Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Diego04

Użytkownik
  • Content Count

    4345
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Diego04 last won the day on June 30 2016

Diego04 had the most liked content!

Community Reputation

321 Entuzjasta zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Przedmieścia Warszawy

Recent Profile Visitors

2952 profile views
  1. Diego04

    Perfumy

    Kotek szuka domu [emoji6] Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  2. Diego04

    Perfumy

    Będę sie pozbywał Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  3. Dają radę. Jakby co mam na sprzedaż DW-5600C 691. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  4. W takiej konfiguracji RD wygląda zdecydowanie lepiej. Chyba jeszcze nigdy nie rozkręcałem całego zegarka żeby zmienic bezel...a nie w G-056 jest tak samo. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  5. Czas oczekiwania 6 tygodni. Kraina Czasu ma niewiele drożej. Także nie oplaca sie czekać. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  6. Szkoda. Zadzownię jutro i sie dowiem. Czyli zostaje Świat Zegarków. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  7. Można jeszcze w Zibi zamawiać części w detalu? Jak z czasem oczekiwania? Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  8. Diego04

    Perfumy

    Nie chce się ktos pozbyć ubytkowego flakonu Profumum Roma Acqua Di Sale i Amouage Beach Hut? Najlepiej poniżej połowy. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  9. Diego04

    Perfumy

    Pierwsza myśl po przeczytaniu Twojego posta - Andy Tauer L'air Du Désert Marocain. Fajny ale dla mnie wlasnie za suchy. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  10. Oferuję ubytkowe flakony perfum. Na życzenie mogę przesłać więcej zdjęć w celu własnej oceny pozostałej ilości perfum. Al Haramain L'Aventure Knight (klon Creed GIT) ok. 55/100 ml - 110 zł Kenzo Homme ok. 23/50 ml - SPRZEDANE Lalique Hommage ok. 35/50 ml - SPRZEDANE Dunhill Icon conajmniej 20/30 ml - 40 zł Dior eau Sauvage ok. 60/100 ml - SPRZEDANE Dior Fahrenheit EDT ok. 77/100 ml - 310 zł
  11. Diego04

    Perfumy

    Fajny jest. Jakby co mam na sprzedaż ubytkowy flakon 50 ml. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  12. Diego04

    Perfumy

    Viva i Di Sale są świetne. Innych nie testowałem. Co byś polecił, byle nie słodkie, ulepne? Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  13. Diego04

    Perfumy

    W moim flakonie z 2023 po 2-3 tygodniach od rozpoczęcia flaszki parametry dużo sie poprawiły. Na początku było mocno średnio. Też sie bardzo obawiałem ze kupie i będzie lipa za niemała kasę. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  14. Diego04

    Perfumy

    Dla znajacych pierwsze wypusty aktualne wersje to popłuczyny. Ja poznalem rocznik 2020, nastepnie kupilem flakon 2023. Nie widzę róznic i jestem zadowolony. Na mnie parametry bardzo dobre. Używam 2 max 3 chmurki i jest wystarczajaco. Projekcja i trwalość bardzo dobre. Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
  15. Diego04

    Perfumy

    Ktorą wersje? Wysłane z mojego SM-G780G przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.