Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Zmienione tylko gripy, pancerze z linkami i nyple, są błękitne 😁😁😁

Screenshot_2024-02-07-08-02-07-18_99c04817c0de5652397fc8b56c3b3817.jpg

Edytowane przez TomcioMiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Sekcja_Eksploatacyjna napisał(-a):

@TomcioMikiPiękna geometria, krótka główka ramy zawsze sprawia że rower wygląda agresywnie. Kolorystycznie bardzo spójnie - jeździłbym w kreszowym dresie i opasce na czole😄

Dzięki. Rurki Tange potrójnie cieniowane 🤗🤗🤗 Wieszaki Dia-Compe i takie tam , nic nie zmieniam , jest po pełnym serwisie, wszystko leciutko chodzi 😁😁😁 Takie coś tam siedzi , pełna grupa 🤗 aaa cantilevery też są od Dia-Compe 😁

IMG_20240207_104506.jpg

Edytowane przez TomcioMiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 🤗do usunięcia 

Edytowane przez TomcioMiki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Póki co mała zajawka z moją nową ramą - jutro powinna do mnie dojechać i zacznie się przekładanie napędu, kół, kokpitu, itp. Co zdecydowało o tym, że ostatecznie postawiłem na nowego SuperSixa Evo?

1. To, że odpowiadała mi geometria poprzedniej ramy, a w nowej ramie jest dokładnie taka sama. To oznacza, że pozycja będzie dokładnie taka sama, jak poprzednio. 
2. To, że w najnowszej generacji Cannondale odszedł od kilku dyskusyjnych pomysłów (ogranicznik, szpara, specyficzny suport) i rama jest po prostu ...normalna. 
3. To, że jest lżejsza od poprzedniej generacji, choć to nadal (jak w przypadku mojego dotychczasowego roweru), podstawowy model ramy.
4. To, że nowa rama pozwala na bezproblemowy i dość schludny montaż w zasadzie dowolnego kokpitu, dzięki różnego rodzaju znajdującym się w secie podkładkom. Tym sposobem kokpit przeniosę 1:1, a to był dla mnie wsrunek podstawowy (dla przykładu w zasadzie nie do zrealizowania z ramą Factor Ostro WAM, którą w pewnym momencie też poważnie brałem pod uwagę). 
5. To, że dostalem bardzo dobrą ofertę cenową, a rama jest na gwarancji, z oficjalnej polskiej dystrybucji, z kompletem dokumentów. Dzięki temu wydałem znacznie mniej niż zakładałem na pomysł związany z wymianą ramy. 
6. To, że na Bikeshow.cc ostatnio pokazywano rower zbudowany na tej samej ramie (tylko w innym kolorze).
7. To, że na ramie jest duży i jasny napis CANNONDALE 😉

1707323618109-01.jpeg

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
43 minuty temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Póki co mała zajawka z moją nową ramą - jutro powinna do mnie dojechać i zacznie się przekładanie napędu, kół, kokpitu, itp. Co zdecydowało o tym, że ostatecznie postawiłem na nowego SuperSixa Evo?

1. To, że odpowiadała mi geometria poprzedniej ramy, a w nowej ramie jest dokładnie taka sama. To oznacza, że pozycja będzie dokładnie taka sama, jak poprzednio. 
2. To, że w najnowszej generacji Cannondale odszedł od kilku dyskusyjnych pomysłów (ogranicznik, szpara, specyficzny suport) i rama jest po prostu ...normalna. 
3. To, że jest lżejsza od poprzedniej generacji, choć to nadal (jak w przypadku mojego dotychczasowego roweru), podstawowy model ramy.
4. To, że nowa rana pozwala na bezproblemowy i dość schludny montaż w zasadzie dowolnego kokpitu, dzięki różnego rodzaju znajdującym się w secie podkładkom. Tym sposobem kokpit przeniosę 1:1, a to był dla mnie wsrunek podstawowy (dla przykładu w zasadzie nie do zrealizowania z ramą Factor Ostro WAM, którą w pewnym momencie też poważnie brałem pod uwagę). 
5. To, że dostalem bardzo dobrą ofertę cenową, a rama jest na gwarancji, z oficjalnej polskiej dystrybucji, z kompletem dokumentów. Dzięki temu wydałem znacznie mniej niż zakładałem na pomysł związany z wymianą ramy. 
6. To, że na Bikeshow.cc ostatnio pokazywano rower zbudowany na tej samej ramie (tylko w innym kolorze).
7. To, że na ramie jest duży i jasny napis CANNONDALE 😉

1707323618109-01.jpeg

 

ile wazy?

napis jest super 🤩, praktycznie taki sam jak w moim cannonie m2000 z 1992, ktorego kiedys ujezdzalem... eeeh wspomnienia 😍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

ile wazy?

napis jest super 🤩, praktycznie taki sam jak w moim cannonie m2000 z 1992, ktorego kiedys ujezdzalem... eeeh wspomnienia 😍

 

915 gram w rozmiarze 56. Ile w rozmiarze 54? Nie wiem... Poprzednia (w rozmiarze 54) to ok. 990 gram. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, ecipeci napisał(-a):

te kilkanaście gramÓW to czysty zysk ;)

 

Dla ścisłości, nie kilkanaście, a kilkadziesiąt. To po pierwsze. Po drugie, nie o gramy w tym przypadku się rozchodziło. A po trzecie, to Ty i tak wiesz wszystko najlepiej, więc dyskusja z Tobą jest tak samo produktywna, jak do tej pory.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

915 gram w rozmiarze 56. Ile w rozmiarze 54? Nie wiem... Poprzednia (w rozmiarze 54) to ok. 990 gram. 

 

 

ooo nie spodziwalem sie, ze bedzie az tak lekka 🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 

Dla ścisłości, nie kilkanaście, a kilkadziesiąt. To po pierwsze. Po drugie, nie o gramy w tym przypadku się rozchodziło. A po trzecie, to Ty i tak wiesz wszystko najlepiej, więc dyskusja z Tobą jest tak samo produktywna, jak do tej pory.

ja się nie miałem zamiaru wdawać w dyskusję z Tobą bo Ty o rowerach wiesz na pewno więcej ode mnie ;)

o pisownie mi chodziło mONdralo 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

 

ooo nie spodziwalem sie, ze bedzie az tak lekka 🤔

Wiesz, nie jest to Lab71, czy nawet Hi-Mod. I te kwestie też długo rozważałem. I prawda jest taka, że te lżejsze karbony to ogromna różnica w cenie. To po pierwsze. Po drugie, te ok. 100 gram (w przypadku Hi-Mod) czy 130-140 gram (w przypadku) Lab71, nie zrobią ze mnie lepszego kolarza. Na pewno natomiast zrobiłyby ze mnie dużo biedniejszego kolarza 😉 Kluczowa była kaestia wyeliminowania "ficzerów" poprzedniej ramy i łatwość adaptacji w zasadzie dowolnego kokpitu. Za dużo wydałem na ten od Schmolke Carbon - łatwo to sprawdzić, wielkiej tajemnicy nie zdradzę - ponad 1300 euro i warunek był taki, że bez problemu da się go przenieść 1:1. A w przypadku twj ramy taka możliwość istnieje, co pokazał też rower na Bikeshow.cc - tam na komponentach (mostek i kiera) od PRO. 

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne, fajne te rowery trochę podziwiam, że jako amator walczysz o te gramy wagi

Osobiście to oglądałem ten film na bikeshow.cc i co można powiedzieć 30 k zł za rower to dla wielu abstrakcja, ale wiadomo, każdy wydaje swoje, a kontrze do drogich rowerów to na kanale mikroprzygody jest fajny film drogich rowerach i pompowaniu balonika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

Wiesz, nie jest to Lab71, czy nawet Hi-Mod. I te kwestie też długo rozważałem. I prawda jest taka, że te lżejsze karbony to ogromna różnica w cenie. To po pierwsze. Po drugie, te ok. 100 gram (w przypadku Hi-Mod) czy 130-140 gram (w przypadku) Lab71, nie zrobią ze mnie lepszego kolarza. Na pewno natomiast zrobiłyby ze mnie dużo biedniejszego kolarza 😉 Kluczowa była kaestia wyeliminowania "ficzerów" poprzedniej ramy i łatwość adaptacji w zasadzie dowolnego kokpitu. Za dużo wydałem na ten od Schmolke Carbon - łatwo to sprawdzić, wielkiej tajemnicy nie zdradzę - ponad 1300 euro i warunek był taki, że bez problemu da się go przenieśc 1:1. A w przypadku twj ramy taka możliwość istnieje, co pokazał też rower na Bikeshow.cc - tam na komponentach (motek i kiera) od PRP. 

 

Domyslam sie, ze to bedzie zwykle EVO, tym bardziej 915g jest niezle w rozmiarze 56. Jaka kolorystyka? ta z EVO 4? Czarny z bialymi wstawkami?
aaa i czym jest to bikeshow.cc, bo wlaze na strone a tam jakis poradnik do kupienia 

 

edytka: juz znalazlem, chodzi o kanal na youtube 

Edytowane przez SzefSzefow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tu szukasz.

Proszę. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

Domyslam sie, ze to bedzie zwykle EVO, tym bardziej 915g jest niezle w rozmiarze 56. Jaka kolorystyka? ta z EVO 4? Czarny z bialymi wstawkami?
aaa i czym jest to bikeshow.cc, bo wlaze na strone a tam jakis poradnik do kupienia 

 

edytka: juz znalazlem, chodzi o kanal na youtube 

 Tak, Evo 4. Są chyba dwa kolory, ja zdecydowałem się na ten czarny. W zasadzie ramy nie było, bo był rower do sprzedania w tym rozmiarze i na tej ramie. No i zacząłem prosić, żeby mi tylko ramę sprzedali, bo reszta mi nie jest potrzebna. No i zgodzili się 😉

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, zegarkowo_rowerowo napisał(-a):

 Tak, Evo 4. Są chyba dwa kolory, ja zdecydowałem się na ten czarny. W zasadzie ramy nie było, bo był rower do sprzedania w tym rozmiarze i na tej ramie. No i zacząłem prosić, żeby mi tylko ramę sprzedali, bo reszta mi nie jest potrzebna. No i zgodzili się 😉

 

bardzo milo z ich strony :) 

 

a jak tam zalozysz swoj stary kokpit jesli rura widelca jest jakims jajkiem?
209716830_Screenshot2024-02-07at21_16_12.thumb.png.2c2cb8c5201bf16d38b530327fe1546b.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

bardzo milo z ich strony :) 

 

a jak tam zalozysz swoj stary kokpit jesli rura widelca jest jakims jajkiem?
209716830_Screenshot2024-02-07at21_16_12.thumb.png.2c2cb8c5201bf16d38b530327fe1546b.png

Z wykorzystaniem specjalnej, delikatnie podciętej podkładki, która jest w zestawie. Obejrzyj ten filmik, co wyżej jest wklejony. To ta sama rama, tylko inny kolor. W drugiej połówce tego filmu (ok. 14 minuty), na zbliżeniach da się zauważyć, jak to wygląda. Sklep i serwis też mi to potwierdził, bo specjalnie o to nawet pytałem 😉

Zresztą nawet Janka, autora tego filmu o to pytałem - też potwierdził, że nie ma z tym najmniejszego problemu. 

Oczywiście tym sposobem być może będzie widać kawałek kabli, no ale i tak nie będzie to tak, jak teraz mam, kiedy one do szpary muszą wejść...

Edytowane przez zegarkowo_rowerowo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

zegarkowo_rowerowo, z przykrością muszę przyznać, że Twój nowy rower będzie ładny.

 

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, tessio napisał(-a):

zegarkowo_rowerowo, z przykrością muszę przyznać, że Twój nowy rower będzie ładny.

 

;)

 

Mi też jest przykro z tego powodu. Bo przez chwilę rozważałem pomarańczową ramę, ale się opamiętałem 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio

Matko bosko szososko, całe szczęście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Póki co mała zajawka z moją nową ramą - jutro powinna do mnie dojechać i zacznie się przekładanie napędu, kół, kokpitu, itp. Co zdecydowało o tym, że ostatecznie postawiłem na nowego SuperSixa Evo?
1. To, że odpowiadała mi geometria poprzedniej ramy, a w nowej ramie jest dokładnie taka sama. To oznacza, że pozycja będzie dokładnie taka sama, jak poprzednio. 
2. To, że w najnowszej generacji Cannondale odszedł od kilku dyskusyjnych pomysłów (ogranicznik, szpara, specyficzny suport) i rama jest po prostu ...normalna. 
3. To, że jest lżejsza od poprzedniej generacji, choć to nadal (jak w przypadku mojego dotychczasowego roweru), podstawowy model ramy.
4. To, że nowa rama pozwala na bezproblemowy i dość schludny montaż w zasadzie dowolnego kokpitu, dzięki różnego rodzaju znajdującym się w secie podkładkom. Tym sposobem kokpit przeniosę 1:1, a to był dla mnie wsrunek podstawowy (dla przykładu w zasadzie nie do zrealizowania z ramą Factor Ostro WAM, którą w pewnym momencie też poważnie brałem pod uwagę). 
5. To, że dostalem bardzo dobrą ofertę cenową, a rama jest na gwarancji, z oficjalnej polskiej dystrybucji, z kompletem dokumentów. Dzięki temu wydałem znacznie mniej niż zakładałem na pomysł związany z wymianą ramy. 
6. To, że na Bikeshow.cc ostatnio pokazywano rower zbudowany na tej samej ramie (tylko w innym kolorze).
7. To, że na ramie jest duży i jasny napis CANNONDALE
1707323618109-01.thumb.jpeg.b84e35aa76867e91c9564b57c3231aed.jpeg

Zapowiada się imponująco! Fajnie że z „romantycznego kolarstwa” zrodziła się taka zajawka.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.