Podzielę się z Wami moimi, póki co w 75% negatywnymi, odczuciami towarzyszącymi procesowi zwrotu, mojego C60 Tridenta Pro do CW. Dla przypomnienia napiszę, że zamówiłem czarnego 38mm a otrzymałem niebieskiego.
Napisałem do niech, do działu wsparcia maila, na drugi dzień po otrzymaniu przesyłki i poprosiłem o przygotowanie dla mnie, dokumentacji dot. zwrotu. Odpowiedź była zaraz na drugi dzień z prośbą o przesłanie, zdjęcia źle przesłanego do mnie zegarka, co natychmiast zrobiłem. W kolejnym dniu ROB z CW 😉 przesłał do mnie wszystkie możliwe dokumenty, etykiety zwrotne itp. bym nie musiał się kłopotać z ich wypełnianiem. To było spoko, pełna profeska. Spoko było również to, że 31 lipca zaniosłem przygotowaną przesyłkę do punktu DHL a ... i tutaj uwaga ... 01 sierpnia przesyłka była już w centrali CW. Za to też szacun! Niestety, teraz czekam 12 dzień na odesłanie do mnie, pierwotnie kupionego czarnego C60 i nic się nie dzieje, poza mailami zwrotnymi wyjaśniającymi, że ich dział jakości jeszcze nie sprawdził, odesłanego przeze mnie zegarka (choć ten został spakowany, tak jak przyszedł) i co za tym idzie nie mogą wysłać właściwego. Ponadto, mają strasznie dużo zwrotów i jak to określił ROB z CW, cyt. "W najbliższych dniach będziemy dążyć do zwiększenia naszej wydajności i wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz zespół ds. kontroli jakości." Tak więc wkurzam się niemiłosiernie i tupię nogami, ale muszę potulnie czekać na ich ogarnięcie tematu we własnych szeregach i odesłanie do mnie, kupionego właściwego zegarka. To tyle a jak coś się zmieni, to dam znać. Pozdrawiam 🙋♂️