Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Arscon

Zegarek dla 23 latka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie,

jestem tutaj nowy, założyłem konto bo jestem zielony w temacie zegarków. Przyszedłem z pomocą do Was aby wybrać coś sensownego. Cóż, tak jak w nagłówku, mam 23 lata. Szukam czegoś na każdą okazję, po prostu chciałbym jeden lepszy zegarek niż kilka różnych sztuk  na każdą okazję. Moje preferencje są takie iż mój wiek jeszcze nie dojrzał do zegarka na bransolecie, podobają mi się srebrne na bransolecie lecz szukam złotego (złoty łańcuszek mam, dodatki złote typu pasek) natomiast złoty cały zegarek na bransolecie odrzuca mnie- jest jakby to powiedzieć strasznie rzucający się w oczy, taki krzykliwy?

Dlatego chciałbym coś ze złotą kopertą i na brązowym pasku. Mój jeden lepszy zegarek który mam od 2015r to calvin klein K2G2G6G3. Właśnie chciałbym go wymienić. Jeden który znalazłem i który mi odpowiada to:

https://www.zegarek.net/zegarki/atlantic/zegarek_atlantic_95743.65.31.html

Budżet to jest o 10tyś zł.

Coś możecie Panowie powiedzieć o tym zegarku? Gdzie go najlepiej kupić ewentualnie jak coś?

Dziękuje bardzo za pomoc!

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

A uważasz, że ten wybrany nie będzie krzykliwy? Jesteś przekonany, że tego typu zegarek to własciwy wybór dla osoby w Twoim wieku? Ja jednak rozejrzałbym się za czymś bardziej stonowanym (stalowa koparta), a wówczas, z takim budżetem, można znaleźć już coć całkiem porządnego, a niekoniecznie złotego Atlantica ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na zegarkach, dlatego wydam od razu 10 tys. I to nieświadomie. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, fidelio napisał: