Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

norbert żukowski

Miedzynarodowa Gwarancja SEiKO

Rekomendowane odpowiedzi

czesc

mam niestety smutna wiadomosc dla posiadaczy samórajów grupy Seiko

 

Od pewnego czasy mielismy problemy z realizacja miedzynarodowej gwarancji grupy Seiko

otrzymalismy polecenie wstrzymania wszystkich procedur gwarancyjnych zakupionych poza granicani kraju zarow no w serwisie centralnym jak i serwisach ajencyjnych

Realizowane sa jedynie gwarancje wystawione przez ZIBI s.a

Mielismy juz z tego powodu problemy z klientami

Wkrotce do polski ma przyjechac grupa delegatów Seiko

O biezacych stanie jak i zmaianach sytuacji poinformuje Forum Zegarki Club


zegarmistrz norbert żukowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marże narzucone na Seiko są tak wysokie, że w d.... mam Zibi i ich gwarancję. Zegarek, który w Zibi kosztuje 1530zł można bez trudu i ryzyka Vatu (zakup w UE) kupić za niecałe 700zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale jak mówiłem że są problemy z gwarancją międzynarodową to mówiłeś że nie ma żadnego...i wszystkie są respektowane...


// Tomek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To produkt Seiko sprzedany w innym kraju

jest juz inym produktem, czy zibi

usiluje wykrecic sie od uslug gwarancyjnych?

O producencie nie swiadczy to najlepiej,

o przedstawicielu jeszcze slabiej.

No, ale to wolska w koncu

to co tu taki g**niany klient ma do gadania

Jak chce Samuraia, to musi sie urodzic w japonii

a jak mial pecha z urodzinami, to ma pecha i z serwisem :P

Generalnie slabo-zalosne o zapachu kupy z cebula.

Standardzik.


TAG Indy 500, Samurai white&black, Delbana, Heuer Carrera, Certina DS Podium RK i troche kwarcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc

mam niestety smutna wiadomosc dla posiadaczy samórajów grupy Seiko

 

Od pewnego czasy mielismy problemy z realizacja miedzynarodowej gwarancji grupy Seiko

otrzymalismy polecenie wstrzymania wszystkich procedur gwarancyjnych zakupionych poza granicani kraju zarow no w serwisie centralnym jak i serwisach ajencyjnych

Realizowane sa jedynie gwarancje wystawione przez ZIBI s.a

Mielismy juz z tego powodu problemy z klientami

Wkrotce do polski ma przyjechac grupa delegatów Seiko

O biezacych stanie jak i zmaianach sytuacji poinformuje Forum Zegarki Club

I co? Pozmieniało się coś od 2008 roku?


life is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm... czyli grupa Seiko gwarantuje prawidłowe działanie zegarka w całym cywilizowanym swiecie za wyjątkiem Polski??? Żeby się tylko Boeing nie dowiedział, bo jak nam gwarancję na Dreamlinery zawiesi - strach się bać ;)

 

A tak szzcerze, to dystrybucja Seiko w Polsce - przynajmniej w "oficjalnym" wydaniu leży i kwiczy. Seiko są mało popularne, oferta wąska a ceny z kosmosu. Nie wiem, kto odpowiada za sprzedaż marki w Polsce, ale nie robi tego najlepiej...

Serwis - jak widać - też niedomaga :(


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość AkiRonin

Ja rozmawiałem w  serwisie ZIBI w Sochaczewie , poźniej jeszcze dla potwierdzenia dopytywałem menadżerów w salonach ZIBI i wszędzie dostałem informacje , że gwarancja międzynarodowa w Seiko nie istnieje. NIE ISTNIEJE.  Realizowane są tylko naprawy zegarków zakupionych w Polsce (nie dopytałem czy tylko ZIBI czy innych salonach) . Ponoć wynika to za tak podpisanej umowy między Seiko a ZIBI. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkopię troche temat, tzn, ze tekst sprzedawcy Seiko no z Niemiec (chrono.24), ze gw miedzynarodowa obejmuje Polske moge wsadzic sobie miedzy bajki tak? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko zakupione w JP lub sprowadzone z innego kraju, może mieć załączone dwa rodzaje kart gwarancyjnych. Japan only i taką kartą można się powycierać. Oraz międzynarodową i ta nie miała problemów z realizacją w PL w 2014. AkiRonin już dostał bana za wypisywanie bzdur gdzie popadnie... (a jeżeli napisał to świadom, to po jego występach ciężko traktować go teraz poważnie)

Do realizacji wymagana jest wypełniona / podbita karta i oryginalny dowód zakupu, gwarancja ważna jest przez 12 miesięcy!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko zakupione w JP lub sprowadzone z innego kraju, może mieć załączone dwa rodzaje kart gwarancyjnych. Japan only i taką kartą można się powycierać. Oraz międzynarodową i ta nie miała problemów z realizacją w PL w 2014. AkiRonin już dostał bana za wypisywanie bzdur gdzie popadnie... (a jeżeli napisał to świadom, to po jego występach ciężko traktować go teraz poważnie)

Do realizacji wymagana jest wypełniona / podbita karta i oryginalny dowód zakupu, gwarancja ważna jest przez 12 miesięcy!

Miałem zegarek Seiko zakupione w Japonii. dzwoniłem do Sochaczewa do ZIBI i dostałem informację, że tylko i wyłącznie zegarki kupione w Polsce i majace gwarancję ZIBI sa objete gwarancją. Czy tak trudno zadzwonić i sie dowiedzieć zamiast objeżdżać innych głupkowatymi tekstami?

A przyczyna jest taka , że tak jest skonstruowana umowa między Seiko a ZIBI. Gdyby ZIBI chciało naprawić komus na gwarancji zegarek kupiony w Japonii to musiałoby samo zapłacic za to. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem zegarek Seiko zakupione w Japonii. dzwoniłem do Sochaczewa do ZIBI i dostałem informację, że tylko i wyłącznie zegarki kupione w Polsce i majace gwarancję ZIBI sa objete gwarancją. Czy tak trudno zadzwonić i sie dowiedzieć zamiast objeżdżać innych głupkowatymi tekstami?

A przyczyna jest taka , że tak jest skonstruowana umowa między Seiko a ZIBI. Gdyby ZIBI chciało naprawić komus na gwarancji zegarek kupiony w Japonii to musiałoby samo zapłacic za to. 

 

Po pierwsze to Ty mnie objeżdżasz Panie jednopostowcu,

po drugie, proszę nie rozśmieszaj mnie!

Po trzecie występy AkiRonin zakończone banem są udokumentowane na tym forum (to też Ty pod innym nickiem ?)

A po czwarte ja raczej nie opowiadam historii żółtej ciżemki, przynajmniej odnośnie zegarków Japońskich:

 

mail z 9 czerwca 2014 odnośnie zegarka JDM: 

 

Witam,

Informuję, że reklamacja bezela może zostać uznana na gwarancji- bezel zostałby wymieniony bezpłatnie. 

Proszę o przesłanie zegarka do reklamacji wraz z niniejszym mailem i dokumentami zakupu (karta gwarancyjna, paragon/faktura)

 

Pozdrawiam,

Serwis ZIBI

 

Poza tym, ktoś jeszcze opisywał tutaj na forum wymianę wskazówek w Seiko Sumo

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To szogun w Japonii tego też nie załatwił ... ??? :D:lol:B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę trochę temat - mam pytanie o międzynarodową gwarancję a brak daty zakupu na karcie gwarancyjnej.

 

Pół roku temu kupiłem Seiko srp639 z Creationwatches i na karcie oprócz pieczątki sklepu miałem podsteplowaną datę zakupu.

 

Wczoraj dotarł do mnie srp637 z Mywatcheshub i jest tylko pieczątka sprzedawcy, a w miejscu gdzie powinna być data zakupu jest pusto.

Nie wiem, to normalne? Jedne sklepy robią tak, a inne tak? Czy sam mam sobie wpisać tą datę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będziesz musiał jej użyć to sobie wpiszesz - najlepiej tą samą co na fakturze,

 

Nie oszukujmy się Singapur ma Chińskie korzenie, należy się cieszyć, że chociaż pieczątka jest.

Popatrz sobie na nr faktury - zakładając, że licznik zrestartował się w styczniu zobaczysz, że oni zegarki dosłownie na Tony sprzedają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe bo żadnej faktury nie dostałem. Nie pamiętam jak to było przy zakupach na Creationwatches. W pudełku miałem tylko instrukcję, książeczkę gwarancyjną z kartą i zegarek zawinięty w folię bąbelkową. Na stronie Mywatcheshub.com mam tylko numer zamówienia. Tutaj w ogóle doświadczenia zakupowe gorsze niż w Creationwatches. Zegarek co prawda przyszedł po niecałych 2 tygodniach, ale nie dostałem numeru trackingowego mimo dwóch maili z prośbą o przysłanie. I do dziś jak zaloguję się na swoje konto to mam status "Processing" :)

 

Także w razie konieczności wizyty w serwisie wystarczy sama karta gwarancyjna bez żadnego papierka? W sumie jedyne co mam to potwierdzenie płatności z Paypala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zależności od sklepu faktura na mail lub na ich stronie w zakładce swoich zamówień. Sprawdź spam o ile sam Ci się już nie wyczyścił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem przyjemność na własnej skórze sprawdzić realizację międzynarodowej gwarancji Seiko ze sklepu Skywaches.

Wszystko załatwione przez serwis Seiko na ul. 6 sierpnia w Łodzi.

W moim przypadku musiałem tylko wysłać skan karty gwarancyjnej, w Sochaczewie wyrazili zgodę, zegarek wysłali kurierem, wymiana sprężyny naciągu, czas realizacji 2 tygodnie.

Tak więc nie potrzebna jest nawet faktura, tylko i wyłącznie wypełniona międzynarodowa karta gwarancyjna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam. Karta gwarancyjna załatwia sprawę, ubranie trwało wszystko niecały miesiąc.

 

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.