Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Te łaty do opon mnie zainteresowały. Ostatnio wbiłem w oponę blaszkę transformatorową (sterczała sobie pionowo).

Polecasz coś?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2020 o 20:18, deepex napisał:

Tak z ciekawości. Ile km robicie rocznie?

 U mnie to jakieś 3500 a u Was?

Pomnożone przez 10.

 

48 minut temu, DEMEL napisał:

Polecasz coś?

Butelki PET.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 1.09.2020 o 20:18, deepex napisał:

Tak z ciekawości. Ile km robicie rocznie?

 U mnie to jakieś 3500 a u Was?

8 - 10 tys, szosą po Bieszczadach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem z tym w serwisie.

Na dużą dziurę dali łate

Mała nie ma jak, bo przy samym rancie.

Także wleciała dętka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, egzo18 napisał:

Ciśnienie normalne. Poniżej 2 bary lekko.

Nie to nie jest normalne ciśnienie w przypadku jakiejkolwiek opony rowerowej.

A później dziwota, że takie dziury.

Godzinę temu, Robert74 napisał:

8 - 10 tys, szosą po Bieszczadach. 

Cześć Robert !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porób sobie profilowanych łatek pod opony na których jeździsz. Łatki przyklejasz na powertape. Mam full tak porobionych opon w tym szosowych po kolegach co to nówki porozcinali, niektóre już dojeżdżają swojego naturalnego żywota po x, czy nastu tys km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minut temu, kaido2 napisał:

Nie to nie jest normalne ciśnienie w przypadku jakiejkolwiek opony rowerowej.

A później dziwota, że takie dziury.

 

W ęduro normalnie raczej dla nowych opon i mleka. Ale ja juz sie wypowiedzialem na temat mojego podejscia do tego ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak najbardziej normalne.

Ten kaliber opony powyżej 2 bary robi się twardy jak beton.

Dodać do tego moją małą wagę.

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, kaido2 napisał:

 

Cześć Robert !

 

Cześć :) jaki ten świat mały :D

Edited by Robert74

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, egzo18 napisał:

Jak najbardziej normalne.

A ja dalej napiszę,że nienormalne.

Chodzi o wyporność mieszanki.

Typowa stosowana w oponach  rowerowych prawidłowo się zachowuje przy naprężeniu powstałym w oponie przy ciśnieniu minimum 3 bary.Co innego opona pancerna o odpowiedniej konstrukcji ,a co innego, gdy ktoś sobie jeździ na typowej oponie z ciśnieniem 2 bary bo na mleku można.

 

Ale skoro twarda jak kamień ?

 

  

32 minuty temu, Robert74 napisał:

 

Cześć :) jaki ten świat mały :D

Mały,mały, a ile nieraz znajomych twarzy się tu przewija. :)

Miło spotkać!

Edited by kaido2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ecipeci, a ja wiem. Ten nobi nic to dziady są. Do tego miota tym jak szatan.

Ale szkoda mi kasy na magic mary. To co mam z przodu. Ta jest świetna. Wymiana będzie właśnie na magic mary, albo na komplet maxxis dhr. Ale to przyszłość.

Edited by egzo18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magica kupię jedną.

Maxxisa wypada dwie.. 

Magic mary, to bardzo dobra opona według mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schwalbe ma swoje tematy na których się zna, ma Maxxis i inne firmy które oferują swoje opony rowerowe. Takimi Schwalbe PRO One jestem w stanie pozamiatać miszczy w pewnych warunkach, a innym  razem takim szosowym S- Worksem Turbo Pro zrobię robotę w lesie. Po prostu jak się ma pewne doświadczenia i zna możliwości danej konfiguracji ponad to co jest pisane w internetach przez egziarzy i innych celebrytów to niestety , ale ma się przewagę w każdej kategorii. Oni co najwyżej mogą oglądać jak im stalowy bagażnik z lat 80- tych z przed oczu spier..a.

Edited by kaido2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wiesz, że to o niczym nie świadczy? To nie grubość ma znaczenie, a technologia w jakiej dany podzespół został wykonany. Dysponuję oponami zawodniczymi cieńkimi jak papier , lekkimi jak piórko nie do zajeb.....a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Nobi mam wersję light skin.

A magica snake skin. I tu jest spora różnica.

Dziwne zagranie ns, że zamieszał te opony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, kaido2 napisał:

Ale wiesz, że to o niczym nie świadczy? To nie grubość ma znaczenie, a technologia w jakiej dany podzespół został wykonany. Dysponuję oponami zawodniczymi cieńkimi jak papier , lekkimi jak piórko nie do zajeb.....a.

 

Cos wiecej na ten temat?

 

Z kolezka jakis czas temu smialismy sie, ze 'grejvelowa' jazde uprawialismy na szosach, zanim stwierdzili producenci i marketingowcy, ze trzeba rower do tego stworzyc dedykowany 😃 Mialem Yksiony, ktore byly pancerne. Na zadnym szutrze i innych dziwnych drogach nie wymiekly, az sam bylem zdziwiony, ze nawet kapcia nie mialem jednego na nich, nie wspominajac o rozcieciu. Po ich zuzyciu, zachcialo mi sie wszedzie polecane GrandPrix 4000S. Obie opony padly w identyczny sposob - rozciecie bocznej sciany, ktore jak sie okazalo, sa z papieru. Teraz jezdze na PRO4 Endurance i sprawuja sie identycznie jak Yksiony, wytrzymuja wszystko ale niebawem padna i zastanawiam sie nad Gravelkingami. Nie zalezy mi na super hiper wadze jak i mitycznych oporach toczenia, a niezawodnosci. Moglbym w sumie jezdzic na sprawdzonych kapciach ale jakos tak mam, ze lubie zmieniac. Jakies sugestie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ja się dalej śmieję - ubity szuter, laczki min 40 i koniecznie full, a przecież to się normalnie leci z szosy.

Co gorsza zaraz szosy, będą przyjmować przełajowe opony. Pomijam turystykę, ale rowery sportowe, a zwłaszcza zawodnicze idą to w coraz cioterską stronę.

 

GP4000S - wszystko zależy od partii na jaką się trafi, ale jak to w oponach wyścigowych - boki to praktycznie sam oplot. Syntetyczny wielowarstwowy krzyżowy jest trudniej rozwalić, bawełna niestety poddaje się dość łatwo, a taka w tych oponach jest, 3 warstwy, ale jednak.

 

Yksiony Mavicowe, żeby opchać koła - ich podstawowy problem jest taki, że się odklejają na mokrym. Jak ktoś ich nie zna  i sobie zjedzie  S-kami po deszczu to może się zagotować z wrażenia. Dostałem je kiedyś do testów i o drugi przydział już nie prosiłem.

 

Gravelkingi stosuję, ale to już na grubsze tematy jak szuterek, spoko, mogę polecić. Nie są ciężkie, wytrzymałe, żywotne, spoko mieszanka, dobrze niosą. 700x38 i radzisz sobie już na spoko piachu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tarcze wchodza juz jako standard to i opony szersze wyciskaja wszedzie, bo teraz przeciez bez tarczowych hamulcow i szerszego kapcia, to nie da sie jezdzic nigdzie, poza nowym i suchym asfaltem 😛 Pamietam jak Spec i Trek wydali swoje wersje rowerow 'na bruki' z roznymi super systemami, a wyscig ostatecznie wygral gosc na rowerze aero od Scotta i nawinieta podwojnie owijka na kierownice, takze tego 😄

 

Do mojej szosy w teorii wejdzie max. 25C, wiec myslalem o Gravelkingach w rozmiarze 26C i ewentualnie Rubino Pro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.