Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
novemberry94

Zegarek automatyczny do 3 tys

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem kompletnie zielona jeśli chodzi o specyfikację zegarków, dlatego dołączyłam do tego forum, żeby prosić Was o pomoc. Chcę  kupić zegarek automatyczny męski w ramach prezentu urodzinowego. Budżet do 3 tysięcy. Zrobiłam lekkie rozeznanie i najbardziej przemówiła do mnie marka Bulova. Można powiedzieć, że już wybrałam swój typ:

https://zegarownia.pl/zegarek-meski-bulova-classic-maquina-automatic-98a224

Co o nim sądzicie? Chciałabym mieć pewność, że wybrałam zegarek z dobrym mechanizmem, który nie stanie po roku. Nie rozumiem też skąd takie rozbieżności w cenach. Na różnych stronach internetowych cena tego samego modelu potrafi wahać się o 800 złotych, co lekko mnie zaniepokoiło. Czy według Was to normalne?  A może macie jakieś inne ciekawe propozycje w tej cenie? Zależy mi na tym żeby widoczny był mechanizm, ponieważ osoba obdarowywana takie preferuje. Będę wdzięczna za wszelką pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W Kauflandzie jest sporo taniej!

Tylko się spiesz :)

Bulova 98A224 Męski zegarek szkieletowy | Kaufland.pl

Jak nie, to amazon itd.

Marka dobra, mechanizm dobry.

Według mnie cena w sklepach w PL jest przeszacowana, ale takie mamy widać zwyczaje.

Kupuj gdzie taniej, byle od pewnego sprzedawcy.

Różnice cenowe wynikają np. z kanałów dystrybucji - oficjalna jest droższa,

Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Godzinę temu, novemberry94 napisał(-a):

Cześć,