ePk. 0 #151 Napisano 3 Lipca 2015 Zamowilem 25 Czerwca, na stronie poczty niemieckiej jest napisane, ze paczka zostala wyslana 26 czerwca, a mamy 3 lipca. Od informacji o nadaniu paczki nic sie nie aktualizuje (The item was posted on Jun 26, 2015.). Na stronie internetowej nie bardzo moge sprawdzic stanu, bo zamawialem bez zakladania konta :# Jak myslicie, dlugo bedzie jeszcze szla ta przesylka? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolow 277 #152 Napisano 3 Lipca 2015 masz jakiś numer tej paczki? często na stronie poczty polskiej można dokładniej sprawdzić gdzie jest paczka. może przypadkiem leży na poczcie bez awizacji? 0 Eterny Eterny Kontiki Date Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ePk. 0 #153 Napisano 4 Lipca 2015 RA517933155DE - na stronie poczty polskiej nie znajduje przesylki o podanym numerze. ed// Szczesliwie dzisiaj dotarl 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlik01 0 #154 Napisano 6 Sierpnia 2015 Do mnie paczka szła 2 dni, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laguna 3 #155 Napisano 14 Sierpnia 2015 Witam,w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.Co zrobiłem miesiąc temu.I cisza.Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Albi 0 #156 Napisano 8 Września 2015 Dziś do mnie przyszła paczka z orientuhren. Orient M-Force SEL03002M plus pasek gumowy.Wszystko O.K.Pewnym zaskoczeniem był telefon od Pana Kellera, czy nie pomyliłem się w zamówieniu.Istotnie kliknąłem pasek, który pojawił się w automatycznej podpowiedzi "KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:" Niestety był to pasek o szerokości 22mm, a do M-Force potrzeba 23mm.Po wyjaśnieniu wysłany został razem z zegarkiem pasek dedykowany, 23mm szerokości. Polecam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matb 15 #157 Napisano 15 Września 2015 Witam,w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.Co zrobiłem miesiąc temu.I cisza.Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie.I co dalej?Odesłali, odpisali, oddzwonili? Naprawili, wymienili czy olali? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laguna 3 #158 Napisano 17 Września 2015 Dzisiaj, po 2 miesiącach otrzymałem zegarek. Tyle to trwało.Ostatnie 2 tygodnie opóźnienia, bo sklep błędnie wpisał adres i paczka wróciła do Niemiec.No niestety olali, tak to podobno jest w tych bransoletach, ale to 3 Ray od nich kupiony i nie jest OK.Coś tam ponoć docisnęli, ale dalej ta bransoleta jak się o coś zahaczy, to się otwiera.Ale ogólnie proces reklamacyjny na bardzo słabym poziomie, na maile odpisują po kilku przypomnieniach po kilku dniach, jak dostali zegarek ze wszystkimi wyjaśnieniami, to łaskawie po 2 tygodniach zapytali: Ale o co chodzi? itd. Szkoda nerwów ogólnie, ale wiadomo, 99% Orientów przychodzi idealnych.Tu jeszcze foto bransolety (wystaje i cały czas się rusza): 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #159 Napisano 5 Października 2015 Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb29 863 #160 Napisano 5 Października 2015 Jezeli dla Ciebie najważniejsza jest kwestia serwisu w PL to kup u autoryzowanego sprzedawcy ( Orient jest ostatnio szeroko dostępny w galeriach handlowych ). 0 Deus Dona Me Vi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolow 277 #161 Napisano 6 Października 2015 za 300zł różnicy większość napraw możesz zlecić "normalnemu" zegarmistrzowi. 0 Eterny Eterny Kontiki Date Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #162 Napisano 6 Października 2015 Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolow 277 #163 Napisano 6 Października 2015 jakiego konkretnie modelu szukasz? 0 Eterny Eterny Kontiki Date Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #164 Napisano 6 Października 2015 FET0P003W0 - dokładnie taki upatrzyłem sobie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaceniunio 1 #165 Napisano 6 Października 2015 FEJ02003W a ja ten :-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M.Mike 1896 #166 Napisano 10 Października 2015 Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata.Poblem nieuznawania gwarancji zegarków zakupionych poza Polską dość często wraca:Np. http://zegarkiclub.pl/forum/topic/100939-orient-gwarancja-międzynarodowa/W razie kłopotów z oddaniem na gwarancję, napisałbym do centrali Orienta. Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot.Te zegarki rzadko się psują . Ale jeżeli już to się stanie, w razie gdyby nie udało się naprawić w PoljotEuro - wysyłka do Niemiec nie jest problemem (koszt w granicach 20zł). Kwestia wyboru czy dopłacić 30% do zakupu (albo np. w przypadku Orienta Bambino z Azji to już +100% wartości) żeby mieć możliwość bezproblemowego odesłania zegarka na polski adres. Wysłane z mojego MX_Base przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #167 Napisano 12 Października 2015 Załatwiłem wszystko bardzo sprawnie - znalazłem w Polsce sklep który dał mi dobry rabat i nie wyszło wiele drożej niż z Niemiec. Może akurat ten model się udało tak załatwić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 678 #168 Napisano 12 Października 2015 a co to za sklep? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #169 Napisano 13 Października 2015 http://www.zegarki-edwa.pl/ 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sokolow 277 #170 Napisano 13 Października 2015 sklep z mojego miasta - mogę spokojnie polecić czasem mają dobre ceny i ponegocjować można. 0 Eterny Eterny Kontiki Date Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matist 0 #171 Napisano 20 Października 2015 Właśnie negocjacje pomogły oraz szybka obsługa. Akurat mój model się opłacało 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadora972 1 #172 Napisano 9 Listopada 2015 Kupiłem Orienta Raya w Schoeneuhren i przyszedł z rysą na szkle i kopercie i paprochami pod szkłem. Czy macie doświadczenie w kwestii takich reklamacji - jak to sprzedawca rozpatruje ?Napisałem do nich maila, zobaczę co odpiszą. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gripen 69 #173 Napisano 9 Listopada 2015 Dla mnie to wielki minus dla tego sklepu, że w ogóle wypuścił coś takiego do klienta. Z tego co piszesz to te wady aż w oczy kłują a mimo to wysłali taki egzemplarz. Dziwna sprawa. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadora972 1 #174 Napisano 9 Listopada 2015 Może nie jest aż tak, że w oczy kłuje, bardziej mnie wkurza fakt, że to na zegarku jest. A wygląda tak: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trollu 678 #175 Napisano 9 Listopada 2015 białe paprochy na czarnej tarczy bardzo rzucają się w oczy o ile szkło można przeboleć i rysą usprawiedliwić sobie wymianę na szafir to paprochów i rysy na kopercie bym nie odpuścił. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach