Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
kchrapek

DYSKUSJE O WSZYSTKIM

Rekomendowane odpowiedzi

koledzy podpowiedzcie mi proszę, szukam firmy która zrobi mi renowację koperty w zim-e, napisałem kilkanaście maili ale tylko jedna mi odpowiedziała

 

 

 Chromowanie koperty + nowa koronka - 180zł

Czyszczenie, konserwacja i regulacja mechanizmu - 120zł
 
 
 
 

czy to są dobre ceny?  jestem początkujący i nie chcę niepotrzebnie utopić kasy skoro można zrobić to taniej. 

pozdrawiam - Robert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos. Lepiej poszukaj innego zegarka w takiej kopercie i po prostu przełóż. Nigdy chromowanie nie wyjdzie tak dobrze jak oryginalne. Nie mówię że będzie łatwo ale da się znaleźć, na pewno nie będzie kosztował tyle, 100 zł to maks.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kosmos. Lepiej poszukaj innego zegarka w takiej kopercie i po prostu przełóż. Nigdy chromowanie nie wyjdzie tak dobrze jak oryginalne. Nie mówię że będzie łatwo ale da się znaleźć, na pewno nie będzie kosztował tyle, 100 zł to maks.

szukam i takiego rozwiązania, ale jak na razie poszukiwania idą słabo, w innym dziale koledzy powiedzieli mi że ciężko zdobyć do tego modelu dobrą kopertę, ale szukam, :-) a jak z ceną za przegląd? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie rozsądna cena za przegląd tego zegarka to +-50zł

dziękuję, w takim razie jutro przejdę się po radomskich zakładach zegarmistrzowskich i popytam co i jak :-), a koperta?...na pewno się kiedyś trafi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuję, w takim razie jutro przejdę się po radomskich zakładach zegarmistrzowskich i popytam co i jak :-), a koperta?...na pewno się kiedyś trafi

Mam kopertę w przyzwoitym stanie. Napisz na PW.

Lepiej umrzeć na zawał w pełnym słońcu, niż z powodu braku tlenu wciemnej d*pie, w którą się ochoczo wchodziło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Drodzy Koledzy i Koleżanki

mam problem

zakupiłam na allegro takiego Poljota:

http://allegro.pl/meski-zegarek-poljot-deluxe-29-jewels-au-zlocony-i5921369343.html

wyglądał ok

przyszedł taki:

http://pokazywarka.pl/soy3s7/

ma plamy na tarczy i skrzywione górne prawe uszko o 1 mm do srodka. Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu, tłumacząc, że w opisie było, ze tarcza do odnowienia ( pytałam o to w mailu zanim kupiłam, czy coś z nią nie tak, odpisał, ze po prostu nie jest nowa i moznaby odnowic) Co robic? Jak odzyskać pieniądze? Pan nie odbiera ode mnie telefonów, a mailowo odpisał, ze on jest ok, zegarek wysłał a uzywanych rzeczy zwrotu nie przyjmuje. Macie jakieś pomysły, oprócz załozenia sporu na allegro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia tak robione żeby nie było widać wad tarczy (jak się o nich wie to można się doszukać, samemu raczej nie) Skrzywienia uszka w opisie nie ma.

O tarczy dwa razy:

"Tarcza- PERŁOWA ZE ZŁOTYMI INDEKSAMI GODZINOWYMI

W DOSKONAŁYM ORYGINALNYM STANIE"

"Tarcza - ORYGINALNA W DOBRYM STANIE (do odnowienia)"

Jedno przeczy drugiemu

 

Ogólnie problem jest. Spór bym założył,a w razie niepowodzenia zegarek po prostu sprzedał. :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie sprzedawca celowo ukrył wady w zdjęciach ustawiając zegarek w różnych pozycjach. Opis niespójny ze stanem faktycznym. Światło też do bani, (półmrok, półcień) -  nie pokazuje dobrze przedmiotu. Z tego co piszesz, że nie odpowiada na Twoje telefony i zwrot zegarka - nieuczciwy handlarz.

 

Poza sporem na Alle możesz go wpisać na czarną listę sprzedawców tutaj i w Czwartym Wymiarze oraz unikać ofert tego handlarzyny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A najgorsze że to ja Agnieszce podałem tego linka wydawał mi się ok a przyszedł gniot.

Pisałem do gościa ale to menda bez zasad - mam inne metody na takie gnidy - kasy pewnie nie odda ale beknie w inny sposób

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://faq.allegro.pl/24545/24539/odstapienie-od-umowy-i-zwrot-towaru Tutaj są wszelkie potrzebne informacje. Ale wydaje mi się, że w ciągu 14 dni od kupna masz prawo do zwrotu bez podawania przyczyny, tylko nie wiem jak jest z używanymi przedmiotami...ale nie powinno to mieć znaczenia. Towaru zamawianego przez internet po prostu nie da się obejrzeć w 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwrot przysługuje jedynie kupując od przedsiębiorcy/firmy. Jeśli kupujemy od osoby prywatnej na aukcji, sprzedający nie ma obowiązku przyjmować zwrotu. Moim zdaniem, kasa nie do odzyskania, bez dobrej woli sprzedawcy.


Cierpię na chroniczny brak czasu... dlatego kupiłem stary zegar, żeby łapać każdą jego chwilę...
Arkadiusz K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety, @loituma ma rację. Tylko firmy mają obowiązek przyjąć zwrot. Wiem, że mogę skorzystać z Ochrony Kupujących na Allegro, ale to muszę zgłosić sprawę na policję- i co policja mi powie, gdy do nich pójdę? Jaki to paragraf? oszustwo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do tego prawu zwrotu nie podlegają przedmioty zakupione poprzez licytację nawet od firm, tu można jedynie ratować zasadą niezgodności z opisem w aukcji lub zdjęciami które są częścią opisu.

Zerknąlem na aukcję i moim zdaniem nie masz szans na zwrot tego zegarka, raczej wszystko odbyło się zgodnie ze sztuką.

Edytowane przez STARUSZEK

cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, właśnie doczytałam, ze jeżeli sprzedawca pisze, ze przyjmuje zwroty, a ten sprzedawca ma taki punkt na stronie " O mnie", to uzyskałam prawo do zwrotu. Założyłam spór przed chwilą, zobaczymy, co to da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili nawet przedmioty z licytacji podlegają zwrotowi w ciągu 14dni jest to dopięte do kazdej aukcji czy to kup-teraz czy licytacja

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie masz rację, zmiana była w zeszłym roku. Natomiast i tak takie sprawy w przypadku sprzedawców prywatnych nie są oczywiste i dają duże pole do interpretacji. Odswieżylem sobie nieco przy okazji KC mówiący o tych kwestiach.

I na przykład...

"

§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

" itd itp

Druga sprawa przy takich kwotach nikt nie idzie na drogę sądową chyba...

Edytowane przez STARUSZEK

cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, trafiają się tacy sprzedający choć na szczęście coraz rzadziej.

 

Kiedyś jeden sprzedający który sprzedał mi badziew niezgodny z opisem i oczywiście nie chciał przyjąć zwrotu napisał bezczelnie że jak mu wystawie negatywa to on mi też. Negatyw wystawilem ale sam tez dostałem i to z zupełnie bzdurnym opisem.

 

Daj znać jak to się skończy, jestem ciekaw bardzo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując od firmy masz prawo zwrotu bez podania przyczyny po prostu piszesz że chcesz zwrócić - od osób prywatnych to niestety partyzantka i późniejsze obrzucanie się błotem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupując od firmy masz prawo zwrotu bez podania przyczyny po prostu piszesz że chcesz zwrócić - od osób prywatnych to niestety partyzantka i późniejsze obrzucanie się błotem

 

Paweł, nie jest tak. Kiedyś  - tak, teraz - nie. Sam się o tym gorzko przekonałem.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy zmieniło się prawo w tej sprawie. Jeżeli kupisz coś stacjonarnie i za 2 dni Ci się nie spodoba i będziesz chciał zwrócić, to sprzedawca nie ma obowiązku tego przyjąć. Jeżeli przyjmie zwrot, to wynika to jedynie z dobrej woli sprzedawcy i dbałości o klientele. Większość sklepów przyjmuje zwroty, ale istnieją "krzaki", które mają klientów "w poważaniu" po odejściu od kasy. KLIK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.