Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rm26

CB Radio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

ojciec zażyczył sobie radyjko na gwiazdkę. Ja niestety nie używam, nie znam się, a im dłużej szukam i im więcej czytam, tym bardziej jestem ciemny. Nie chcę kupić szajsu, jednak mam ograniczony budżet. Chciałbym zmieścić się w max 350 - 400 zł razem z anteną. Może ktoś z Was używa takiego wynalazku i mógłby podzielić się wiedzą?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Przez długi czas używałem TTI 770 + antena Sirio AS100, zestaw spisywał się bardzo dobrze, aż... ukradli mi :)

W każdym razie na pewno lepiej zadbać o lepszej klasy antenę niż radio, bo to głównie ona odpowiada za dobrą jakość połączeń.

Wspomniana przeze mnie Sirio jest polecana praktycznie na wszystkich forach CB, ewentualnie Wilson Little Will. Obie mają 1m długości i są w cenie do 150zł.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja bym kupił President Johnny i antene też Presidenta.

Ogólnie kilka tańszych radii co miałem psuły się.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja jeżdżę z Uniden PRO 520 XL (made in Philipines) + Sirio As 100 Mag - sprawdza się bardzo dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi