwarty. 

O AP mozesz najwyzej powiedziec, ze mieli sklep zamkniety, a nie ze maja kiepska obsluge czy podejscie do klienta :) 

Obluga klienta w AP ktorej doswiadczylem, byla lepsza niz w butiku PP czy Journe ;)

Myślałem, że obsługa klienta zaczyna się od dobrej informacji np na temat  godzin otwarcia …sprawdzam w necie ile i jakich butików mam w okolicy i w jakich godzinach są otwarte…prosta sprawa,

Ta historia o Code dotyczy już stricte rozmowy z klientem …ale żeby nie odbiegać od tematu . Abstrahując od dmuchanego modelu biznesowego Dla mnie AP z jedną linią to marka w odwrocie. ( choć im cyferki się zgadzają) 

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, desmo napisał(-a):

Myślałem, że obsługa klienta zaczyna się od dobrej informacji np na temat  godzin otwarcia …sprawdzam w necie ile i jakich butików mam w okolicy i w jakich godzinach są otwarte…prosta sprawa,

Ta historia o Code dotyczy już stricte rozmowy z klientem …ale żeby nie odbiegać od tematu . Abstrahując od dmuchanego modelu biznesowego Dla mnie AP z jedną linią to marka w odwrocie. 

 

Gdybys sprawdzil na necie ile z butikow jest otwartych, przeczytal jakie sa zasady, to nie bylbys rozczarowany. Pretensje powinienes miec do siebie, nie do AP.

 

Yyyyy... to jednak byl jakis butik AP otwarty o ktorym nagle sobie przypomniales...? Ok, z mojej strony eot :) 


Sprzedam: De Bethune DB25WS1, Richard Mille RM11-03 Titanium, PP 5980/1A

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Gdybys sprawdzil na necie ile z butikow jest otwartych, przeczytal jakie sa zasady, to nie bylbys rozczarowany. Pretensje powinienes miec do siebie, nie do AP.

 

Yyyyy... to jednak byl jakis butik AP otwarty o ktorym nagle sobie przypomniales...? Ok, z mojej strony eot :) 

Nie wszystkie butiki AP  są  „ tylko po umówieniu” . Te nie były i powinny informować w necie że właśnie są zamknięte z powodu remontu lub wakacji.
Zupełnie jakbym słyszał kogoś z AP. „To klient nie ma racji, że nie podoba mu się Code…nad samą tarczą pracowaliśmy 7 lat… „…klękajcie narody 🥱

Edytowane przez desmo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

MIDO - Może nie tyle w odwrocie, co trochę zapomniana. Ogromna, ponad stu letnia tradycja. Bardzo mnie to dziwi gdyż marka oferuję jakość przewyższająca swoich konkurentów, również z tej samej grupy. Jest czwarta na świecie pod względem certifikatòw COSC i znana jest z tego że doskonale kalibruje i rozwija mechanizmy.

 

Ma kilka historycznych modeli których cechy charakterystyczne pozostały do dziś, ma kilka nowych modeli np. GMT które oparty jest na ich mechanizmie Calibre 80 (wielu uważa że to najlepszy GMT w swojej cenie), a mimo wszystko to nie tam idą pieniądze na promocję, dobry marketing. Tak jakby marka miała pozostać tylko dla tych którzy wiedzą, być może tak ma już być. 

 

 

Edytowane przez DawidM86

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.