Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Jash

MK II Hawkinge - krótka przygoda i dziwne podejście producenta.

Rekomendowane odpowiedzi

Jasno napisali że oczekiwanie tego (koperty) jest powyżej standardow branżowych (co jest prawdą), ale nie było to napisane w żaden ujmujący dla Jacka sposób .

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na takie "standardy" potrzebne jest działanie niestandardowe.

Kontakt z dobrym blogerem, czy youtuberem i niech zrobi o tym materiał.

Pisanina, że taka wada nie wpływa na funkcjonalność zegarka jest idiotyzmem.


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I have looked over your photos and can't really see anything that would effect the functionality of the watch from an atheistic point.

Sprawa zahacza o kwestię wiary.  Nie będzie łatwo :blink:.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Wysłałem ostatniego emaila w najmniej przyjemnym tonie, ale nic innego nie pozostało. Czekam do jutra na odpowiedz

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe co ostatecznie da się uzyskać... Mam też tego Hawkinge tylko z datą ale u mnie wszystko gra. Na szczęście, jeśli mogę tak powiedzieć...

Nie lubię tego typu akcji, bo uważam że jeśli towar jest z wadą, powinni zadziałać, zaproponować coś, cokolwiek, ale podpowiem Ci, że rozwiązanie z instagramem powinno przynieść efekt. Zawsze jak wstawiłem zdjęcie z hashtagiem mkii lub mkiihawkinge był "zaserduszkowany". Mnie nie obserwują, obserwują hashtagi. To ostateczne narzędzie ale myślę że dotrze...

 

ebb33a9292dcb9e6ceeba1a4edeff0f7.jpg

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie bardziej drażni "ucięta" wskazówka godzinowa ;) Bez urazy :)
Wiem, że takie błędy irytują... Może dałoby się te błędy spolerować u specjalisty? Tylko wtedy uszy nieco zmieniłyby kształt...

Edytowane przez Walter_87

LOGO12 (Kopiowanie).png  KMZiZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Rozmawiałem z Konradem, on widział i czytał temat i napisał mi ze nic z tym się nie da zrobić w sensie polerki lub szczotki, bo tam jest ewidentnie ubytek materiału.


Edyta 19.11.2019r.

 

Przyszła odpowiedź na mojego wczorajszego e-maila:

 

Hi Jacek,

We do apologize and your frustration in this situation and sympathize with your issue. Upper management and myself have reviewed the pictures and our quality control records for your watch and we aren't seeing any issues with your mentioned area. The vending manufacturer sometimes breaks the edge of the lug shape during production so that the edge isn't sharp so it's not a safety issue. It's just that on some cases like the one on your watch the edge break is narrower than others. Yours is just a bit wider than average but still meets the mfg specifications for the edge break.

At this point all we can offer is for you to send the watch back to me here at the U.S. service center location to replace the case with a case that may have less of the issue in the area of your concern. The cost would simply be your shipping & handling back to the USA only. This offer exceeds the norm or what any other company would do for you. If this is of interest please let me know, but I will note that we believe that even if we change out your watches case. We couldn't provide you with a better result thank you already have and you may find something else that may not be suitable for you.

Thank you for contacting MK II watches.

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możemy wymienić ale co jak będzie taka sama ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

Jacek, 

jak już pisałeś, na większości kopert jest ten bubel, więc moim zdaniem to jak gra w rosyjską ruletkę. 

A znając życie znajdziesz jakąś inną wadę.

Jedyna metoda to albo odpuścić - czego ja bym nie zrobił.

Albo skorzystać z pomocy marka i spróbować w ten sposób zmusić ich do tego żeby wzięli lupkę i sprawdzili ta kopertę na tip-top!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Marcin - znowu koledzy z forum mają ten model i jest OK. Tak, wiem ruletka, ale może jednak się przyłożą?

 

Jest jeszcze trzecie wyjście - sprzedać (bo może komuś taka wada nie będzie przeszkadzała), zapomnieć i poszukać czegoś podobnego u innego producenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

 

Jest jeszcze trzecie wyjście - sprzedać (bo może komuś taka wada nie będzie przeszkadzała), zapomnieć i poszukać czegoś podobnego u innego producenta.

Albo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z drugiej strony patrząc to zegarek kosztuje niecałe 600$ więc ile?   1/4    1/5 przeciętnej pensji robola w stanach? 

Dla nas to już dużo i chyba stąd większe oczekiwania - dla nich to po prostu fajny kolejny zegarek w gablocie do czegoś tam nawiązujący za stosunkowo niewielkie pieniądze.

Wewnątrz Seiko więc dla większości niewiele - sprzedaje się Swiss

Kilka lat temu była licytacja takiego zegarka na allegro i 1700zł nie osiągnął

Zegarek fajny ale według mnie przegrywa z Hamiltonem - wyglądem, mechanizmem i ceną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Co do ostatniego zdania, to mam zupełnie odwrotnie ;)

 

A wracając do tematu. W piątek odsyłam zegarek do USA na wymianę koperty. Mam zapłacić tylko za przesyłkę w ich stronę, za powrotną oni zapłacą. Oczywiście kilka razy zaznaczają, że nie gwarantują, że koperta będzie lepsza.

Ja przyznam, że jakoś nie jestem w stanie tego pojąć :D

 

Teraz inne pytanie - co zrobić przed wysłaniem zegarka do USA, aby gdy wróci nie dostać opłat celnych po raz drugi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Pomogło przyprawić o dodatkowe palpitacje serca :D

 

Dzwoniłem do WER zabrze i tam mi powiedzieli, że mam wysłać normalnie a jak wróci i będą chcieli naliczyć cło to mam wysłać papier, że już płaciłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Dla siebie i dla potomnych.

 

Odsyłamy pocztą towar, w tym przypadku do USA.

Potem piszemy wniosek o zwrot należności celnych do Naczelnika Śląskiego Urzędu Celno Skarbowego Dział Postępowania ul. Kłokocińska 51 44-251 Rybnik 

z informacją, że zegarek odesłaliśmy, wrzucamy do środka potwierdzenie nadania oraz skan z pierwszej odprawy celnej.

Podajemy oczywiście numer konta na który wraca kasa.

Jeśli zegarek wróci z naprawy, clą go ponownie, albo i nie i to zamyka temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam Kingstona. Czekałem na niego ponad 2 lata. Na 2 tygodnie przed zapowiedzianą wysyłką Bill Yao napisał mi maila, że zegarek wyśle z 2 tygodniowym opóźnieniem. Przeprosił i powiedział, że bez dodatkowych opłat doreguluje go w ekstra pozycjach i opłatę za fedex bierze na siebie. Czyli gość ma porządne standardy obsługi klienta. Ale to było w czasach gdzie nie było linii "ready to wear" i wszystko robił sam.


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Upper management and myself have reviewed the pictures and our quality control records for your watch and we aren't seeing any issues with your mentioned area. The vending manufacturer sometimes breaks the edge of the lug shape during production so that the edge isn't sharp so it's not a safety issue. It's just that on some cases like the one on your watch the edge break is narrower than others."

 

Nasz dostawca czasami wypuszcza babole, ale zapewniamy że nie ma zagrożenia dla Pana bezpieczeństwa. Pana zegarek jest po prostu inny niż pozostałe.

 

Powinni chyba zatrudnić kogoś od komunikacji w dywizji 'ready to wear'.

 

Oby przygoda Kolegi Jacka zakończyła się dobrze.

Edytowane przez Antiquarius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

E-mail sprzed trzech dni....

 

Hi Jacek,

 

Your watch has arrived safe at my location. Once Bill and myself both have had the chance to look at your watch for evaluation of the issues you have described you will then be notified.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:lol: :lol: :lol:

Gdy Bill i ja będziemy mieli okazję spojrzeć na zegarek w celu oceny opisanych przez Ciebie problemów, otrzymasz powiadomienie.

 

Teraz  święta ..... potem nowy rok ..... trzech króli .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.