Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Tommaso

Klub Miłośników Zegarków Tudor

Rekomendowane odpowiedzi

Może i ładnie, ale wolałbym tak :)

 

 

Rewelacja.

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyżby nowy nabytek?


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

c1ce8f0e75d60e8bc481bb39b10e1910.jpg

 

Poprzednik

 

Po serwisie kilka pyłków usunięte i wyregulowany. Przerażająca dokładność z 2 tygodni 0,3 sekundy na dobę na plus. Bez kombinowania z różnymi sposobami odkładania. Raz na kilka dni z koronką do góry i byłoby 0....

Serwis u Pieśkiewicza (zakup w DE), Apart nie chciał go przyjąć do serwisu gwarancyjnego, może i dobrze tyle, że trza do Wawy...

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karol - taki nowy "stary" :)

 

Krzysztof - niech się dalej dobrze nosi :)


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karol - taki nowy "stary" :)

 

Krzysztof - niech się dalej dobrze nosi :)

Ostatnio u ciebie ciągle stare nowe, chyba czas się uspokoić, mówię to także do siebie ;)

Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u ciebie ciągle stare nowe, chyba czas się uspokoić, mówię to także do siebie ;)

Coś w tym jest...;)

 

 

iP7


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapisue sie do klubu

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Fajne masz te Tudory! Szczegulnie ten środkowy!

Gratuluje!


Zegarkow!!! Ile by nie bylo to i tak jest za malo!!! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Apart nie chciał go przyjąć do serwisu gwarancyjnego...

Ciekawe czemu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko zakupione u nich. A że w PL nie ma oficjalnego serwisu Tudor....

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co za brednie, ale podobnie jest z zenithem


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Karol, czemu z Zenithem? Jest w ofercie Apartu i - zdaje się - mają serwis pod Poznaniem? Chyba, ze mieli...

kiedyś pytałem o serwis mojego Elite i nie było problemu z podesłania do nich, chociaż kupowany za granicą.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko zakupione u nich. A że w PL nie ma oficjalnego serwisu Tudor....

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Może spróbuj w Kruku w końcu to oni a nie Apart mają Tudora w PL a serwis w tm samym miejscu gdzie Rolex :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W wypadku Zenitha można podobno zawieźć do butiku w Pradze.

 

Apart na naprawy gwarancyjne przyjmuje tylko zegarki, które sam sprzedał. Przynajmniej taką odpowiedź dostałem w jednym z salonów jakiś czas temu.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam głupoty piszę... Kruk nie Apart. Byłem w Kruku i Rolexie w Katowicach, odprawili mnie.

Był już temat tutaj o tym, że oficjalnie nie ma serwisu i tylko Pieśkiewicz robi Tudora na gwarancji bez problemu.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam głupoty piszę... Kruk nie Apart. Byłem w Kruku i Rolexie w Katowicach, odprawili mnie.

Był już temat tutaj o tym, że oficjalnie nie ma serwisu i tylko Pieśkiewicz robi Tudora na gwarancji bez problemu.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Zadzwoń bezpośrednio do serwisu Rolexa w Kruku na Placu Konstytucji i dowiedz się u źródła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale ja już po serwisie

No i trzeba było się tak spieszyć ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było o tym, pisał Lexxus, zrobili mu w Kruku regulacje, ale z łachą i bez papieru żadnego, rzeczywiście zostaje Pieśkiewicz.

A co do Zenitha to rozmawiałem w Aparcie w ZT ze sprzedawcą, drobne rzeczy w Polsce, grubsze serwis za granicą, wysyłka na koszt klienta, o kosztach serwisu nie wspomnę :)


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W naprawie gwarancyjnej też wysyłka na koszt klienta? Na jakiej podstawie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety jest to wówczas podmiot trzeci, który tylko przekazuje zegarek do gwaranta. Nie ma w PL oficjalnie serwisu.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ależ mnie jest obojętne kto pokryje pełen koszt gwarancyjnej usługi serwisowej ( skoro trzeba wysłać za granicę bo inaczej się nie da dopełnić tego obowiązku to też jest to koszt tej usługi ) -jeśli gwarant chce sprzedawać w PL swoje zegarki a nie posiada tu serwisu i naraża mnie na dodatkowy koszt - powinien go pokryć. Wychodzi na to że w PL to tylko Rolexa albo Omegę kupować bo inne w razie wyprodukowania bubla tylko dodatkowe koszty generują ...A jest już podwieszony wątek z listą marek zegarkowych które realizują pełną usługę na terenie PL lub płacą za wysyłkę za granicę żebym wiedział które sprzedać a które kupić ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj to chyba słynny proces serwisowy Cię ominął z nie mniej słynną Omegą.

 

Powtarzam Pieśkiewicz i jestem zadowolony z serwisu w ramach gwarancji.

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.