To chyba znowu zabiorę głos w dyskusji.
Po pierwsze, z kolegą Jashem w wiadomościach prywatnych rozwiązujemy sprawę( dzisiaj po pracy podeślę zdjęcia).
Po drugie, grzecznie zapytałem czy pasek jest objęty gwarancją czy nie. Ja się nie upieram że muszę mieć to załatwione w ramach gwarancji. Chcę po prostu wiedzieć jak jest. Skoro producent nie daje gwarancji na pasek, ok. Poradzę sobie
Po trzecie, zdziwiło mnie że dostałem kategoryczną odpowiedź bez prośby o zdjęcie od osoby z serwisu.
Po czwarte, rozbawiła mnie propozycja zakupu nowego paska za 650 zł. Dlaczego rozbawiła? Bo skoro pasek o takiej wartości nie jest objęty gwarancją i pada po 7-8 miesiącach zwykłego użytkowania na zmianę z innymi zegarkami to raczej nie skuszę się. Tym bardziej że za połowę a nawet mnie niż połowę mogę mieć fajny pasek.
I jeszcze jedno, ja nie skorzystałem z żadnej formy ani z gwarancji ani z rękojmi. Zadałem pytanie na profilu zegarki.pl na FB poprzez messengera i poinformowano mnie żebym skorzystał z formularza kontaktowego w zakładce serwis. Tam z kolei opisałem problem i zadałem pytanie co mam z tym zrobic. Ot i tyle.