Zaloguj się, aby obserwować tę zawartość
Obserwujący
0
Spory problem z nowym zegarkiem Frederique Constant
dodany przez
Micpa6, w Podręczniki i porady
-
Ostatnio przeglądający 0 użytkowników
Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
-
Podobna zawartość
-
Przez luwi
Witam forumowiczów. Jestem zupełnym laikiem noszącym Timex przez ok. 20 lat. Poszukuję nowego zegarka na pasku brązowym/jasnobrązowym (to akurat można wymienić), natomiast najważniejsze cechy to:
kwarcowy fazy księżyca szkło szafirowe wygląd klasyczny/vintage pasujący do koszuli/garnituru na pasku skórzanym do 1500zł Z tymi parametrami znalazłem tylko jeden Bergstern Harmony B072G322 w Apart za 1050zł. Niestety naczytałem się tutaj, że to firma krzak pod Aparta, więc nie wiem gdzie dalej szukać. Podobają mi się poniższe zegarki, ale mają mineralne szkło.
Zeppelin LZ120 Rome Quartz
Timex Marlin
Prosiłbym Was o podpowiedzi i sugestie.
-
Przez Sisqo
Frederique Constant Manufacture Slimline Moonphase FC-705N4S6 jest klasycznym zegarkiem, który składa się z koperty wykonanej ze stali szlachetnej oraz niebieskiego, skórzanego paska. Tarcza (na której znajduje się wskaźnik faz księżyca) jest zabezpieczona szafirowym szkiełkiem.
Mechanizm in-house FC-705 z 38 godzinną rezerwą chodu i częstotliwością 28.800
Kopertą ma 42 mm średnicy i jest wysoka na 11 mm.
Pełny zestaw: pudełko , papiery
Stan 9/10
Cena 6.900 PLN 6.600 pln 6.500 pln
Wysyłka InPost po mojej stronie
-
Przez SPS
Sprzedam
Frederique Constant Manufacture Classic
Ref. FC-710MC4H4
Zegarek Polska dystrybucja Jubitom w Katowicach
Full Set jak ze sklepu. Pudełka, dokumenty. Dodatkowo nowy pasek i voucher na pełen serwis.
O Zegarku
- kaliber automat FC-710/ 26 kamieni/ 4 Hz/ rezerwa chodu 42 godziny
- koperta 42 mm/ różowe złoto powłoka IP,
- wodoszczelność 50M (164 ft)
- dwustronny szafir,
- zapięcie składany motylek z dwoma przyciskami,
- przepięknie giloszowana srebrna tarcza, zdobienie mechanizmu na wysokim poziomie przykuwa wzrok