Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Kierownik

Użytkownik
  • Content Count

    1,110
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Kierownik last won the day on September 25 2013

Kierownik had the most liked content!

Community Reputation

80 Bywa pomocny

About Kierownik

  • Rank
    Can't Touch This

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    zachodniopomorskie

Recent Profile Visitors

4,724 profile views
  1. Jak w temacie. Jeżeli zakupiłeś/aś SNK805 (ewentualnie SNK809) z planem umieszczenia go na jakiejś skórce, to chętnie odkupię nieużywany nylonik.
  2. Wygląda jak Aventador rysowany z pamięci, w skali 1:18, ze straganu dowolnej mieściny nadmorskiej.
  3. IMO jak Miata to tylko ze szmatą, choć jakbym znalazł ładnego RFa to może bym to przełknął. RF ma podobno ten problem, że powyżej 90-100km/h jest niezdatny do jazdy bez dachu, zawirowania powietrza powodują, że użytkowanie jest nie do zniesienia. A latanie krótkich odcinków autostradą 160 bez dachu to dla mnie nic nadzwyczajnego. :)
  4. Podobno NBFL jest najciaśniejsze ze wszystkich. Mogę to potwierdzić względem mojego poprzedniego NB przedlift. Fotele w nowszym bardziej rozbudowane i z wyżej umieszczonym siedziskiem - zabierają połowę kubatury wnętrza. Przy parametrach 176/86 mieszczę się bezproblemowo i jest mi w tym aucie bardzo przyjemnie. Ciasnota auta jest jakąś tam drobną składową idei jinba ittai głoszonej przez Mazdę. Jakoś nie czuję w środku klaustrofobii. A fakt, że jednym kolanem opieram się o kokpit (naturalne w każdym aucie), a drugim o drzwi traktuję jako "it's not a bug, it's a feature".
  5. Żadnej aronii i żadnych żaluzji. Wczytując się w problemy "nowożytnych" prosiaków całą otoczka niezwykłości upada i tracę ostatnie punkty zaczepienia. Mam pod domem 2 nowe samochody brane z salonu. Planuję w zbliżających miesiącach pożegnać się z jednym kontraktem i przebiegi mi spadną prawie o połowę. Dzielić 15.000km rocznie na 3 auta trochę bez sensu. A przecież nie odstrzelę roadstera na rzecz... Golfa.
  6. Noo z tą niezniszczalnością to już nie do końca tak jest. Na youtubowym kanale caroseria był test kilkunastoletniej 911. Auto skrzypiało, miało powycierane plastiki, ze szpar drzwi bezramkowych mocno huczało, a silnik był odmianą podwyższonego ryzyka. Silniki w Boxsterach również borykają się z wadami fabrycznymi. Czar prysł, nie wiem jak żyć.
  7. Skoro do mojej NB się mieszczę to z ND nie będę miał problemu. Do pracy mogę używać dowolnego auta, które ma choć jedno miejsce siedzące. Stąd Mazda w leasingu (więc wymagane reaktywnie młode auto) idealnie wpasowuje się w moje potrzeby. Miaty miały być tylko przystankiem w drodze po Porsche (no tutaj musiałbym się trochę poświęcić i od razu wyłożyć gotówkę), ale coraz częściej widzę, że to nie takie super-ekstra jak to sobie człowiek za szczeniaka ubzdurał. Pośredniego rozwiązania typu BMW nie przewiduję, a 3-4-letni prosiak to jeszcze nie teraz....
  8. Pozostając w klimacie roadsterów. 3-4-letnia Mazda MX-5 czy 13-14-letnie Porsche Boxster? Im więcej czytam, tym mniejszą chętkę mam na szczenięce marzenie o Porsz...
  9. Hop. Oferta ważna do końca obowiązywania pakietu ogłoszenia, to jest do 13.04.
  10. Wg powszechnych legend powinno być odwrotnie.
  11. Balkan zwrócił uwagę na jeden ważny aspekt, o który nierzadko jest wojna. Czym innym jest ocynkowanie, a czym innym pryśnięcie cynkiem w szpreju. To dwa zupełnie inne poziomy zabezpieczenia.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.