Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

pgajlewicz

Użytkownik
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

115 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Recent Profile Visitors

160 profile views
  1. Tylko jak to plotka to tym bardziej smutne, że rozpowszechniana przez pracowników AD:P
  2. Jak odbierałem Batmana na Jubilee to Pani w Kruku powiedziała mi, że owszem, mogę zamówić sobie bransoletę oyster, ALE tylko jako opcję serwisową na wymianę - w tym sensie, że zapłacę za nową, ale starą mam zostawić w serwisie... A z tą Daytoną to idź w cholerę...
  3. Zapamietam:P Chociaż Suba i Batmana już odebrałem, na Sky'a niebieskiego raczej mnie nawet nie zapiszą już, więc najprawdopodobniej mój romans z AD Rolexa się już zakończył🤷
  4. Nawet jak posiadają sporą przestrzeń to wcale nie gwarantują odpowiedniego potraktowania - ja odbierając Suba na pl. Konstytucji zostałem "zaproszony" na dzień dobry do lady i odbierałem zegarek wraz z płatnością obok paru osób oglądających sobie zegarki:P
  5. Czy posiada ktoś ten model Avengera Blackbirda? Zastanawiam się, czy każde zapięcie w tym modelu jest tak słabe, że samo potrafi się rozpiąć - gdy zegarek jest trochę bliżej nadgarstka to wystarczy mocno zgiąć rękę i "napiąć" nadgarstek i klamra sama puszcza. Czy może mi trafił się kijowy egzemplarz i powinienem tą klamrę zareklamować?
  6. Trochę więcej alko niż ustawa przewiduje i człowiek budzi się z nieswoim sikorem;) I tak dobrze trafiłem, zawsze mogłem zamienić się na Casio;)
  7. Dobrze jest mieć dobrych kumpli... poszedłem wczoraj na imprezę z 300 jako Bond, wróciłem jako mroczny rycerz z Batmanem:P
  8. Hyhy "szaraczek"...;) Ale w pełni rozumiem też Twoje podejście - każdy z nas wrzuca na wagę wszystkie składowe procesu kupna zegarka i tylko przesuwamy sobie ważniejsze (w danym momencie) priorytety. Ja swoją pierwszą Omege (moonwatcha) też kupiłem kierując się promką na 30%, coś tam z innych marek wyrwałem na chrono, innym razem zaliczyłem outletową wystawke w Aparcie - za każdym z tych razów priorytetem była cena i mając to na uwadze zupełnie nie wnikałem w to, że celebracja zakupu sprowadza się do rozcięcia taśmy na paczce od kuriera:) Ale jak już przyszło mi odbierać Suba (na którego czekałem 1,5 roku i za ktorego zapłaciłem zawyżoną chorym przelicznikiem euro, pełną cenę) stojąc przy ladzie i nie zostałem nawet zaproszony aby usiąść, a "prezentacja" zegarka ograniczyła się do ekspresowego zerwania wszystkich naklejek, to poczułem, że ktoś mi brutalnie ukradł to cholernie ważne dla mnie wydarzenie:) Stąd chyba moje przywiązanie do butiku Omegi:) Ale ja z kolei trochę zazdroszczę Ci łatwości w rotacji - ja nie umiałem do tej pory pozbyć się żadnego z zegarków, a pozwoliłoby mi to cieszyć o wiele częściej z nowych nabytków:)
  9. Tak też słyszałem w Butiku, ale trochę traktowałem to jak dobry marketing mający na celu połechtanie klienta;) Ja ogólnie w kwestii Omegi to jestem wiernym klientem butiku i cholernie cenie sobie standard obsługi jaki prezentują. Przeszedłem drogę od pierwszej wizyty i kawy na krzesełku na dole do szampana w vip roomie. Od samego początku jakość obsługi i podejście do klienta biła na głowę każdy inny salon w PL, który zaliczyłem. W takim Kruku czuję się trochę jakby ktoś mi dał w ryj:P Tu natomiast naprawdę kupno zegarka jest wydarzeniem, a osoba obsługująca Cię nie jest zwykłym sprzedawcą, tylko prawdziwym doradcą klienta. I choćby z tego powodu nie zdecydowałbym się od razu na puszczenie tego zegarka w obieg - za bardzo cenie sobie relacje klient-salon, aby zepsuć je na Chrono24;)
  10. Jak dla mnie jedybym minusem bransolety, a dokładnie zapięcia, jest brak mikroregulacji. Wygląda za***iście, ale użytkowo traci na tym fakcie. Ale poza tym to bardzo uniwersalny i cholernie wdzięczny zegarek:)
  11. O tym deklu mówicie????;) Edit: Żeby nie było, potem dorzucę jeszcze wersję "For Sale", bo ten filmik jest z archiwum z pierwszych przymiarek jeszcze przedpremierowych:) 20201106_115955_1.mp4
  12. Nasz butik Omegi. Dobrze się dogadujemy od dłuższego czasu i naprawdę potrafią się za to odwdzięczyć;)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.