Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Novvy33`

Zegarek do 500 zł.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem tutaj nowy oraz zielony w temacie zegarków. Posiadam jedynie swojego białego g-shocka. Tym razem celuje w coś klasycznego jakiś zegarek na bransolecie do 500 zł. Myślałem o Casio edifice ale jest ich trochę i sam nie wiem który wybrać. Proszę o jakieś podpowiedzi Osób które mają trochę pojecia oraz tych którzy mają tego pojęcia mniej :P Czekam na Wasze propozycję w co warto zainwestować na długie lata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko 5, to bardzo fajna seria zegarków o naciągu automatycznym. Tak na dobry początek by zacząć przygodę z zegarkami mechanicznymi.

Jeżeli jednak kwarc, to Citizen z eco-drive.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Linia Edifice w Casio jest ok. Jak sam przyznajesz jesteś zielony w temacie zegarków, więc zanim kupisz przejrzyj i poczytaj forum. Mnóstwo informacji, które pomogą w wyborze a Ty określisz się w którą stronę zmierzasz w poszukiwaniach. Czy ma to być kwarc, czy może jego odmiana ładowana światłem słonecznym (solar, Eco Drive), czy może na początek jakiś tańszy automat np. z serii Seiko 5, czy w końcu naciąg manualny i tu jakiś Vintage wpadnie w oko. O kinetyka w tym budżecie raczej będzie ciężko. Na początek bierz pod uwagę Seiko 5, Citizena czy wspomnianą już linię Casio. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seiko , Orient , Citizen - spory wybór.


Deus Dona Me Vi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś takiego

 

https://m.ceneo.pl/4779898

 

Jest warto? A może można go dorwać taniej?