Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

przemekw

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Początkujący

About przemekw

  • Birthday 03/25/1986

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. przemekw

    Casio Day, 6-30

    Zaczynamy 30.06.2020 🤩 Na początek z grubej rury - moje sitka naręczne 🤣 albo durszlaki naręczne
  2. Mam od dawna, ale nie pokazywałem wcześniej na forum.
  3. przemekw

    Nie tylko G...

    Można ściągnąć nowego bezpośrednio z Japonii. Pytanie tylko... ile wynosi "normalna cena"?
  4. Ja mam wszystko, cały fabryczny komplet - pudełko, zegarek, instrukcje, gwarancje, płytę... Pisz do mnie PW.
  5. Jeszcze tu się mogłeś dopisać: https://zegarkiclub.pl/forum/topic/181642-nie-tylko-g/
  6. przemekw

    Moduł zegarka

    To wiem. Nie o to chodzi. Namieszajmy. Jeszcze raz. Mam SPF-50 wersja japońska. Na deklu moduł 2344, a zegarek wyświetla 2346. Jest bez podświetlania tarczy wskazówek. Mam SPF-50 wersja europejska. Na deklu moduł 2345, a zegarek wyświetla 2347. Jest bez podświetlania tarczy wskazowek. Mam SPF-51 wersja japońska. Na deklu moduł 2346 i zegarek wyswietla 2346. Ma podświetlenie tarczy wskazówek.
  7. przemekw

    Moduł zegarka

    Mam to samo. SPF-50 wersja japońska. Na deklu moduł 2344, a zegarek wyświetla 2346. SPF-50 wersja europejska. Na deklu moduł 2345, a zegarek wyświetla 2347.
  8. Mam. Oto zdjęcie. Trymer jest niestety jeden. Jeśli nie uszkodził sie czujnik, to właściwie pozostaje tylko sprawdzenie czy są przejścia na wszystkich czterech ścieżkach do niego. Niestety zegarek jest upierdliwie zaprojektowany - nie można wyjąć modułu i diagnozować.
  9. Słabo widać, ale wydaje mi się, że poniżej baterii a nad kwarcem. Tam, gdzie krzyżak.
  10. Co w temacie tego PRG-50? Działa? Miałem przed wakacjami do naprawy kolejny zegarek z tym samym problemem - zamiast ciśnienia i wysokości wskazywał ---. Tym razem czujnik był jednak dobry. Rozebrałem więc zegarek, przejrzałem, odkleiłem naklejkę "DO NOT TURN" i delikatnie ruszyłem, a właściwie dotknąłem jednego z potencjometrów. Po włożeniu baterii wszystko ruszyło - zaczął wskazywać ciśnienie i wysokość. Wygląda więc na to, że stracił się kontakt w miejscu ślizgacz-ścieżka oporowa. Jak widać taka usterka też może wystąpić.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.