Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Degustatorr Noir

Żart czy oryginalny marketing?

Rekomendowane odpowiedzi

Pablos - Ty chyba nie rozumiesz - nikt się nie "obraża" - tu chodzi o to z kim współpracujesz, kogo polecasz, masz sympatie lub nie. Zibi to firma zajmująca się głównie zegarkami. To jest największe w Polsce forum zegarkowe. Gdzie dyskutować choćby właśnie o metodach ich dziąłania jak nie tu? Jak piszą niektórzy - demokracja. Jednym sie podoba, innym nie. Mi nie - dla mnie to na tle żenujące, że ja Zibi już dziękuję. To zdanie moje nie całego forum. To, że ten "marketing" jest poniżej akceptowalnego poziomu i granic dobrego smaku - to widać po większości wpisów. Zibi powinno sie ucieszyć z darmowego sondażu - może nie do końca w grupie docelowej - ale na pewno takiej, jeśli chodzi o całość ich działań. Wielu z nas tam kuuje/kupowało zegarki, pióra. A opisy zegarków tej marki nie są marketingiem celowanym w konkretna grupę, ponieważ znajdują się na ogólnych stronach TT. Pewnie nie byłoby dyskusji, gdyby były tylko na stronie tej marki. Skoro jest to u nich - to jak dla mnie, rzutuje to na postrzeganie nie jakiejś nowej, nieiteresującej mnie marki a na ZIBI jako całość. Innym zaś to wisi - i tak to działa. Ni mniej ni wiecej.

Wczoraj to pokazałem siostrzeńcowi żony. Spodnie z krokiem w kolanach, hip hop, decha, motocrosss, freestyle itp. Po przeczytaniu - z kwaśną miną wyraził się nieparlamentarnie o twórcy opisu. Pomijając to, że grupa docelowa nie ma pojecia któż to taki był Leoncio :P. Ludzie, będący dziećmi gdy ten serial leciał dzś sa 40-latkami :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Ale macie poważny problem. Nie ma co. A co do reakcji Pana Chlastawy, to ten się oburza na jakiś śmieszny opis, a sam dopuszcza do tego, aby KMZiZ pośredniczył w pirackim rozpowszechnianiu materiałów o tematyce zegarkowej. Żeby nie było wątpliwości mam na myśli tę słynną E-Książkę roku. Szkoda gadać. Poza tym, czy nie widzicie, że robiąc szum wokół opisów reklamowych, sami przysparzacie Nodo reklamy ?. Innymi słowy, cel producenta i dystrybutora został osiągnięty. Brawo TimeTrend !, pracujcie tak dalej, bo jak widać TO DZIAŁA !!!.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz - najpierw swoje animozje z Władkiem uzewnętrzniałeś na forum, w tej chwili te z Darkiem. Czy to aby poważne - i czy to dla ogółu taki probelem, że musisz sie nim dzielić? Czy dyskusja o tej niszowej marce, ktrej marketing wspieramy - ale jest tematem zegakowym - jest bardzo lub niebardzo poważna, to jeden problem. Ale czy Twoje przepychanki o podłożu zupełnie niezegarkowym sa porywającym tematem dla ogółu? Raczej nie.To drugi problem - tyle, że skoro niezegarkowy a personalny - to nie zmuszj nas kolejny raz do przechodzenia przez niego.

 

ps. Ty deprecjonujesz dykusję na temat marketinku jakiejś marki, prowadzonego przez dużego i znaczącego dystrybutora - to żaden problem, głupotami sie zajmujemy, ale sam do rangi dużo powazniejszego problemu wznosisz swój stosunek np do Hublota. Postaraj się zacząć od własnego podwórka. BArdzo cenię Twoja robote w wielu dziedzinach na tym foum, ale niezaleznie od tego czy np tu debatujemy o pierdołach czy czyms ważnym - mnie osobiście wstawki związane z osobista niechęcią mocno męczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Mariusz - najpierw swoje animozje z Władkiem uzewnętrzniałeś na forum, w tej chwili te z Darkiem. Czy to aby poważne - i czy to dla ogółu taki probelem, że musisz sie nim dzielić? Czy dyskusja o tej niszowej marce, ktrej marketing wspieramy - ale jest tematem zegakowym - jes bardzo lub niebardzo poważna to jeden problem. Ale czy twoje przepychanki o podłożu zupełnie niezegarkowym sa porywającym tematem dla ogółu? Raczej nie.

 

To stwierdzenie o animozjach jest na zasadzie - jak nie lubisz Donka, to na pewno jesteś fanem PiS. Tu nie chodzi o animozje z Darkiem tylko o stwierdzenie faktu. Napisałem nieprawdę, że Klub pośredniczy w piractwie ?. Niech się prawnik wypowie czy można zeskanować kilka czyichś książek i sprzedawać je na płycie CD. Proszę bardzo... A co do reakcji Klubu wobec reklamy TT, to uważam, że jest przesadzona i stanowi przerost formy nad treścią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym, czy nie widzicie, że robiąc szum wokół opisów reklamowych, sami przysparzacie Nodo reklamy ?

Właśnie to samo miałem napisać- wygląda to na karmienie, więc chyba już wystarczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To stwierdzenie o animozjach jest na zasadzie - jak nie lubisz Donka, to na pewno jesteś fanem PiS. Tu nie chodzi o animozje z Darkiem tylko o stwierdzenie faktu. Napisałem nieprawdę, że Klub pośredniczy w piractwie ?. Niech się prawnik wypowie czy można zeskanować kilka czyichś książek i sprzedawać je na płycie CD. Proszę bardzo... A co do reakcji Klubu wobec reklamy TT, to uważam, że jest przesadzona i stanowi przerost formy nad treścią.

 

Ok - to załóż temat, czy osobiście wyjaśnij sprawy z Darkiem. Ale twoja metoda to "dołozyć" przy okazji - i nadal nie jest to temat zegarkowy. Może reakcja jest przesadzona - moim zdaniem nie - ale Twoja jest w większej częsci na zupełnie inny temat. A o animozjach personalnych świadczy forma. Pan Chlastawa w sytuacji, kiedy znacie się, jestescie na Ty, wszyscy jesteśmy - ma, celowo przecież, wydżwięk pejoratywny. Nie żebym bawił się w adwokata Darka - ale nie róbmy sobie tego w taki sposób. To niewiele ma wspólnego z dyskusją na temat dorego smaku w promocji jednego z największych dystrybutorów zegarków w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość McIntosh

Ty deprecjonujesz dykusję na temat marketinku jakiejś marki, prowadzonego przez dużego i znaczącego dystrybutora - to żaden problem, głupotami sie zajmujemy, ale sam do rangi dużo powazniejszego problemu wznosisz swój stosunek np do Hublota. Postaraj się zacząć od własnego podwórka. BArdzo cenię Twoja robote w wielu dziedzinach na tym foum, ale niezaleznie od tego czy np tu debatujemy o pierdołach czy czyms ważnym - mnie osobiście wstawki związane z osobista niechęcią mocno męczą.

 

Wstawki "osobiste" już wyjaśniłem wyżej. A mój stosunek do Hublot jest ironiczny. Nie mam problemu z tą firmą choć nie podoba mi się namolny marketing w ich wykonaniu. Zresztą wyjaśniałem to już na Forum kilkakrotnie. Nie wiem dlaczego ten temat jest wciąż przywoływany. Mniejsza z tym. W swoich reakcjach wobec Hublot jestem daleki od histerii, a jak czytam ten wątek, to co niektórzy byliby gotowi spalić TT na stosie :P. I kończąc... temat E-Książki jest poważniejszy, ale wszystkie moje posty poruszające wątpliwości natury prawnej, zostały usunięte. A moja reakcja nie ma nic wspólnego z osobistą niechęcią, tak jak chciałbyś to widzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MAriusz - uwierz mi, że niechciałbym tak tego widzieć. Zapewniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrocmy do tematu bo troche odszedl od sprawy NODO i zaraz temat zacznie przygasac.

 

Nie dajcie sie zwiesc. To niedopuszczalne! Napiszcie petycje do prezydenta. :P

 

Eeee tam. Pan Dariusz na prezydenta od razu...

 

I niech zerwie wspolprace z Time Trend natychmiast!!! Przypominam bo zapomnial i dziewczyny z TT nie otrzymaly od niego odpowiedzi, na maila ktory znacie bo upublicznil go (ups., jakie faux pas niezgodnie z netykieta).

 

powiedzcie znajomym niech sie wyposiwedza

 

 

 

Nakrecam , nakrecam ... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrocmy do tematu bo troche odszedl od sprawy NODO i zaraz temat zacznie przygasac.

Ano wracając do Nodo... to trzeba powiedzieć, że to słabe zegarki, niewarte swojej ceny :P

 

Ok, ale żeby ktoś sobie nie myślał, że prowadzę jakąś szaloną krucjatę przeciwko TT czy Zibi, to na tej samej stronie można sobie kliknąć link Casio i dajmy na to serię Edifice, i tam znajdziemy zegarki o dwie klasy lepsze, w tej samej cenie :D


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee. lizus. :P

 

ale fakt ze lepsze, choc strasznie nudne. i drozsze jednak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale fakt ze lepsze, choc strasznie nudne. i drozsze jednak

Znajdą się i tańsze.

No cóż, określenie "nudne" jest zawsze subiektywne w stosunku do męskiej biżuterii.

Podobno inteligentny człowiek nigdy się nie nudzi. No chyba że inteligencja ogranicza się do wyszukiwania "dwóch filuternych dziurek" w tarczy :P

 

Co do kontrowersyjnej kampanii reklamowej, to też uważam że reakcja Stowarzyszenia jest przesadzona.

 

Co do skuteczności takiej kampanii, to może ona i jest skuteczna, ale (moim zdaniem) na bardzo krótką metę. Tzn grupa docelowa, tak samo jak szybko daje się łapać na takie teksty, tak samo szybko się później nimi nudzi.. To jest taka specyfika w tym środowisku. To co dzisiaj jest "mega wyczesane", za kilka miesięcy będzie "totalną wiochą"... a etykietkę danej Marce łatwo jest założyć, a trudno potem zdjąć :D


Użytkownik Sylwek, pewnego dnia, zupełnie niechcąco, trafnie ocenił współczesny trend w zegarmistrzostwie:

"Ważne by wytrzymał przynajmniej 6 lat zanim rozdyndają się w nim wskazówki."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taktik w pełni popieram twoje zdanie z dwóch ostatnich postów.

 

Długiej i sweitlanej przyszłości NODO nie wróże, mimo tak dużego zamieszania które jego fajni wróżą na plus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak TT ma takich błyskotliwych i bystrych pracowników jak kolega NETRUNER, to się wcale nie dziwie, że takie żałosne kampanie mają firmy z nią współpracujące...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)

Moim zdaniem - kampania totalnie nie trafiona. Trzeba by było albo zmienić opisy, albo design produktów. Jedyne co można osiągnąć przez takie opisy to negatywne emocje u odwiedzających TT. A jak wiemy, przypisanie negatywnych skojarzeń do marki generalnie nie wpływa pozytywnie na jej zyski... :)

 

+1 :) W zasadzie wyręczyłeś mnie z napisania części posta bo zgadzam się z Twoim zdaniem.

Można powiedzieć że wciskają ludziom kit :) Mnie te teksty w ogóle nie śmieszą, ale i nie bulwersują, rozumiem że to opis z dużym przymrużeniem oka i jaki jest jego cel, ale do pewnej konwencji nie pasuje, ostatecznie byłby OK gdyby widniał tylko na oficjalnej stronie internetowej Nodo, która cała jest w określonym klimacie.

Taki marketing jest bardzo trudny, jeżeli komuś się wydaje że tylko zrobi skandal czy inne zamieszanie i odniesie sukces to jest w błędzie, pewną granicę można łatwo przekroczyć i działania tego typu przynoszą więcej strat niż pożytku. Bez odpowiednich badań TT mogło popełnić błąd umieszczając opisy i ufając menadżerowi marki. Chociażby na przykładzie forum, na zaledwie trzy strony, ile jest wpisów pozytywnych a ile ma negatywny wydźwięk. Ile osób, potencjalnych klientów, szybko wyjdzie ze strony sklepu, a u ilu TT/Zibi pozostawi niesmak? Jak to wpływa na ogólny wizerunek? W kontekście reklamy TT na KMZiZ nie jest to bez znaczenia. Temat proponuję jak najszybciej do kosza bo m.in. o takie wpisy chodziło autorowi kampanii, a banerek na górze zawsze można podzielić na jakiś rotacyjny mniejszych, ale konkretnych firm (z dobrą zniżką za reklamę) :)


(...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zamknijcie ten temat, bo z dyskusji o NODO zrobiły się wycieczki osobiste. Jeżeli komuś nie odpowiadają opisy niech nie czyta, jeżeli nie odpowiada TT niech kupuje zegarki gdzie indziej, ludzie z forum i tak zazwyczaj kupują gdzie indziej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieeee. Nie dajcie sie zablokowac. Chca Wam zamknac usta...

 

Tak pieknie sie rozwija. Juz nawet do mnie osobiscie wychodza osobiste wycieczki mimo ze w TT nie pracuje i po prostu mam inne zdanie niz wiekszosc. Fajnie idzie. PIS pelna geba.

 

 

Z tym bannerem bedzie klopot. Za niego rabatow co prawda nie macie, ale ktos kase za to zbiera. Troche nie koszernie zabijac dojna krowe, gdy o reklamodawcow ciezko.

 

Czekam na wiecej oburzonych. To naprawde zabawne, a malo znana marka NODO moze dostanie troche rozglosu. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Czekam na wiecej oburzonych. To naprawde zabawne, a malo znana marka NODO moze dostanie troche rozglosu. :)

 

Zaważywszy na to, że zapewne żaden z Klubowiczów nigdy nie kupił by tego czegoś, szczerze wątpię, żeby "rozgłos" na forum KMZ miał dla firmy jakiekolwiek znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zamknijcie wątek - od pewnego czasu zrobilo sie w nim niesmacznie i nieprzyjemnie. Okazuje się, ze o granicach dobrego smaku nie da sie rozmawiać bez personalnych wycieczek. A szkoda. To, co najważniejsze zostało już chyba dosyć wyraźnie powiedziane, każdy miał możliwość wyrazić swoje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.