Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość slavermc

Patek Philippe prosba o pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slavermc

Dostałem niedawno zegarek od Dziadka.Zegarek jest z USA.Widnieje na nim logo Patek Philippe i wiele innych róznych cyferek i znaczków.na obudowie widnieje napis 18k i AU750 . z drugiej strony widac cały mechanizm zegarka i na nim pisze złotymi literkami mni. twenty nine jewels. Co to wszystko znaczy i czy ten zegarek jest jakiś wyjatkowy?Bo dziadek podarował mi go ze słowami " pożadny facet powinien nosić pożadny zegarek, pilnuj go i noś go zawsze itd..."bardzo proszę o jakąs odpowiedz bo nie znam się na zegarkach wogóle :?:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość slavermc

jakby tzreba było to mogę podac wszystko co pisze i co widac na zegarku.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Wklej zdjęcia dobrej jakości - klubowicze pomogą :wink:

I.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość slavermc

już dziś nie dam rady ale postaram się jak najszybciej to zrobic

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość marcinsteuer
(...)i czy ten zegarek jest jakiś wyjatkowy? (...)

Ogólnie rzecz biorąc, marka PP uznawana jest przez specjalistów za najbardziej prestiżową markę świata a posiadacze zegarków marki PP to przeważnie ludzie bardzo bogaci, ponieważ ceny zegarków tej marki są naprawdę wysokie. Patek, mimo iż założony przez Polaka, nie ma swojego przedstawicielstwa handlowego w naszym kraju.

Oznaczenie '29 jewels' oznacza liczbę kamieni (najczęściej rubin) na których osadzone są części mechanizmu, spełniają one dwie funkcję:

1) mają małe opory, wytwarzają niskie tarcie i wolno się ścierają - więc spełniają funkcję użytkową

2) wyglądają na ogół ciekawie - funkcja estetyczna.