Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Katiusha

Chronographe Suisse

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie.

Przeglądam od wczoraj Internet, w tym także to forum, w poszukiwaniu informacji... Niestety, większość zdjęć już dawno wygasła, przez co nie mogę porównać, dlatego zwracam się do Was z prośbą o jakiekolwiek wiadomości o mojej "sztuce". Ale od początku.

Wpadł mi w ręce zegarek po dziadkach. Jestem laikiem absolutnym, więc niewiele brakowało, żeby trafił do pudła z rupieciami. Ale coś mnie jednak tknęło i pokazałam go znajomemu, który chociaż specjalistą nie jest, to był nim zachwycony i polecił oddać go do renowacji. Stąd pytanie - warto? Nie chodzi mi o jego spieniężenie, bo to właściwie jedyna pamiątka po dziadkach, którzy mieli awersję do posiadania czegokolwiek cennego. Chodzi mi o to, czy ten zegarek to oryginał, coś, co mogę przekazać moim dzieciom, czy przestawia jakąś wartość kolekcjonerską. Według mnie jest piękny i chciałabym przywrócić go do życia.

Wizualnie prezentuje się kiepsko. Tarcza brudna, większość cyferek wyblakła, ślady wilgoci, porysowane szkiełko i koperta. Mechanizm podobno "w miarę" zdrowy, do wymiany wahadełko (przepraszam, jeśli wyrażam się nieprofesjonalnie, bądź niepoprawnie), zegarek nakręca się, ale staje. Jeden z przycisków nie działa.

Intryguje mnie jego wiek... Widziałam tabelki numer seryjny-data, ale niestety nie znalazłam nic co tyczyłoby się Chronographe Suisse.

Przepraszam za jakość zdjęć, mój aparat kiepsko sobie radzi ze zbliżeniem. Ponieważ napisy mogą być nieczytelne, to zamieszczam dodatkowo.

Przód:

http://i.imgur.com/ZSJzXFX.jpg

http://i.imgur.com/c8gV7kG.jpg

Chronographe

Suisse

17 Rubis

Tył:

http://i.imgur.com/pHR3PXp.jpg

18k

0,750

1750

1765

2

121