Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

PULSTON

AUDI Avant S6 V10 5.2 Opinie , wrażenia , rady

Rekomendowane odpowiedzi

Robiliśmy to w naszym warsztacie na Śląsku. Misja jest w tym przypadku nieprzeciętna. Ale za to po konwersji nie zarasta dolot.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli dobrze pisałem - fachowiec jest, dzieła się podejmie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

syf w kanałach ssących, o tym w sumie wie każdy posiadać FSI. Do tego strzela korbami ;)

 

Taaa, w dolocie będzie czysto ale jak "strzeli korbą" to oczywiście w takim przypadku przez gaz :D


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobry warsztat to AutoLuboń we Wrocku. ; )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie Presesie, to Q7 i S8 są na tyle kiepskie, zeby wyskoczyło aż kilkanaście trudnych spraw?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q7 ma mój kolega kupiony nowy na potrzeby ciągnięcia lawety - samochód 6 letni z przebiegiem 550 000km drobne usterki rzadnej wiekszej awarii - S8 to samochody przeładowane elektroniką tam nic nie dzieje sie bez zgody komputera i to ona najczęściej robi problemy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Q7 nie awarie a naprawy

w Q7 np po obtarciu drzwi w garażu - ASO - wycena 2200 a Bokserska 650 zrobione idealnie

wQ7 raz wlana benzyna do diesla - bez problemu czyszczenie i wszystko - 800 zl

S8 niestety gorzej 

w S8 - posypał się kolektor - ASO 12 000 plus robocizna , Bokserska całość, włącznie z nowym programem wgranym etc niecałe 6000

 

oprócz tego kilku kolegów tam robiło i wszyscy zadowoleni , dlatego pisałem o większej liczbie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja na szczęście w swoim s6 nie mam, póki co problemu. Może to fakt, że auto jest z czasów, kiedy samochód był jeszcze nieco bardziej związany z mechaniką, aniżeli z komputerami i niestety ekonomią, która zabiera radość z jazdy na poczet właśnie drogich wizyt w ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To chyba mówisz o wersji C5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że kolega pisze o C5 , tam jest motor V8 4.2  i posiada zdecydowanie mniej elektroniki niż w V10 5.2 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.