Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
zxcv74

Zibi i Casio a decyzja serwisu "zegarek ma nieoryginalne czesci i numery, nie jest od nas"

Recommended Posts

Mam

 

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lawnowerman - tak, mam model. Nie zaden nr seryjny tylko model czyli EF-539D-1AVEF, jak wklejalem linka wczesniej

 

edit: zjadlem "D" w modelu ;p

Edited by zxcv74

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Classified

Woow! Jakie emocje w tym wątku! To co, kogo bijemy i gdzie? :D

 

A tak na poważnie.

Masz papierologię więc nie powinno być problemu. Zignoruj bełkot pionków niższego szczebla którzy plotą ci o jakichś niemożliwościach. Moim zdaniem wszystko skończy się dobrze.

Kupowałem całe armie Casio od Zibi i nigdy nie miałem takiego numeru. Mało tego, Zibi zawsze stanowiło swoisty gwarant oryginalności przy zakupie w Polsce. Naprawdę, leży to w ich najgłębszym i najbardziej żywotnym interesie aby Ci nie tylko naprawić zegarek, ale - gdyby okazał się podróbą - stanąć na głowie aby zmyć niesmak i zadowolić klienta.

Powinieneś mieć zapisane i zebrane imiona i nazwiska pracowników, którzy opowiadali Ci te głupoty które opisałeś. Podejrzewam, że szefostwo Zibi chętnie by je sobie obejrzało. Pracownicy wielu firm, nie zawsze szeregowi, potrafią czasami pleść takie bzdury i zachowywać się tak gburowato wobec klienta, że głowa mała. Eskalacja sprawy o poziom wyżej i rury im miękną, a czasami ktoś traci pracę. Standard.

Tak więc spokojnie, nie daj się zbyć, znasz swoje prawa.

 

A firmie ZIBI życzę naprawienia tej żałosnej wpadki wizerunkowej szybko i sprawnie. Wierzę, że to nie efekt zadufania w sobie firmy, a głupota okreslonych pracowników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdyby kolega sprzedal komuś zegarek w dobrej wierze a pożniej ktoś by odkryl to co teraz wyszlo ...czy ktos by mu uwierzył ze jest bez winy?

Chyba nie.....


Pozdrawiam, Marek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rzecznika i tak dzis nie bylo w biurze, a w pracy nie mialem czasu zadzwonic do centralnego serwisu, ale moze to i lepiej.

Cook - na szczescie raczej bym go nie sprzedawal, spodobal mi sie serio, plus jak juz mowilem "pierwszy drogi zegarek".

Classfied - ja bic nikogo nie chce, jedynie twardo grac, bo jak czlowiek da sie firmom zmiekczyc to wiadomo jak jest. A aktualnie zastanawiam sie, czy ja w ogole chce ten zegarek z powrotem, a nie zwrot kasy.

Z gorszych informacji padl mi dzis telefon i sms od centralnego poszedl sie walic, ale i tak nie sadze, zeby byl taki bardzo wazny. Na razie brak nowych informacji, w skrzynce pocztowej zadnego pisma, zaczynam myslec, czy w ogole centrala zibi o czyms takim wie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty, a może zostałeś wkręcony i dzwonili z jakiegoś radia :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ręce i nogi opadają jak się czyta takie historie..ale skoro przyjęli zegarek do naprawy to wg mnie przesądza sprawę. Mam nadzieję, że firma Zibi wyjdzie jakoś z tej sytuacji z twarzą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Burns chcialbym, ale w radio raczej nie mieliby dostepu do takich danych jak model zegarka z papieru przyjecia gwarancji, ktory gosc rzekomo trzymal w reku juz anulowany.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Classified

zxcv74, wiem że nie chcesz się bić :D Właśnie pisałem, że niestety trzeba tutaj twardo grać. I bardzo dobrze że tak myślisz.

 

Sytuacja jest niesmaczna i problematyczna, jednakże firma typu Zibi, która przecież jakąś renomę ma w naszym kraju od lat, musi być wyczulona na takie zgniłe jaja i zabijać je w zarodku. Skoro jednego klienta ktoś tak potraktował, to może być ich więcej. Ta cała sytuacja trąci peerelowską pseudo obsługą klienta pt: Kupiłeś to idź precz i nic od nas nie wymagaj, nie masz żadnych praw, wszystko jest nieważne, tylko my mamy rację. 

 

Ja w każdym bądź razie czekam z zainteresowaniem na ciąg dalszy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A możesz wstawić skan potwierdzenia przyjęcia do serwisu? Są na nim jakieś dodatkowe informacje?


@rtur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moge wrzucic, ale niewiele tam uzytecznego info, adres i numery tel serwisu, numer zlecenia, model zegarka, rodzaj naprawy (gwarancja), opis uszkodzenia, data przyjecia, termin odbioru do 28, moje nazwisko i nr tel, klauzulka, ze jesli zrezygnuje z naprawy to mnie obciaza kosztami ekspertyzy i, ze naprawa zostanie dokonana w terminie do 28, ktory moze ulec wydluzeniu o czas sprowadzenia czesci, podpis i pieczatka przyjmujacego i moj podpis. Nic ponadto co juz tu opisalem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie dlaczego PW? Chyba wszyscy chcieliby wiedzieć, w jaki sposób oficjalny dystrybutor rozwiązuje takie sprawy...?

Edited by Banalny

Share this post


Link to post
Share on other sites

W sumie dlaczego PW? Chyba wszyscy chcieliby wiedzieć, w jaki sposób oficjalny dystrybutor rozwiązuje takie sprawy...?

Podpisuję się. Temat bardzo poczytny, myślę że grono chętnie się dowie, jaki sprawy przyjęły obrót.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Classified

Tym bardziej, że niesmak jest potężny...i naprawdę, lepiej dla ZIBI aby sprawę wyjaśnili. Po co szargać sobie opinię? To się mści, wbrew pozorom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo autor będzie miał jaja, albo zamydlą mu oczy pachnącym nowością kwarcem i temat zostanie zamieciony pod dywan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Classified

Ja widzę ósme dno :D

Ale dajcie znać jak sprawa się skończyła, bo to wszystkich ciekawi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem w kontakcie z osobą, do której pokierował mnie Pan Dariusz i na razie po tym, o czym rozmawiałem, wnioskuje, że na pewno żadne zamiatanie pod dywan nie będzie miało miejsca, a wręcz przeciwnie - gdyby nie to iż z różnych przyczyn późno napisałem maila to pewnie sprawa by ruszyła z kopyta. Będę pisał co się dzieje dalej na bieżąco i na tyle ile mogę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam na wstępie za double post.

Człowiek z Zibi prosił mnie o podanie jak najwięcej danych o osobach, które mi zegarek sprzedawały i serwisowały, o dokumentach etc i też sprawa od razu stanęła na stopie, że salon partnerski puścił podróbę. Na chwilę obecną w poniedziałek będzie coś wiadomo, ale raczej na pewno minimum co będę miał to nowy i sprawdzony zegarek, choć stoje na stanowisku iż należy mi się i liczę na dodatkową rekompensatę. Zobaczymy co będzie dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

miejmy nadzieję, że zrobią im nalot. Pewnie za czas jakiś zobaczysz czy go zamknęli lub wymienili personel. Pytanie otwarte czy to jedna sztuka czy szło w dziesiątki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszędzie chcą zarobić. Idziesz po zegarek a dostajesz marną podróbę. 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Boldr, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oceanx, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może faktycznie któryś pracownik sobie wziął oryginalny, a Tobie dał podróbkę, albo jeszcze lepsze wałki tam robią

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.