Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Paulus57

Reklamowe aukcje

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, spokojnie 😜 Paulus57 wyszedł z cenną inicjatywą, chce ten temat prowadzić więc trzeba to wdrożyć. Nawet jeśli ktoś z klubowiczów swoim banerem będzie się chciał oświadczyć albo złożyć komuś w ten sposób życzenia - to dobrze, czemu nie ? 

 

Krzyśka baner wisi i na razie nic nie wskazuje na to, że będzie do zdjęcia. Klub dostaje za to pieniądze ! Nie wiem czy to się przekłada na cokolwiek, ale zleceniodawca chce tak wspierać klub i chwała mu za to !

 

Układ graficzny może być różny bo bedą wpadały czasami reklamy "oleju kujawskiego" 😂 za też dostajemy pieniądze ! Zresztą mamy podpisana umowę z dostawcą tych reklam więc one będą musiały być.   

 

Co do kolejności byłbym za tym że osoba wygrywająca licytację przesyła baner i dopiero gdy dostanie info że jest on w porządku robi wpłatę. Bo jeśli zrobi najpierw wpłatę, a baner nie przejdzie to zacznie się straszenie policją, prokuratorem i sądem. ( mam tak średnio  raz na miesiąc czy dwa )

 

Pozostaje subtelna kwestia płatności. Umieszczając baner na stronie forum klub sprzedaje powierzchnię reklamową, czyli wystawiamy fakturę, księgujemy - wszystko zgodnie z przepisami. 

Co w przypadku licytacji ? Czy to będzie sprzedaż powierzchni ? Czy nieodpłatne udostępnienie ? Wpłata będzie wtedy zaksięgowana na cele statutowe.  Wszystko musi się odbywać w zgodzie z przepisami tak żebym nie był zaproszony na  wizytę w US.  

W poniedziałek będę w naszym biurze księgowym i wszystko uzgodnię. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, Eugeniusz Szwed napisał(-a):

Panowie, spokojnie 😜 Paulus57 wyszedł z cenną inicjatywą, chce ten temat prowadzić więc trzeba to wdrożyć. Nawet jeśli ktoś z klubowiczów swoim banerem będzie się chciał oświadczyć albo złożyć komuś w ten sposób życzenia - to dobrze, czemu nie ? 

 

Krzyśka baner wisi i na razie nic nie wskazuje na to, że będzie do zdjęcia. Klub dostaje za to pieniądze ! Nie wiem czy to się przekłada na cokolwiek, ale zleceniodawca chce tak wspierać klub i chwała mu za to !

 

Układ graficzny może być różny bo bedą wpadały czasami reklamy "oleju kujawskiego" 😂 za też dostajemy pieniądze ! Zresztą mamy podpisana umowę z dostawcą tych reklam więc one będą musiały być.   

 

Co do kolejności byłbym za tym że osoba wygrywająca licytację przesyła baner i dopiero gdy dostanie info że jest on w porządku robi wpłatę. Bo jeśli zrobi najpierw wpłatę, a baner nie przejdzie to zacznie się straszenie policją, prokuratorem i sądem. ( mam tak średnio  raz na miesiąc czy dwa )

 

Pozostaje subtelna kwestia płatności. Umieszczając baner na stronie forum klub sprzedaje powierzchnię reklamową, czyli wystawiamy fakturę, księgujemy - wszystko zgodnie z przepisami. 

Co w przypadku licytacji ? Czy to będzie sprzedaż powierzchni ? Czy nieodpłatne udostępnienie ? Wpłata będzie wtedy zaksięgowana na cele statutowe.  Wszystko musi się odbywać w zgodzie z przepisami tak żebym nie był zaproszony na  wizytę w US.  

W poniedziałek będę w naszym biurze księgowym i wszystko uzgodnię. 

 

 

Chciałbym jeszcze poznać jeden aspekt sprawy. Jaka kwota minimalna będzie dopuszczalna, biorąc pod uwagę potencjalne, generowane koszty księgowe? Nie może przecież dojść do sytuacji, że przychód zjedzą koszty albo nawet je przewyższą. Chciałbym by kwota wyjściowa była jak najniższa, bo im mniejsza będzie, tym większe będzie zainteresowanie udziałem. Proponowałbym jako wywoławczą 20 złotych a przebicie minimalne 5 złotych. Można będzie zalicytować kwotę równą, ale o pozycji na liście wygrywających będzie decydować kolejność zgłoszenia oferty. 

Zakładam, że księgowość jest opłacana w zależności od ilości księgowanych faktur. Przy okazji, jak to wygląda z wpłatami za korzystanie z bazarku? Czy każdy wykupiony pakiet jest księgowany osobno a może to dotyczy osobnej oferty? 

Co do reklam "zewnętrznych", zapewne wyżej opłacanych przez reklamodawców, proponowałbym by były one traktowane osobno, czyli umieszczane powyżej reklam Użytkowników. 

Ile miejsc byłoby wyróżnianych banerem o powierzchni 4-krotnie większej? Jedno, dwie? 

Oczywiście kolejność, najpierw projekt, potem po zatwierdzeniu wpłata, jest jak najbardziej słuszna. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym cenę minimalną na poziomie przynajmniej 50zł. Minimalne postąpienie 50zł. Przy założeniu, że wylicytujemy wszystkie 8 banerów to wyjdzie 400zł, jak pójdą za 100zł to już 800…wiem, wiem, jestem dobry z matematyki😜
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

7 minut temu, Wacor napisał(-a):

Proponowałbym cenę minimalną na poziomie przynajmniej 50zł. Minimalne postąpienie 50zł. Przy założeniu, że wylicytujemy wszystkie 8 banerów to wyjdzie 400zł, jak pójdą za 100zł to już 800…wiem, wiem, jestem dobry z matematyki😜
 

Matematyka to nie wszystko, w aukcjach niemniej ważna jest psychologia. ;) 

 

Jeszcze jedna istotna sprawa. Przebicie będzie konieczne po zapełnieniu listy, tak wystarczy dać kwotę najniższą, by wejść na listę reklamodawców. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

 

Matematyka to nie wszystko, w aukcjach niemniej ważna jest psychologia. ;) 

 

Jeszcze jedna istotna sprawa. Przebicie będzie konieczne po zapełnieniu listy, tak wystarczy dać kwotę najniższą, by wejść na listę reklamodawców. 


To może wywołajmy efekt Veblena - cena minimalna 5000zł - koledzy z działu Rolexa rzucą się jak na świeże bułeczki 🤪😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Wacor napisał(-a):


To może wywołajmy efekt Veblena - cena minimalna 5000zł - koledzy z działu Rolexa rzucą się jak na świeże bułeczki 🤪😂

Roleksiarze wszystko wydają na Rolexy a nie na "gupoty". ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

Cena minimalna 50zł i postąpienie 10zł. To byłaby moja propozycja.

Mam inne zdanie i nadal twierdzę, że im niżej tym więcej osób się zainteresuje a jak będzie zainteresowanie, to samo pójdzie do góry. Może ewentualnie zacząć pod hasłem promocji przez pierwsze trzy miesiące? Czekam na dalsze opinie i mam nadzieję, że kolejne propozycje nie będą proponować "bezpiecznie" coraz wyższych kwot, bo a nuż "stracimy". Cały pomysł opiera się na niskim wejściu a jak od tego odejdziemy, to będzie jak jest, jeden-dwóch reklamodawców-sponsorów i pusta przestrzeń którą gotowi jesteśmy oddać za "tysiące", tylko chętnych brak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Perpetuum Mobile napisał(-a):

OK. Twój projekt, twoja decyzja. Dla mnie może być i od 10zł.

Kwota minimalna nie może być zbyt niska, bo okaże się że koszty księgowania mogą wszystko zjeść. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodałbym jeszcze możliwość podpięcia swojego ogłoszenia z bazarku, żeby stale było na wierzchu.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, andrzejp1242 napisał(-a):

Dodałbym jeszcze możliwość podpięcia swojego ogłoszenia z bazarku, żeby stale było na wierzchu.

 

Myślę, że to ciekawy pomysł. Przy droższych zegarkach taka forma promocji może mieć sens. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i nie za bardzo coś się dzieje 😜

 

Pomysł jest do realizacji. Z szacunków wychodzi, że jednak cena minimalna to 50 zł Postąpienie 20 zł.  Ale, jeśli okaże się że chętnych jest jak na lekarstwo to cena będzie musiała zostać w przyszłości obniżona. Obiektywnie to wychodzi 70 zł netto za mini baner za miesięczne wyświetlanie z linkowaniem do np. strony  reklamującej się firmy. Biorąc pod uwagę ceny rynkowe, to u nas jest to za przysłowiowe grosze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że dobrym terminem będzie rozpoczęcie akcji po najbliższym WZC, gdzie najlepiej na żywo przedyskutować szczegóły. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, a_team napisał(-a):

Czy akcja będzie kontynuowana ? emoji6.png

Czekam na decyzję Zarządu. Rozumiem, że trzeba to ogarnąć, by aukcje nie były w sprzeczności z ogłoszeniodawcami z tzw. wyższej półki. Aukcję reklamową widziałem raczej jako działanie uzupełniające, w którym Użytkownicy Forum dokładali by swoją "cegiełkę" na koszty działalności. W razie czego jestem pod telefonem i z chęcią opiszę sposób zgrania dwóch kierunków akcji reklamowych. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propozycję ze swojej strony uważam za nieaktualną. Ewentualne prowadzenie pozostawiam komuś innemu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez KatarzynaPajkowska
      Z serii #wykopaliska prezentujemy dziś na łamach naszej strony recenzję opublikowaną na naszym forum 28 listopada 2009 roku. Autorem recenzji jest prezes stowarzyszenia KMZiZ - Eugeniusz Szwed.
       
      https://kmziz.pl/artykul/prezes-recenzuje-epos-3327-le
       
      ENJOY
       
    • Przez pepsii
      Dzień dobry. Od jakiegoś czasu mam problem z zegarkiem Omega `Seamaster Professional Chronometr, kaliber 1154.
       
      Zegarek chodzi w porywach do kilku godzin i staje, czasem dużo wcześniej. Co mogło się stać? Gdzie w Szczecinie mogę ten
       
      zegarek naprawić i ile może to kosztować?
    • Przez Brat Pit
      Hej
       wyświetla się u mnie w okienku odpowiedzi cała strona KMZiZ, a niechciałbym zacytować całego forum jak kiedyś Adela na forum MKP 
      Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?

    • Przez Jan M. Krawczyk
      Drodzy koledzy
       
      Niedawno Stowarzyszenie Klub Miłośników Zegarów i Zegarków postanowiło uruchomić newsletter.
       
      Głównie dlatego, że nie każdy ma informacje na temat tego co się dzieje i co jest planowane. A najważniejszy jest Wasz głos w tych sprawach i zaangażowanie. Dlatego, nie chcąc spamować, postaramy się krótko i zwięźle nakreślić plany, realizację najważniejszych zadań i pomysły na przyszłość.
       
      W tym miejscu umieszczać będziemy kolejne wydania newslettera, ponieważ nie każdy go otrzymuje (gdy ktoś ma ustawiony brak otrzymywania aktualizacji z forum lub ma mocny filtr antyspamowy).
       
      Jednocześnie gorąco zachęcam do zaangażowania się w różne inicjatywy i podsuwanie nowych pomysłów. Pomoc zawsze się przyda, a im więcej pomysłów tym lepiej.
       
      Pozdrawiam serdecznie
       
      Janek
      Newsletter KMZiZ 1:2017.pdf
      Newsletter KMZiZ 2:2017.pdf
    • Przez Jan M. Krawczyk
      Koleżanki i Koledzy
       
      Jak wiecie, oprócz forum istnieje również strona ZegarkiClub.pl. Do niedawna głównie teoretycznie i w niezbyt przystępnej formie. Teraz jednak wygląda nowo, świeżo i jest głodna ciekawych treści.
       
      Stąd prośba do Was i zachęta zarazem. Chcielibyśmy zbudować zespół redakcyjny, tak aby praca włożona w zmianę strony nie poszła na marne. Przygotowaliśmy następujące działy:
      Recenzje i testy Porady dla kupujacych Perspektywa historyczna Nowosci Wywiady Manufaktury Pytania i odpowiedzi Czy któryś z nich wydaje się Wam szczególnie ciekawy? Może chcielibyście napisać wartościowy tekst i stworzyć wspólnie coś fajnego? Bardzo zależy mi na tym, aby uzupełnić ofertę rodzimych portali zegarkowych o trochę inne podejście do tematu. Gorąco zachęcam i proszę o pomoc. Pozdrawiam Janek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.