Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
zrytytweety

Automatic Certina czy Tissot.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów.

Mam do zagospodarowania półtora tysiąca euro i szukam jakiegoś automatu. Moją uwagę zwróciły dwa modele z 80h rezerwą chodu. Linki:

https://www.certina.com/pl/watch/ds-2/c0244071742100

https://zegarkicentrum.pl/tissot-powermatic-80-t127-407-11-091-01-zegarek-meski/

Myślałem też o dwóch tańszych. 

Pracuje na magazynie i myślałem o gshocku do pracy i jakimś wyjściowym auto.

Jestem początkującym amatorem mierzenia czasu, bardzo otwartym na sugestię.

P.S. niekoniecznie muszą być szwajcarskie. Zależy mi na długości użytkowania i solidnej budowie w przypadku zegarka do pracy. Obecnie miałem ediface casio efr 552 po kilkunastu uderzeniach w regał pękło szkiełko; stracił wodoszczelność ale działa.

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Lepszym rozwiązaniem będzie wariant dwuzegarkowy. Casio G-Shock i jakiś EDC. Ten pierwszy do roboty, by nie bać się o konsekwencje proponowałbym model: GMW-B5000D-1ER. Stalowy z bluetoothem, multibandem6 i solarem. Wszystko co może być potrzebne w takim zegarku. 

Tu masz chyba obecnie najlepszą cenę w PL: https://www.zegart.pl/casio-g-shock-full-metal-gmw-b5000d-1er 

Pozostaje 5k na drugi w typie EDC. Jak chcesz coś uniwersalnego to proponowałbym jednak coś z Citizena, Seiko lub... też Casio (tu nie automat). 

Tak naprawdę to najlepiej jakbyś kupił 3, czyli jeszcze garniturowiec (automat). W budżecie 7k zł zmieszczą się wszystkie i żadnego nie będziesz musiał się wstydzić. 

Jeżeli chcesz mogę poszukać. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi