Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Sebekdt

Bisset BSCC54 czy to dobry i modny zegarek?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Nie znam się zbytnio na zegarkach, ale jakoś się złożyło, że model Bisset bscc54 wpadł mi w oko i go zamówiłem. Prosiłbym o opinie znawców czy ten zegarek wart jest swojej ceny i czy jest modny, dobry itd....???? I w końcu czy jest to zegarek szwajcarski czy chiński? Z góry dziękuję za fachową pomoc!post-47187-0-45771100-1329479420_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

jest to zegarek produkowany w chinach przez polską firmę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Modny - pewnie tak. Wart swojej ceny - dla mnie nie, ale... czy dobry - znalazłoby się sporo lepszych w tej cenie. Szwajcar - nie, raczej "polski chińczyk udający szwajcara" B)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Modny - pewnie tak. Wart swojej ceny - dla mnie nie, ale... czy dobry - znalazłoby się sporo lepszych w tej cenie. Szwajcar - nie, raczej "polski chińczyk udający szwajcara" B)

Rafi a co byś polecił podobnego w tej cenie?? Bo mam prawo oddać do 10 dni, a troszkę zostałem oszukany, że niby jest "Szwajcarski"

Chodzi mi o modny uniwersalny zegarek najlepiej na pasku, chociaż ewentualnie może być na bransolecie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie bardzo wiem, co znaczy "modny" w przypadku zegarka - ma się podobać Tobie, czy komuś? :P

z chronografem w tej cenie to oczywiście tylko kwarce, ja bym szukał w Seiko (np. SSBO33P1), czy Casio. W tej cenie możesz też kupić przyzwoity automat Seiko cz Orienta, no tylko, że takiego "bałaganu" na tarczy to w nich nie uświadczysz B)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

czy dobrze widze czy tam swiss made widnieje na tarczy ?

MUZZY IN GONDOLAND