Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Elliot

3 wskazówki w Junghansie ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem zielony w temacie zegarów . Wszędzie widziałem stare zegary z dwoma wskazówkami ten jest z trzema bo raczej nie wygląda to na baaaardzo dużą wskazówkę minutową . Mam rację czy to moje urojenia ? Prawdopodobnie brakuje też górnego zdobienia tzw. korony . Zegar posiada schowek . Czy to składak czy w miarę zachowany oryginał ? Dziękuję za pomoc .

post-112505-0-94992200-1587376120.jpeg

post-112505-0-69418800-1587376184_thumb.jpeg

post-112505-0-41137400-1587376344_thumb.jpeg

post-112505-0-02375900-1587376356_thumb.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z dwoma, minutowa jest po dwóch strona osi jako całość.Część dłuższa wskazuje minuty, krótsza  stanowi przeciw wagę 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez kumite

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może za dopłatą była dostępna trzecia opcjonalna? ;)

 

Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za tą trzecią wskazówkę, czynną a nie "malowaną",  to trzeba by dopłacić ze 20-30 takich zegarów, a jeszcze się naszukać ze dwa lata po całej europie... 


Czasem lepiej powiedzieć coś, nie mówiąc NIC!  🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hm ... no tu jeszcze pewnie krzywa rośnie i rośnie. Ale szczerze - nie widziałem 4 zamontowanych na jednej osi ... ale ja mało widziałem. Pokaz co miałeś na myśli ... ;)  

Edytowane przez LESKOS

Czasem lepiej powiedzieć coś, nie mówiąc NIC!  🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam to jedno, reszta fot w innym miejscu. Bez prawidłowego wieszaka i wahadła

 

 

post-67478-0-64064900-1587382992_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź