Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

wo3kie

(Nie)obsługa klienta w Apart

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Kilka dni temu, zauważyłem, że w mojej bransoletce poluzowała się śrubka, taka sama jak widoczna na załączonym zdjęciu. Poszedłem do salonu Apart w Galerii Bonarka w Krakowie z prośbą o dokręcenie tej śrubki. Niestety w salonie nie znalazł się nikt kto mógłby dokręcić tę śrubkę a Pani obsługująca poinformowała mnie, że mogę zostawić zegarek do wysłania do centrali. Było to po prostu żenujące.

 

Na szczęście nieopodal w pasażu była wyspa zegarmistrzowska gdzie dokręcono mi tę śrubkę od ręki bez dodatkowych kosztów.

 

Pozdrawiam,

Łukasz

 

post-64070-0-78381000-1451849650.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale co tu dziwi. Salon sprzedaje nie serwisuje. Pewnie dobrze byłoby żeby w każdym salonie był jakiś zegarmistrz ale to trzeba utrzymać pracownika a tak zegarki trafiają na serwisy danych marek.


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, rozumiem rozgoryczenie po tym, jak potraktowali cię w Aparacie, ale... nie mogłeś sam jej dokręcić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kojarzę aby w Aparcie świadczyli w salonach usługi serwisowe zarówno w zakresie biżuterii jak i zegarków.

Bez urazy ale żenujące wydaje się, że sam nie potrafisz dokręcić milimetrowej śrubki w bransolecie i jeszcze zakładasz o tym temat.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spieszyłem się na święta więc zapomniałem przyrządu do zmiany paska w zegarku.

Zadzwoniłem do salonów Apart w Białymstoku i...."niestety nie mamy takiego urządzenia" :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nie byli do tego przeszkoleni, ani nie dysponowali odpowiednimi narzędziami to rację przyznaję obsłudze.

 

Jak byś zareagował, gdyby oddali Ci porysowany zegarek?


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli śrubki się odkręcają,   można zastosować  smar optyczny (ten sam co się stosuje przy śrubkach w oprawkach, żeby się nie luzowały).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko Apart jest taki. Ja byłem w salonie samochodowym i nie mogli mi ustawić świateł w samochodzie, a świeciły za wysoko... Po co oni w ogóle siedzą w tych salonach. Jak dzwoniłem do innego, to nie mieli klucza do świec. Że-na-da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Diego04, nie chodzi o to, że nie potrafię, nie mam tak małego śrubokręta.

 

Ale panowie, mi nie chodzi o serwis. Ja nie chciałem smarowania mechanizmu. Zapytam inaczej, czy jak kupuje w/w zegarek w salonie Apart i bransoletka jest za ciasna/luźna, to też nikt nie potrafi jej dopasować na miejscu tylko nowiutki zegarek wysyłają do centrali? Zastanówcie się trochę co Wy piszecie.

 

Tak dla porównania, jak wymieniałem pasek w Londynie zaproponowano mi kawę dla uprzyjemnienia czasu oczekiwania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jakbyś kupił spodnie we Wranglerze, a potem wrócił i zażyczył sobie skrócenia nogawek. Absurd.

 

Zabawne, jak ludzie wchodzą w rolę klienta. Te zachowania, ego i te sprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spieszyłem się na święta więc zapomniałem przyrządu do zmiany paska w zegarku.

Zadzwoniłem do salonów Apart w Białymstoku i...."niestety nie mamy takiego urządzenia" :)

 

 

@Diego04, nie chodzi o to, że nie potrafię, nie mam tak małego śrubokręta.

 

Ale panowie, mi nie chodzi o serwis. Ja nie chciałem smarowania mechanizmu. Zapytam inaczej, czy jak kupuje w/w zegarek w salonie Apart i bransoletka jest za ciasna/luźna, to też nikt nie potrafi jej dopasować na miejscu tylko nowiutki zegarek wysyłają do centrali? Zastanówcie się trochę co Wy piszecie.

 

Tak dla porównania, jak wymieniałem pasek w Londynie zaproponowano mi kawę dla uprzyjemnienia czasu oczekiwania.

 

Chińskie śrubokręciki precyzyjne są do dostania niemal w każdym markecie za ok. 10 zł - to tak informacyjnie.

@wo3kie - możliwe że jak kupujesz zegarek w Aparcie to świadczą taką usługę klientowi na miejscu, a w innych przypadkach już nie, czytaj - nie chcą i raczej im się nie dziwię.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Istvan, nie, nie absurd, poza tym Twoja analogia nie jest właściwa. A tak przy okazji, Hugo Boss skraca bez problemu ;).​

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez kob.kamil
      Witam, posiadam zegarek Breitling Colt z mechanizmem B17 (ETA 2824-2). Zegarek ma już 5 lat, więc postanowiłem oddać go do serwisu, skierowałem się do polecanego tutaj Pana Edmunda z Chorzowa (firma Chronos, autoryzowany serwis Omegi). Pan Edmund po zmierzeniu odchyłki dobowej, która wynosi około 3-4s na dobę, powiedział, że na obecną chwilę zegarek nie wymaga serwisu i należy wykonać go za około 2 lata. Tutaj pojawia się moje pytanie, czy serwis po 7 latach nie będzie zbyt późny? Spotkałem się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat wspomnianego zegarmistrza, jednak wiem również że opóźnianie serwisu zegarka może mieć destrukcyjny wpływ na mechanizm, dlatego chciałbym poznać Wasze zdanie
    • Przez Feymozim
      Serwis Omegi Cosmic 2000 cal.1012 Z 1971 roku  



    • Przez Muzzler86
      Cześć,
      Jestem z Krakowa, ale przeszukując forum nie znalazłem nikogo od Atmosów w swoim rejonie.
      Czy na forum jest ktoś z Krakowa lub okolic, kto byłby w stanie naprawić zatrzymującego się Atmosa? Jeśli nie będzie to konieczne, wolałbym uniknąć wysyłania zegara kurierem.
       
      2 lata temu kupiłem Atmosa z kalibrem 562 (wskazania miesiąca i fazy księżyca) - w zeszłym tygodniu się zatrzymał. Najpierw zaczął się delikatnie późnić, skorygowałem wskazówki przesuwając minutową o 5 minut wprzód i na drugi dzień zauważyłem, że zegar stoi. Próba rozruchu kończy się niepowodzeniem, po kilkunastu godzinach i tak ostatecznie staje. 
      Będę wdzięczny za polecenie kogoś, kto ma doświadczenie z tego typu zegarami.
       
    • Przez Siewca
      Dobry Wieczór,
       
      Chciałem wymienić baterię w zegarku Skagen i natrafiłem na pewien problem.
      Dekiel jest zatrzaskowy , szedł bez problemu, ale mam problem z zatrzaśnięciem go ponownie.
      Do zamknięcia używam ręcznej praski zegarmistrzowskiej. Niby dekiel wchodzi , ale się nie zatrzaskuje.
      Ktoś ma pomysł jak to ogarnąć ?
       
      Pozdrawiam


    • Przez Feymozim
      Naprawa Tag Heuer'a  Fotki poniżej 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.