Tyle odpowiedzi, co postów. A tak naprawdę mącicie człekowi we łbie. Myślę, że jako początkującemu, wystarczy info, że oba są jak najbardziej do wzięcia. To jednak jemu ma się podobać i jego odczucie będzie najważniejsze. I w związku z tym sam musi sobie odpowiedzieć na pytania: - kwarc czy mechanik - mniejszy, czy większy - Japończyk, czy Szwajcar (w moim odczuciu, w przypadku kwarca ii przy tym zakresie cenowym, "szwajcarskość" mechanizmu ma nikłe znaczenie). Gadanie o wielkości też się nie sprawdza, bo przy podobnym nadgarstku dla jednego średnica 42 mm to max, dla mnie poniżej minimum, chociaż nie mam specjalnie wielkiego nadgarstka.
46 cali, Sony Bravia Przy pierwotnym ustawieniu mebli w salonie oglądałem z 3,5 m, było idealnie. Teraz, siedząc pod ścianą, mam do telewizora 6,20... i jest za mały Obraz, znaczy się, ok, odległość nie przeszkadza, ale jak puszczam film z napisami, albo w tv coś podpisują, to już kiepsko...
To już chyba ostatnie zdjęcia Seamastera Professional. Piękny model, idealnie leży na ręce, ale coraz bardziej kusi mnie Big PO, więc czas na zmianę. Tak czy inaczej w klubie - mam nadzieję - pozostanę
Ja zrobiłem prawko na początku lata, ponieważ byłem święcie przekonany, że jestem fanem chooperów, kupiłem małą Yamahę Virago i nawet zdążyłem zrobić do zimy 2500 km. W międzyczasie testowałem Virago kumpla (1100) pod kątem ew. zakupu. Teraz wiem już na pewno, że raczej będzie to cruiser. Na 99% będzie to Yamaha V-Star. I pewnie 650.
Jest dobrze, zaliczyłem dziś egzamin na kat. A. Minus całej sprawy jest taki, że muszę czekać prawie miesiąc, zanim dostanę papierek. A mała Virago już czeka...
Ja jeżdżę do p. Trzoska na Puławskiej. Jak naprawiałem u niego Aviatora chrono, to za czyszczenie, sprawdzanie i wymianę koła sekundowego wziął 40 zł. Co prawda mówił, ze Poljoty się skiepściły i żebym się trzymał od niego z daleka, ale mówił to raczej jako spec (zajmował się wcześniej serwisem Poljota). Ostatnio naprawiał kieszonkę Mołnię (czyszczenie, wymiana osi balansu i coś jeszcze) i wziął ponad 100, ale nigdy nie usłyszałem, ze czegoś nie zrobi. Powierzyłem mu też stary złoty zegarek do naprawy i renowacji, właśnie odebrałem i jest chyba ok. Niedługo wrzucę fotki do Galerii.
Gdyby to było wczoraj, spytałbym, co to za model THU 2? A tak poza tym? Chyba zamiast zazdrościć takim szczęśliwcom jak Ty, zacznę składać na swojego upragnionego Steinharta Chrono.
Tu masz odpowiedź - nie kupuje się przecież takiego silnika, żeby sobie jeździć na 4 cylindrach. Co do silnika 3,5 (benzyna), info o spalaniu miałem od użytkownika, który raczej w korkach nie stoi (słabo zaludnione miasteczka na śląsku) i jemu spala 16 l, więc w korkach należałoby dodać ze 2.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.