Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Bacek

www.timestore.pl - ktoś cokolwiek tam kupił?

Rekomendowane odpowiedzi

Jak realizowana jest gwarancja po zakupię zegarka u tych Słowaków?

Czy mają usługę skracania bransolety?

Luminox jeden mi bardzo atrakcyjnie cenowo wygląda i mocno się zastanawiam. Podpowiedzcie proszę coś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.08.2022 o 17:12, SQC napisał(-a):

Jak realizowana jest gwarancja po zakupię zegarka u tych Słowaków?

Czy mają usługę skracania bransolety?

Luminox jeden mi bardzo atrakcyjnie cenowo wygląda i mocno się zastanawiam. Podpowiedzcie proszę coś.

W timestore placisz mniej ale wlasnie cierpi na tym gwarancja. Dostajesz gwarancję sklepu a nie producenta. Czyli jak sikor ma awarię, to będzie naprawiany  przez zegarmiatrza z timestore. A w praktyce naprawiany przez niewiadomo kogo i w jakich warunkach, z użyciem jakiś części. Gwarancja producenta = autoryzowany serwis.

 

Bransę skróci Ci byle lepszy majster w zakładzie. Albo samemu, wielka filozofia to to nie jest.


quartz bandit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Funky_Koval napisał(-a):

W timestore placisz mniej ale wlasnie cierpi na tym gwarancja. Dostajesz gwarancję sklepu a nie producenta. Czyli jak sikor ma awarię, to będzie naprawiany  przez zegarmiatrza z timestore. A w praktyce naprawiany przez niewiadomo kogo i w jakich warunkach, z użyciem jakiś części. Gwarancja producenta = autoryzowany serwis.

 

Bransę skróci Ci byle lepszy majster w zakładzie. Albo samemu, wielka filozofia to to nie jest.

 

😂 

 

C2T3du4WgAIGbcr.jpg.8e2a677ca0a07013b2cf7f3856dd3ba8.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie odkopuje. Sam szukałem informacji o tym sklepie teraz i właśnie dzięki temu, że ktoś odświeżył wątek zdecydowałem się na zakup. Ale istotne było wlansie to, że jaksoc i wiarygodność sklepu wciąż jest podtrzymana.

U mnie cena 400zl (Ceneo 650 na wyprzedaży ostatnich zaległości) za automat Orienta i dostawa w 2 dni od zaksięgowania płatności.

Pełna profeska

 

IMG_20230602_164218157.thumb.jpg.ab4378c0a73765ad5de687f4198ea14e.jpg

IMG_20230602_164159253.jpg

IMG_20230602_164209706.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znów dla potomnych.

Tym razem Citizen, obsługa lepsza niż w sklepach krajowych. W poniedziałek zamówienie, dziś czekał już w paczkomacie.

 

Granatowy automacik Citizen NH8350

 

IMG_20230628_165753290.thumb.jpg.50bbdd3852aa032079ef8e628e84ce02.jpg

 

Ale i sprawdzę kwestie zwrotu. Na żywo tak nie zachwyca jak na zdjęciu, no i gruby. Traci na uroku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, a ktoś doświadczenia z ewentualnym reklamowaniem gwarancyjnym?

Czy np. na Citizena gwarancja jest honorowana w serwisach w Polsce?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Chciałbym się odwdzięczyć i zostawić post odnośnie sklepu aby podbić temat oraz podziękować tym wszystkim, którzy udzielili się w tym temacie ponieważ dlatego tutaj dotarłem i zdecydowałem się na kupno właśnie z tego sklepu.

Z racji na fakt, iż jestem świeżakiem w temacie zegarków automatycznych i jako pierwszy zegarek zakupiłem markę Orient, tak teraz przyszedł czas na drugi zegarek jakim jest Seiko 5 SNXS79.

Zamówienie złożyłem w sobotę, w poniedziałek rozpoczęli procedurę wysyłki, a już we wtorek o 10 rano kurier zapukał do moich drzwi - miłe zaskoczenie :)
Na stronie internetowej dokładny model zegarka, który kupiłem to: SNXS79K1, jednakże wersja jaka do mnie dotarła to: SNXS79J1. Praktycznie żadna różnica, ale jednak.
 

W załączeniu przesyłam zdjęcia samego zegarka jak i tego jak został zapakowany.

 

Pozdrawiam 

IMG_3218.jpeg

IMG_3219.jpeg

IMG_3222.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Wns napisał(-a):

Hej,

 

Chciałbym się odwdzięczyć i zostawić post odnośnie sklepu aby podbić temat oraz podziękować tym wszystkim, którzy udzielili się w tym temacie ponieważ dlatego tutaj dotarłem i zdecydowałem się na kupno właśnie z tego sklepu.

Z racji na fakt, iż jestem świeżakiem w temacie zegarków automatycznych i jako pierwszy zegarek zakupiłem markę Orient, tak teraz przyszedł czas na drugi zegarek jakim jest Seiko 5 SNXS79.

Zamówienie złożyłem w sobotę, w poniedziałek rozpoczęli procedurę wysyłki, a już we wtorek o 10 rano kurier zapukał do moich drzwi - miłe zaskoczenie :)
Na stronie internetowej dokładny model zegarka, który kupiłem to: SNXS79K1, jednakże wersja jaka do mnie dotarła to: SNXS79J1. Praktycznie żadna różnica, ale jednak.
 

W załączeniu przesyłam zdjęcia samego zegarka jak i tego jak został zapakowany.

 

Pozdrawiam 

IMG_3218.jpeg

IMG_3219.jpeg

IMG_3222.jpeg

Nie narzekaj. Za tą samą kasę dostałeś zegarek Made in Japan, zamiast Made in "Asia". ;) Stare piątki są super. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie sprawdzania reklamacji. Citek został i musiałem wysłać go do serwisu. Od leżenia w pudełku dostał dziwnej przypadłości - indeks godziny IV

 

1097713897_IMG_20230925_1058348262.thumb.jpg.e3a548028e53efd8ce5e41823c91c016.jpg

 

14.11 otrzymali (zarejestrowali) przesyłkę i dziś przyszedł mail, że jutro wysyłają. Szybko nawet...

 

Screenshot_20231120-171716.thumb.png.d3986dfbc54dc8ec48bdf15772674aed.png

 

Zobaczymy co przyjdzie. W znaczeniu czy są ślady a jeśli to jakie.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajnie brzmi - ,,włos techniczny" 😉

Ale w tydzień załatwić reklamację to się chwali, ja do tej pory ilekroć gdzieś z reklamacją walczyłem to musiałem się ,,przypominać".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, moje doświadczenia z Timestore są niestety bardzo negatywne. Kupiłem od nich Citizena Fujitsubo Challenge Diver skuszony niższą ceną o 200zł niż innych sklepach. Sam zakup odbył się sprawnie, ale potem wyszły problemy. 

 

Zegarek okazał się mieć wadę fabryczną, pod szkłem jest włos, najprawdopodobniej z maszyny szczotkującej (co oczywiście może się zdarzyć). Włos jest ruchomy, dlatego niestety zauważyłem go dopiero po kilku dniach noszenia zegarka. 

 

Timestore nie chce wymienić zegarka na nowy ani nie pozwala odstąpić od umowy twierdząc, że zegarek nosi ślady użytkowania i uwaga nie mogą go dalej odsprzedać jako nowego! Zegarek ma udokumentowaną fabryczną wadę a dla nich jedyny problem to jest to, że ma ślady użytkowania. Gdyby nie to pozwoliliby mi odstąpić od umowy i sprzedali ten wadliwy zegarek komuś innemu  Pewnie nie muszę pisać jak beznadziejnie wygląda nowy zegarek z czymś latającym pod szkłem, ale i tak zamieszczam zdjęcia.

 

Zaproponowali dwa rozwiązania:

1.     Naprawę zegarka

2.     Odstąpienie z pomniejszeniem kwoty o 30%

Dla mnie oba nie do zaakceptowania, stąd zdecydowałem się podzielić moją opinią. 

 

Napisałem im, że ja nie odstępuję od umowy dlatego, że zegarek mi się nie podoba albo dlatego, że zegarek uległ usterce co sklep sugeruję proponując naprawę. Ja chciałem odstąpić albo wymienić zegarek dlatego, że został mi wysłany na starcie wybrakowany i wadliwy model. Ten zegarek nigdy nie powinien przejść podstawowych testów jakościowych na etapie produkcyjnym czy post produkcyjnym a sklep Timestore nie powinien go w ogóle sprzedać, bo od początku był wadliwy. 

 

To nie ma znaczenia, że zegarek ma śladu użytkowania, bo i tak nigdy w życiu po moim odstąpieniu od umowy nie powinni go nawet próbować sprzedać komuś innemu, bo to po prostu nieuczciwe. Naprawa w mojej ocenie też odpada, bo naprawiać można coś co się zepsuło a nie coś co wyprodukowano wadliwe.

 

Ten zegarek nadaje się tylko do odesłania do Citizena i nie sądzę, aby producent robił jakikolwiek problem..., gdyby zegarek pochodził z oficjalnej dystrybucji. 

 

Niestety podejrzewam, że tak nie jest. Podsumowując ja zdecydowanie odradzam, tym co kupili tanio i wszystko jest ok to gratuluję i mam nadzieję, że tak zostanie bo jakość posprzedaży jest tam fatalna.

 

Ja odradzam i sugeruję kupować zegarek w polskim sklepie, najlepiej z oficjalnej dystrybucji. 

 

Muszę się zastanowić czy wolę zwrot części pieniędzy czy kazać im naprawić zegarek. Dam znać gdybym naprawiał jak im poszło. 

 

 

IMG_4111.jpeg

IMG_4112.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć, niestety nie udało mi się z nimi dogadać. Nie widzą żadnego problemu w tym, że wysłali zegarek z wadą. Nie zdecydowałem się na naprawę u nich bo nie chcę mieć z nimi już nic wspólnego.
 

Oddali 75% ceny zegarka także straciłem kilkaset złotych.

 

Podsumowując, zdecydowanie nie polecam Timestore i przestrzegam. Jest dużo lepszych sklepów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na prawdę włos jest wadą fabryczną nie nadającą się do naprawy? Pytam poważnie, laikiem jestem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, m3lon1 napisał(-a):

Oddali 75% ceny zegarka także straciłem kilkaset złotych.

ale zegarek masz ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety z odstąpieniem od umowy to nie jest takie proste. To jest sklep, który sprzedaje wszystko też myślałem o zakupie i się nie zdecydowałem właśnie przez gwarancję sklepu. 

Trzeba było usunąć ten włos u zegarmistrza i po kłopocie.  Miałem już włosy w zegarku a Ball pojechał tydzień po zakupię  na serwis. 

Czyli rozumiem, ze zegarek im odesłałeś ?? 


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Ball, Casio, Certina, Christopher Ward, Citizen, Deep Blue, Glycine, Hamilton, Longines, Nethuns, Oris, Sinn, Zelos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.