Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Rekomendowane odpowiedzi

Gość xylog

Ale zwróć uwagę, że to nie jest Worldmaster. Inne Atlantiki pokazujemy, może poza Panem Piotrem :), w dziale "Nietypowe.."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

To mój pierwszy Worldmaster

Myślę że z początku lat 60-tych, nr na deklu 3402489, zegarek wymaga czyszczenia i smarowania oraz wymiany szkiełka.

Może ktoś podpowie jaki to mechanizm?

Mam zegarmistrza który go zrobi, jednak nie chce dotykać się do tarczy (jest dosyć brudna i zapylona)

Może jest w Warszawie jakiś fachman, który doczyści tarczę.

Doradzcie czy naprawiać bez mycia tarczy.

 

Pzdr

post-59543-0-25103100-1421325702_thumb.jpg

post-59543-0-52566700-1421325714_thumb.jpg

post-59543-0-14946600-1421325724_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, mechanizm to Unitas 6300. Poczytaj w wolnej chwili książkę o Atlanticach - tutaj: http://atlantic.helwecja.com

 

Mycie tarczy to zawsze ryzyko. Polecam do tego celu kolegę MWATCH. To świetny człowiek i fachowiec.

 

Myślę, że jak będzie miał to i szkiełko wymieni i kopertę przepoleruje...

 

Serdecznie pozdrawiam

 

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Inne Atlantiki pokazujemy, może poza Panem Piotrem :), w dziale "Nietypowe.."

Bardzo dziękuje za zrozumienie mojego błądzenia na forum :D

 

Btw bardzo fajny unitas i firanka a i ringi w świetnym stanie - zloty bardzo rzadki

Edytowane przez sneer

Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Bardzo dziękuje za zrozumienie mojego błądzenia na forum :D

To nie jest zrozumienie, tylko stwierdzenie faktu.

Możemy tylko apelować o przestrzeganie reguł, i taki był mój zamiar :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Brakuje ci pierścienia centującego, takiego z mosiądzu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak 5 postów wyżej - na fotce zegarka kolegi złomiarz59

 

pozdrowienia!

 

M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarczę może spróbuj umyć, nie malować. W tej kwestii napisz może do kolegi MWATCH.

zgadzam się z kolegą. MWATCH to bardzo dobry fachowiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xylog

Nie odbierając nic Marcinowi, mycie srebrnego Originala, to nie jest dobry pomysł.

Chyba, ze kolega Mwatch zna jakieś tajemne mikstury, które nie rozpuszczą lakieru na tej tarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież ta tarcza jest w super stanie. Ja bym tylko odkurzył i nic więcej nie robił.


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież ta tarcza jest w super stanie. Ja bym tylko odkurzył i nic więcej nie robił.

 

Marcin za wiele nie zdziała, " ruda" zaatakowała już tarczę od strony koronki....


Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy masz na myśli to "coś" pomiędzy 4-5? Miałem podobna sytuację i rzeczywiście nic nie dało się zrobić. W moim przypadku wilgoć zrobiła swoje i lakieru tam już nie było. 


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy masz na myśli to "coś" pomiędzy 4-5? Miałem podobna sytuację i rzeczywiście nic nie dało się zrobić. W moim przypadku wilgoć zrobiła swoje i lakieru tam już nie było.

 

Dokładnie w okolicach 3-4 występują ogniska korozji, prawdopodobnie wilgoć dostala sie przez tubus, dodatkowo brakuje lumy na niektórych indeksach, wypełnienie wskazówek tez do korekty... Edytowane przez Gregory_70

Only vintage ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że "3-4" co innego myślałem, a co innego napisałem. Umiejscowienie ognisk korozji w tym miejscu potwierdza, że wilgoć dostawała się do środka systematycznie przez dłuższy czas właśnie tak jak napisałeś przez nieszczelną koronkę. Nie zmieniam jednak opinii, że tarcza jest w stanie, z którym nie za wiele można zrobić, bo pozostałość jest OK, a z ogniska korozji, lub ślady po nich z pewnością zostaną.   


"You may delay but time will not" Benjamin Franklin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jacek ma rację , jeśli chodzi o Oryginale to temat jest dość "kruchy " , jeśli środek czyszczący dostanie się pod warstwę lakieru którą to tarcza jest zabezpieczona to jest już po tarczy:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oglądałem na żywo takiego:

post-69782-0-78797400-1421442487.jpg

strasznie sfatygowany ale wygląda na oryginalny (na Unitasie)

czy ktoś może spotkał się z fioletowym kolorem tarczy w originalu?

czy pomimo fatalnego stanu wart jest zakupu ze względu na unikatowość


Zegarki nie mają duszy... one ją kradną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To był niebieski..niestety te tarcze nie były trwałe


Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki za odpowiedź

wszystko jasne

właśnie jakoś nie mogłem znaleźć w necie podobnego :)


Zegarki nie mają duszy... one ją kradną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj oglądałem na żywo takiego:

attachicon.gifBez tytułu.jpg

strasznie sfatygowany ale wygląda na oryginalny (na Unitasie)

czy ktoś może spotkał się z fioletowym kolorem tarczy w originalu?

czy pomimo fatalnego stanu wart jest zakupu ze względu na unikatowość

Mniej więcej powinien wyglądać TAK :)

post-41915-0-90585600-1421443865_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę lepsza fotka ;)

post-73155-0-43375400-1421444351_thumb.jpg

 

ps. zdjęcie niestety nie mojego zegarka

Edytowane przez Maver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.