Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

hugo012

Użytkownik (no_required_posts)
  • Content Count

    912
  • Joined

  • Days Won

    2

hugo012 last won the day on February 29 2020

hugo012 had the most liked content!

Community Reputation

235 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Do mnie po 5 miesięcznym serwisie wrócił Citizen, więc można to uznać za nowy nabytek. Jeśli kogoś interesuje jak przebiegł cały proces, zapraszam tutaj:
  2. Między innymi dzięki temu tekstowi zdecydowałem się na kupno recenzowanego Chronomastera. Moja sztuka wymagała odświeżenia oraz wymiany baterii. Koperta oraz luneta były mocno porysowane, zewnętrzny antyrefleks miał rysę na pół cm. Bransoleta była jak nowa, więc nie trzeba było nic z nią robić. Zgodnie z tym co pisał Morion w procesie musi pośredniczyć sklep sprzedający zegarek (u mnie był to Higuchi). W kilku miejscach czytałem, że taki serwis jest bezpłatny, ale nie mogę tego potwierdzić pomimo tego, że gwarancja została uznana. Otrzymałem informację, że za polerowanie oraz jakiekolwiek wymiany zawsze trzeba było ponosić koszty. Citizen domyślnie wymienia tylko baterię, o szerszy zakres trzeba wnioskować. Na początku stwierdzono, że zegarka nie da się odpowiednio wypolerować, ale na moją ponowną prośbę K. Higuchi ogarnął stosowną naprawę. Efekt końcowy jest rewelacyjny, zegarek wygląda nieskazitelnie. Szkło oraz najprawdopodobniej cała koperta wraz z denkiem zostały wymienione na nowe. Na denku jest folia, do tego napisy na nim różnią się od oryginalnie zamontowanego. Koperta jest bez skazy, a wcześniej miała ubytki. Jeśli ktoś będzie chciał zdecydować się na tego typu operację to poniżej są koszty: Wymiana baterii i sprawdzenie chodu oraz regulacja dokładności - 50 USD "Odświeżenie" koperty - 180 USD Wymiana szkła - 70 USD Zegarek był w serwisie 5 miesięcy, ale gdybym się zdecydował tylko na wymianę baterii i szkła to czas byłby skrócony do 3-5 tygodni. Poniżej zdjęcia przed i po: PRZED: PO:
  3. Taka damka do mnie trafiła. Teoretycznie NOS, w praktyce nie wiem czy nie składak, w każdym razie bardzo ładna, ale w środku pełno paprochów i ruszającą się tarcza.
  4. W tym przypadku stare ogłoszenie = nowy temat, ale rozumiem, że nie ma innej opcji. Dziękuję bardzo za pomoc.
  5. Cześć, jak technicznie wygląda kwestia przedłużenia ważności ogłoszenia sprzedaży o kolejne 30 dni? Czy mogę po prostu zapłacić i przedłużyć, czy muszę przepisywać temat od zera i robić nowe zdjęcie? Sprawa nie jest dla mnie do końca jasna, ponieważ w moim kanale aktywności ciągle mam ogłoszenie, które jest starsze niż 30 dni, ale nie jest widoczne na liście w dziale SPRZEDAM.
  6. Wysyłam do Higuchiego DHL Expressem, on jako sprzedawca musi pośredniczyć w kontakcie z Citizenem. Zegarek ma 10 lat gwarancji, ale mój był kupiony 11 lat temu, dlatego nie wiem czy uda się podpiąć pod bezpłatny serwis. Czytałem, że w ramach gwarancji Chronomastery przechodzą pełne odświeżenie bez dodatkowych kosztów.
  7. I dla przypomnienia SCVN001, czyli poprzednia reedycja KS z linii historycznej z 2000 r. (moim zdaniem nawet ciekawsza od powyższej nowości):
  8. Z tyłu głowy miałem ten zegarek od 6 lat, czyli mniej więcej tyle, ile ma świetna recenzja z linku poniżej. Szukałem głównie modelu z niebieską wskazówką sekundową, ale jak już się pojawiały, to cenowo wykraczały sporo ponad moje założenie. Nie chcę powtarzać wniosków Moriona, ale poziom wykończenia wskazówek, markerów godzinowych i bransolety jest rzeczywiście bajeczny. Koperta jest bardzo prosta / bez polotu, moja sztuka ma sporo rys i lekką wadę na zewnętrznym antyrefleksie, ale wysyłam go w przyszłym tygodniu do Japonii na serwis Citizena, oprócz wymiany baterii i uszczelki naprawiają/szlifują wszystko jak leci (choć nie znalazłem nigdzie informacji, czy zajmą się AR). Po powrocie podzielę się wrażeniami.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.