Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

petryko6

Omega Seamaster quartz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

Od jakiegoś czasu dosyć poważnie zachorowałem na taką Omegę, jednak w grę wchodzi tylko wersja kwarcowa z jednego oczywistego powodu - jest najtańsza.

Zegarek jest naprawdę przepiękny i wiem, że pewnego dnia stanę się jego właścicielem (mam przynajmniej nadzieję). A was Panowie chciałbym zapytać o co chodzi tak naprawdę z tymi rozmiarami tej linii Omegi. Fullsize to średnica koperty 41mm? Miara ta obejmuje koronkę czy nie?

Pytam, bo w internecie są pewne rozbieżności a mnie interesuje full size.

Pochodzę z Olsztyna a zegarek kupiłbym pewnie tu: http://www.kuck.pl/index.php?str=zegarek&nr=130

Czy to full size.

Bardzo proszę o odpowiedź i dodam, że jestem początkujący w temacie zegarków.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie lepiej kupić używany automat?

Co do rozmiaru to bez koronki ;)

Napisz do Staniego jak już będziesz koniecznie chciał kupić nowego kwarca bo pewnie przedstawi bardzo dobrą propozycje cenową :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

41mm to średnica bez koronki. Mi również bardzo się podoba ta Omega ale mając ją na ręku cały czas bym myślał "Mogłem zbierać dalej na PO..."

[Tissot Couturier Chrono / Seiko FFF / Kentex Skyman Pilot]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

41mm to średnica bez koronki. Mi również bardzo się podoba ta Omega ale mając ją na ręku cały czas bym myślał "Mogłem zbierać dalej na PO..."

a ja nie ;)

Może jestem dziwny, ale wolę ją 100 razy bardziej niż PO (oczywiście w automacie)

Ps. Może ktoś chciałby się pozbyć 2531.80.00 w bdb stanie z papierami?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie lepiej kupić używany automat?