Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Ja czarnucha uzywam

 

IMG_1722.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
20 godzin temu, pawel007 napisał(-a):

Ja czarnucha uzywam

No i spoko. Lubi się co się ma.

Coś czuję, że mój białas będzie miał u mnie najdłuższą karierę wśród pamów, które miałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 minut temu, facecik napisał(-a):

No i spoko. Lubi się co się ma.

Coś czuję, że mój białas będzie miał u mnie najdłuższą karierę wśród pamów, które miałem.

ale Twojemu "bialasowi" nie można odmówić urody. Jest w tej bieli zachowana "czystość formy"- mi się podoba te zestawienie . Jest naprawdę fajnym PAM-em

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, muchacho_ napisał(-a):

Czarni górą 😎

 

Niewątpliwie🙂 

46 minut temu, pawel007 napisał(-a):

ale Twojemu "bialasowi" nie można odmówić urody. Jest w tej bieli zachowana "czystość formy"- mi się podoba te zestawienie . Jest naprawdę fajnym PAM-em

Dziękuję za uznanie dla nieprawilnego kolorystycznie i nieprawidłowo wykonanego produktu Panerai będącego w moim posiadaniu😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faken yeaaah!
372 przyjechał i czeka w Kruku.
Jadę!

ac5a007a102ffd2e1f1b9d6e928be454.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

JEDZ, PEDZ, ZABIJAJ I ODBIERZ

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😉🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i d*pa.

c1a10c8984b3eddb6e601f118d5258fd.jpg
b15db857695cb6996326c8e702e2a592.jpg
1e0b02aa35a11be9c38733b2b6ef0314.jpg
d*pa polega na tym, że zegarek owszem pięknie wypolerowany, koperta nieskazitelna, ale moje plexi zostało uszkodzone. Zapewne w trakcie demontażu/montażu. Wyglada jak nadpęknięta krawędź. Jak już się raz zobaczy, to nie da się odzobaczyć.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuje Nuter, 

a dlaczego ci polerowali kopertę?

Życzyłeś  sobie tego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, Nuter napisał(-a):

No i d*pa.

c1a10c8984b3eddb6e601f118d5258fd.jpg
b15db857695cb6996326c8e702e2a592.jpg
1e0b02aa35a11be9c38733b2b6ef0314.jpg
d*pa polega na tym, że zegarek owszem pięknie wypolerowany, koperta nieskazitelna, ale moje plexi zostało uszkodzone. Zapewne w trakcie demontażu/montażu. Wyglada jak nadpęknięta krawędź. Jak już się raz zobaczy, to nie da się odzobaczyć.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odebrałeś go w takim stanie czy zostawiłeś? 
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia bardziej podejście Kruka. Pracownik albo nie obejrzał zegarka w ogóle zanim zadzwonił, albo niczym przebiegły handlarz używanych aut z reichu liczył ze klient nie zauważy że pół maski rozwalone xD.


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu stanę w obronie Kruka.
Jak już oddawałem zegarek, to wyraziłem rozliczne obawy i zarazem nadzieje, opowiadając kilka przypadków kolegów z forum. Później będąc „przy okazji” za każdym razem wzdychałem, „żeby tylko nie było jakiegoś problemu z porysowaną kopertą itd. „ tym bardziej, że ten sam, mój zegarek w 2019, wrócił z uwagi na głęboką rysę na osłonie koronki, którą wymienili na nową.
Więc wierzcie mi, że miła i sympatyczna pani, która mi go wydawała bardzo dokładnie go obejrzała.
Ja też.
Ale byłem tak zafiksowany na kopercie, że zapłaciłem, rozsiadłem się, zmierzyłem sobie Monaco, później weszła cisowianka i kanapy w sekcji rolexa i przymiarki DJ, GMT i Suba.. i dopiero jak dla śmiechu porównywałem rozmiar DJ z 372 to to zobaczyłem.
I ona tez powiedziała, to samo. Że tak była „nastawiona” na Ew. Wady na kopercie, że zupełnie tego nie dostrzegła.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe no rejczel.
Co do tego to nie było nawet 5 sekund wahania, pani z AD nawet nie pytała „to co robimy w tej sytuacji?” Tylko od razu formularz, a mając na uwadze to, że trochę jej podpowiadałem o Panerai i wiedziała, że chcę na zlot do Łodzi, to zapewniała, że już oni to odpowiednio „zaznaczą”, żeby sprawa została potraktowana konkretnie i priorytetowo.
Tu nie mam uwag co do postawy AD. Empatia, zrozumienie, chusteczki w gotowości na wypadek łez.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masakra…. ale moj byl w serwisie….. 6 mcy - wiec  jakby cos podpowiem jak medytowac i byc swoim wewnetrznym „ jestesteem” z 372 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masakra…. ale moj byl w serwisie….. 6 mcy - wiec  jakby cos podpowiem jak medytowac i byc swoim wewnetrznym „ jestesteem” z 372

Hehe ja już prawie drugiego kupiłem, a to tylko 6 tygodni trwało.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Współczuje Nuter, 
a dlaczego ci polerowali kopertę?
Życzyłeś  sobie tego?

Tak, nie miałem nic przeciwko temu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, pawel007 napisał(-a):

Masakra…. ale moj byl w serwisie….. 6 mcy - wiec  jakby cos podpowiem jak medytowac i byc swoim wewnetrznym „ jestesteem” z 372 😉

We wrześniu oddaję 210 na serwis (pękła sprężyna). Zastanawiam się, czy oddać tam gdzie Ty, czy może wypróbować Wrzecion Czasu.

 

Nuter, współczuję.

Edytowane przez jimmy6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te historie z serwisem sa naprawde przerazajace. Cale szczecie, ze mnie to w najblizszym czasie nie czeka (przynajmniej mam taka nadzieje :D ). Z drugiej strony dosyc mocno studzi to pomysly z rozbudowywaniem kolekcji... 


Instagram - Lug2Lug

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, jimmy6 napisał(-a):

We wrześniu oddaję 210 na serwis (pękła sprężyna). Zastanawiam się, czy oddać tam gdzie Ty, czy może wypróbować Wrzecion Czasu.

 

Nuter, współczuję.

U mnie okres oczekiwania był spowodowany tym że dostawca "pomylił" się w typie części i zamówienie musiało iść jeszcze raz.  Teraz mam dodatkową sprężynę.

W mojej opinii to na pewno nie była wina zegarmistrza z ChronoStore.

Ja bym musiał oddać jeszcze raz- bez zastanowienia .

A Wrzeciono Czasu....bądż pierwszy i daj znać jak poszło 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
23 minuty temu, jimmy6 napisał(-a):

We wrześniu oddaję 210 na serwis (pękła sprężyna). Zastanawiam się, czy oddać tam gdzie Ty, czy może wypróbować Wrzecion Czasu.

 

Nuter, współczuję.

no powiem, że mając na uwadze fakt, że w moim przypadku zarówno ten serwis, oraz uprzedni z 2019 zakończył się uszkodzeniem zegarka (osłona koronki została wymieniona w drodze reklamacji) to succes rate wypada dość fatalnie.

Wysłałem dziś do serwisu OP obszernego e-maila, opisującego moje "podwójne" niezadowolenie i wyraziłem oczekiwanie co do tego, jak tym razem zostanie potraktowany mój Pam.

Jestem ciekaw czy i kiedy odpiszą. 

Muszę przyznać, że to mnie trochę zniechęca. Wyobraziłem sobie siebie, posiadającego coś z górnej półki tej firmy i "zamartwianie" się przy ew. serwisie. No przy takich doświadczeniach, to ciężko być pozytywnie nastrojonym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, Nuter napisał(-a):

no powiem, że mając na uwadze fakt, że w moim przypadku zarówno ten serwis, oraz uprzedni z 2019 zakończył się uszkodzeniem zegarka (osłona koronki została wymieniona w drodze reklamacji) to succes rate wypada dość fatalnie.

Wysłałem dziś do serwisu OP obszernego e-maila, opisującego moje "podwójne" niezadowolenie i wyraziłem oczekiwanie co do tego, jak tym razem zostanie potraktowany mój Pam.

Jestem ciekaw czy i kiedy odpiszą. 

Muszę przyznać, że to mnie trochę zniechęca. Wyobraziłem sobie siebie, posiadającego coś z górnej półki tej firmy i "zamartwianie" się przy ew. serwisie. No przy takich doświadczeniach, to ciężko być pozytywnie nastrojonym.

Po takich przygodach z serwisem w miarę najprostrzego Pama, aż się boję pomyśleć o tych z carbonu albo bmg tech ☹️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.