Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

kaprysnik

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

48 profile views
  1. Mój stary Lorek leżał i się kurzył, więc wrzuciłem mu tanie nato z alledrogo i został moim kompanem przy pracach działkowych, czy wypadach do lasu W sumie dostał drugie życie
  2. Witam ponownie. W ramach zamknięcia tematu chciałbym się podzielić informacją, że właśnie odebrałem zegarek po wymianie koperty Serwis tak jak zadeklarował, tak zrobił. Bez żadnych problemów, bez migania się. Fajnie Pozdrawiam Forumowicze i życzę Wam, aby Wasi serwisanci w razie wpadki również tak podchodzili do klienta.
  3. Panowie! Póki co serwis stanął na wysokości zadania i zadeklarował wymianę koperty na własny koszt. Wystarczył kontakt mailowy z opisaną sytuacją i dokładnymi zdjęciami. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Mimo iż nadmienili, że nie mają pewności, ze uszkodzenia nie powstały wcześniej, wychodzą naprzeciw sprawie. Teraz tylko cierpliwe czekanie na część, pewnie z dwa miesiące :/ Dziękuję Wam za pomoc. Widać, że wystarczy normalne przedstawienie sytuacji, a nie startowanie z pretensjami Fajnie
  4. Dziękuję Panowie Co do zdjęć, nauczka na przyszłość. Miała to być szybka wymiana baterii, więc liczyłem na pięciominutową wizytę w serwisie Ja prócz karteczki potwierdzającej przyjęcie zegarka i opłacenie wymiany nic nie dostałem. Punkt serwisowy (oficjalny Zibi) przy salonie w którym kupiłem zegarek. Na fakturze dołączonej po wymianie baterii, również widnieją dane tylko tego punktu, tak więc nawet nie wiem, czy faktycznie był gdzieś dalej. No nic, zostaje reklamacja. Dzwoniłem, obsługa życzliwa, ale oczywiście proszą o dostarczenie zegarka. Znowu pewnie pójdzie na kilka dni, ale jaki będzie skutek? Z jednej strony mam nerwy jak nie wiem, niby zegarek niezbyt drogi, no ale jednak.... Z drugiej, nie chce mi się jeździć 40km do serwisu, żeby usłyszeć odmowę ... Zarysowanie nieduże, no ale jednak zegarek ma 1.5 roku Podpowiedzcie jeszcze proszę czego się powinienem domagać? Przywrócenia zegarka do stanu sprzed uszkodzenia? Serwis przecież nie położy ponownie powłoki, konieczna bedzie pewnie cała nowa koperta
  5. Witam. Drodzy Forumowicze. Zwracam się do Was z prośbą o poradę. Ale od początku: Zegarek Casio Edifice. Pozornie prosta wymiana baterii. Nie chcąc utracić gwarancji udałem się do jednego z serwisów Zibi na wymianę. Dekielek był tak mocno zakręcony, że zegarmistrz nie dał rady odkręcić i zaproponował wymianę w (nie wiem jak to nazwać) zewnętrznym serwisie? serwisie głównym? Zgodziłem się, zamawiając przy okazji test szczelności. Zegarek do tej pory nie był otwierany, więc pomyślałem, że jak są problemy, to nie zaszkodzi Zegarek z wymienioną baterią dotarł do mnie kurierem i tu niemiła niespodzianka. Zauważyłem delikatne uszkodzenia na bezelu, w trzech miejcach: Wygląda jakby zegarek został obtarty lub ktoś próbował odkręcić bezel.... Niby drobnostka, no ale jednak... Zegarek budżetowy, ale sprawiony sobie na urodziny Dbałem o niego, do tej pory nie posiadał żadnych rys (prócz delikatnych na bransolecie, wiadomo). I tu moja prośba do Was. O co mogę wnioskować do serwisu? Naprawa? Wymiana bezela (to chyba odpada, bo wydaje mi się że jest integralną częścią koperty), jakaś rekompensata? Czy dać spokój, bo rysy są na tyle małe, że nie kłują w oczy?
  6. No mam go od roku (post 12 w tym wątku). Cóż mogę powiedzieć? Jestem typowym jednozegarkowcem. Szkiełko jak nowe. Bransoleta nie zbiera jakoś szybko rys, troszke je tylko widać na zapięciu. Żadnych usterek itp. Prezentuje się fajnie
  7. Dzięki. Biały na pasku już jest. Wypada coś innego i wpadł mu w oko granatowy Muszę jeszcze na żywo zobaczyć jak wygląda.
  8. Koledzy, co Waszym zdaniem bardziej pasuje do koszuli i marynarki dla mężczyzny 60l? Czarna, czy granatowa tarcza? https://lorus.pl/lorus-rs911dx9-p-77999.html https://lorus.pl/lorus-rs909dx9-p-76186.html Czarny mimo wszystko chyba bardziej sportowy? Dobrze kombinuję? Prezent dla taty
  9. Witam Tak wiem... Ice Watch. Ale do sedna. Mamy "w rodzinie" problem z takim zegarkiem, mianowicie po około 3 miesiącach (!) od zakupu na silikonowym pasku powstały nieestetyczne przebarwienia (wokół tarczy i w okolicy używanej dziurki, jak na wideo) >>> Wygląda jak tłusta plama, ale (co zaznaczam) zegarek nie miał absolutnie żadnego kontaktu z chemią, detergentami, kremami, itp... nawet wodą I tu pytanie; Miał ktoś z Was podobny problem? Te silikonki raczej popularne wśród kobiet (źle to zabrzmiało, ale cóż ), więc może ktoś odpowie. A może to norma wśród silikonów i "ten tp tak ma"?Po prostu traci matowe wykończenie i zaczyna się świecić? ...ale na Boga.... po trzech miesiącach? Może jest jakiś patent na tą przypadłość? Nowy pasek +/- 180zł, właścicielce nie widzi się taki wydatek tak szybko po kupnie zegarka. Serwis póki co umywa ręce
  10. To dzięki kolegom z Forum. Gdyby nie ich wskazówka, to pewnie kupiłbym tańszy model i później pluł sobie w brodę. Jedyny mały minusik przy zakupach w TT i odbiorze w punkcie - wydają zegarek z gabloty, a myślałem, że jedzie do nich z magazynu taki świeżutki i pachnący
  11. ... pierwszy dzień na ręku EFR-556DB-1AVUEF
  12. Dzięki raz jeszcze za podpowiedź o negocjacji w TT, Cena zjechała z 566zł do 420zł Jako punkt odniesienia oferta seqndusa z All. Stacjonarnie proponowali jedynie upust z 599 (taką cenę mają w salonach) do internetowej ceny TT - 566zł. Tak jak wspominałem w jednym z poprzednich postów, myślałem, że zjadą jakieś 10-20zł a tu miłe zaskoczenie
  13. Dziękuję za podpowiedzi. Tak też uczynię Przymiarka w TT i jeśli nie zejdą do "akceptowalnych" cen z Ceneo, to wygra opcja cebula i wybór najtańszych ofert. Zresztą na Aledrogo również jest paru sprzedawców z super cenami i oficjalną dystrybucją, więc nie będę się długo namyślał. Dzięki raz jeszcze!
  14. Dziękuję za wskazówkę. Szczerze to myślałem, że ich negocjacje to taki pic na wodę, bo wchodzi w grę, jeśli przedstawię ofertę innego sklepu z oficjalną dystrybucją (a te, zazwyczaj mają ceny na jednym poziomie). Pierw i tak będę chciał przymierzyć zegarki i dokonać ostatecznego wyboru w salonie TT, więc z chęcią skorzystam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.