Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

fonfelinni

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

232 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzieki za info. Jeszcze temat jednego z uzytkownikow podsunal mi model PMD56-2952, takze mam nad czym dumac przez najblizsze dni
  2. Dobry, nie chcialem zakladac nowego tematu, wiec zapytam tutaj. Mam duza chec na kupno BN0118-55E, ktory prawie spelnia wszystkie moje warunki. Jednak troche mnie martwi ten tytan, bo do tej pory zawsze mialem w stali zegarki, a opinie ludzi sa rozne na temat tego materialu. Jest sie czego obawiac, czy ten tytan Citizena jest jakis inny? Zegarek ma robic za EDC, w jakims stopniu zastapic G-shocka, wiec dla mnie rysy to nie problem, ale ponoc tytan sie rysuje od samego patrzenia. Druga sprawa to ta koperta monocoque. Wiem, ze eco-drive to moze i 15 lat dzialac, ale jesli w razie W, po latach, cos by sie wykrzaczylo to bedzie opcja ten zegarek wskrzesic ? Czy ze wzgledu na brak czesci/uszczelek pozostanie smietnik? Wiem, ze to odlegly czas, ale taki juz jestem SENTYMENTALNY, ze wole naprawiac i miec cos z historia, niz wymieniac bo sie zepsulo A moze jakas inna ciekawa propozycja w rozmiarze do 40mm ?
  3. Od zeszlego roku zmienil sie system celny w PL i obecnie nie mozna wpisac do zgloszen celnych 'recznie' adresu i danych importera/eksportera jak bylo do tej pory. Dane zaciagaja sie automatycznie z EORI, wiec aktualizacja jest niezbedna, bo przy odprawach beda caly czas stare dane.
  4. Coz, w MTB siedzialem mocno jakies 15 lat temu i widocznie tam sie zatrzymalem Bylem jakies 2 lata temu na singielkach i fakt, 80% rowerow to byly juz elektryki. Jeszcze pamietam pierwsze newsy o e-bike w MTB i krecona beke w srodowisku z takich rowerow, a teraz sie odwrocilo
  5. @Burns Chcialoby sie na takim wyskoczyc na jakis kilkudniowy transalp
  6. To prawda. Ludzie jezdzili i jezdza na karbonowych kolach i szczekach. Do mnie jednak to nigdy nie przemawialo, bo po prostu to nie wspolgra ze soba - scieranie materialu i generowanie ciepla podczas hamowania. Mimo to, uwazam, ze marketing, a potem standardowo dosc agresywne ruchy producentow, zeby takie rowery zniknely z rynku zrobilo swoje. Jakby byly produkowane nadal karbonowe szosy w dwoch wariantach hamulcow, obstawiam, ze nadal by te 'przestarzale' szczekowe wersje schodzily. Taki rowery sa lzejsze i przede wszystkim byly tansze, niz odpowiedniki na tarczach i sztywnych osiach. Karbonowa szosa na pelnej grupie 105 i hamulcach szczekowych srednio kosztowala 6,5-8k zl, na ultegrze zazwyczaj tysiaka wiecej trzeba bylo dorzucic. Obecnie, za karbonowa szose na pelnej 105 trzeba dac juz ~9-10k, a ultegra to juz 12k. To sie po prostu oplaca, bo koszty produkcji sa pewnie podobne, a cene mozna podbijac, bo tarcze i hydraulika. W ogole mam wrazenie, ze wiecej psioczenia jest wsrod amatorow, na to jakie te szczekowe heble sa/byly zle, niz prosow, ktorzy w duzej czesci wcale chetnie na tarcze nie przechodzili I zeby nie bylo, jestem ogolnie fanem hydraulicznych hebli
  7. Wszystko zalezy gdzie i jak sie jezdzi. W pelni swiadomie, kupilem ostatni model na szczekach w karbonie w 2022r. Na szosie jezdze sporo z kilkoma wypadami w gorki/gory. Nigdy w gorach nie mialem mysli, ze kurde fajniej byloby miec tarczowe hamulce. W suchych warunkach szczekowe heble rownie dobrze hamuja, a jak przed zjazdem zlapie mnie deszcz, to czy bym mial szczekowe/tarczowe to i tak ostrzejszy zjazd sobie odpuszczam Za to cenie sobie tego typu rower, ze jest wlasciwie kompletnie bezobslugowy, czego nie moge powiedziec o gravelu lub wczesniej MTB jak mialem. Tutaj, w obu dyscyplinach tylko tarcze maja racje bytu 😉
  8. Mozna jezdzic na szosie i nie golic nog. Nikt tego nie sprawdza ( =
  9. W Wwa polecam serwis BAJKA na Kabatach. Gosc chyba ogarnia kazdy 'system' w branzy, w tym jara sie retro MTB, gdzie czesto wymagane sa jakies dedykowane narzedzia i klucze do ich obslugi Potrafi zrobic serwis czegos totalnie egzotycznego, wiec wspolczesnego fulla ogarnie jak trzeba.
  10. To i szose trzeba bylo przewietrzyc w koncu
  11. No ba, nawet bezszelestnie. Spoko odmiana, bo w szosie z kolei brzeczy jak gniazdo os
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.