Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Mnie ogólnie w nowych Mercedesach odpychają te tandetne tablety na środku deski. Jak przyczepione na tani uchwyt. Taki widok rodem z kratkowozów :) Cholernie podoba mi się to jak np teraz Audi w TT i w R8 upakowało ekran tylko między zegary a konsola znów wygląda schludnie i czytelnie - jak się chce to można :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, w dodatku S 4-matic.

 

 

 

 

A gdyby miał tak poprowadzoną linię okien?

 

 

Z tą linia to Panie! Passat!

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, w dodatku S 4-matic.

 

A gdyby miał tak poprowadzoną linię okien?

 

To petarda ;)

 

Z taką linią? Ale dodatkowy rząd siedzeń? ;D

Rodzinny supersportowy karawan ;)


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten CLS jest obłędny :wub: 

Najlepsze (design + osiągi) kombi na rynku moim skromnym zdaniem. Widziałem takiego jeszcze w wersji z okrętówką w bagażniku... Serio, dopóki lambo lub rolls nie zrobią kombika to nie ma konkurencji  :ph34r:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

Czekam na swoja BMW X1 i w miedzy czasie doczytalem sie, ze zawieszenie jest nieco malo komfortowe i przydatna opcją byloby adaptacyjne zawieszenie, ktore ciagle mam mozliwosc domowic. Czym jednak dluzej czytam internety tym bardziej jestem zakrecony. Niektorzy pisza bowiem, ze to zawieszenie usztywnia tylko auto i sprawia, ze jest bardziej sportowe i tym samym mniej komfortowe. Nie wiem tez do konca czy sportowe zawieszenie M to to samo co adaptacyjne zawieszenie czy moze cos innego. 

Moze cos doradzicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Poznaniu na targach widziałem tego SUV'a Maserati, a później, kilka dni później, w Szwajcarii widziałem, pierwszy raz od dłuższego czasu(w końcu u nas też się je widuje) Rolls-Royce'a nowego. 

Dla mnie takie marki jak

Maserati z najlepszymi coupe sportowymi i piękną historią rajdów

Rolls-Royce z najlepszymi limuzynami od 100 lat i piękną historią arystokracji europejskiej 

 

SZMACĄ się produkcją kombi i SUV'ów. 

 

Może biznes to biznes, ale Patek nie zaczął z tego powodu produkować piór wiecznych i zapalniczek. Kropka.


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy,

 

Czekam na swoja BMW X1 i w miedzy czasie doczytalem sie, ze zawieszenie jest nieco malo komfortowe i przydatna opcją byloby adaptacyjne zawieszenie, ktore ciagle mam mozliwosc domowic. Czym jednak dluzej czytam internety tym bardziej jestem zakrecony. Niektorzy pisza bowiem, ze to zawieszenie usztywnia tylko auto i sprawia, ze jest bardziej sportowe i tym samym mniej komfortowe. Nie wiem tez do konca czy sportowe zawieszenie M to to samo co adaptacyjne zawieszenie czy moze cos innego. 

Moze cos doradzicie?

 

Sportowe zawieszenie M to zawieszenie obniżone i utwardzone, ale bez regulacji.

Do wyboru masz jeszcze dynamic damper control, czyli regulację tłumienia amortyzatorów. Nie spodziewałbym się po nim mocno wyczuwalnych zmian, to nie pneumatyka. Na ustawieniu komfort będzie prawdopodobnie zbliżone do zawieszenia standardowego, ale na 100% nie wiem, nie jechałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...

Tylko teraz kupić auto gdzie właściciel wymieniał olej co 12 tys a nie co 25tys jak zaleca ASO to cud  ;)

...

Ja wymieniam raz w roku. Po dwóch latach mam 14m tyś km. A jeżdżę codziennie.

Więc u mnie. :D


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SUV czy kombi i RR? nie pomyliło Ci się z Bentleyem? 

Bentley teraz wypuścił suva, czy ładny czy brzydki - widać że to Bentley i na pewno znajdą się na niego fani chociaż jak dla mnie Bentley to Continental i najlepiej GT ewentualnie Mulsane ale to trochę taki "RR dla ubogich"  :lol:

RR jak stworzyłby SUVa to tylko po to, żeby pokazać że może, jak kiedyś lambo. Ale po co ma pokazywać jak wszyscy wiedzą, że RR może wszystko  ;)

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sportowe zawieszenie M to zawieszenie obniżone i utwardzone, ale bez regulacji.

Do wyboru masz jeszcze dynamic damper control, czyli regulację tłumienia amortyzatorów. Nie spodziewałbym się po nim mocno wyczuwalnych zmian, to nie pneumatyka. Na ustawieniu komfort będzie prawdopodobnie zbliżone do zawieszenia standardowego, ale na 100% nie wiem, nie jechałem.

 

Dzieki za wytlumaczenie roznicy. BTW, naiwnie myslalem, ze skoro sa w standardzie do wyboru tryby jazdy komfort i sport to automatycznie zawieszenie tez sie dostosowuje ale wynika z tego, aby mniec cos na ksztalt adaptacyjnego zawieszenia to tzrba dokupic opcje dynamic damper control. Na szczescie nie jest ona jakos bardzo droga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam- dokupywać. X1 nie jest komfortowy w serii, ale za to całkiem fajnie się prowadzi- nie jak podwyższony, a raczej jak zwinna 3-ka, choć to 1-ka. Z opcjonalnym zawieszeniem i komfort się odnajduje i można też czasem szybciej wejść w zakręt ( bez przesady oczywiście, bo to nie M).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok, teraz jasne  ;)

ta wizualizacja z 2 linku bidna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SUV czy kombi i RR? nie pomyliło Ci się z Bentleyem? 

Bentley teraz wypuścił suva, czy ładny czy brzydki - widać że to Bentley i na pewno znajdą się na niego fani chociaż jak dla mnie Bentley to Continental i najlepiej GT ewentualnie Mulsane ale to trochę taki "RR dla ubogich"  :lol:

RR jak stworzyłby SUVa to tylko po to, żeby pokazać że może, jak kiedyś lambo. Ale po co ma pokazywać jak wszyscy wiedzą, że RR może wszystko  ;)

chodzi o kasę, SUV już jest potwierdzony, mówi o tym wiele źródeł np.:

http://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/SUV-Rolls-Royce-a-potwierdzony,18980,1

 

Bentley poszedł w komerchę trochę i w ilość. Kiedyś continetal wyglądał tak, był o wiele bardziej unikatowy i ok 2 razy droższy od obecnego ( w zasadzie totalnie inne auta):

 

78_1.jpg

1997-1998-bentley.jpg

bentley-continental-S2203377-5.jpg

 

Z punktu widzenia ekonomicznego - decyzja opłacalna -> sprzedaż wzrosła, koszty produkcji zmalały (bazą był phaeton)-> zyski koncernu VW poszły do góry. Prestiż w stosunku do RR zmalał, unikatowość marki również.

 

Rolls póki co jest w zasadzie w 100% zgodny z tradycją, SUV to zmieni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tych czasach już nie dziwi, nawet jak wypuszczą ferrari jtd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

proponuję kapkę zejść na ziemię w tych utyskiwaniach - który z Was wycofał zamówienie na Bentley'a z powodu zatwierdzenia przez nich SUVa do produkcji? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć mitsubishi ma sie skupic tylko na crossoverach i lancer ma nie mieć następcy. Dla mnie to zabijanie motoryzacji...ale Ego posiadaczy wozów większych od stodoły jest ważniejsze....trzeba je zadowolić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć mitsubishi ma sie skupic tylko na crossoverach i lancer ma nie mieć następcy. Dla mnie to zabijanie motoryzacji...ale Ego posiadaczy wozów większych od stodoły jest ważniejsze....trzeba je zadowolić.

 

 

 

Główna przyczyną zabijania motoryzacji są idiotyczne normy emisji spalin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemysł motoryzacyjny zawsze będzie miał inne normy niż Monsanto, Dupont, BASF, SABIC, DOW, Sinopec i Formosa ;) Kwestia pieniędzy, PR i tego, że jakby nie patrzeć, samochody są bardziej zauważalne, łatwiej je wytknąć palcem i pogrozić. Prezesów MB, VW, Fiat, Hondy kojarzy się czasem nawet z wizerunku, twarzy - Agnelli, Luca Cordero, Lapo Elkann i jego brat, Dieter Zetsche, Winterkorn, Takahiro Hachigo. Nie potrafię natomiast wymienić ani jednego prezesa chemicznego(prócz farmaceutcznych korp.), choć z chemią przez ostatnich 7 lat miałem dużo wspólnego.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stary Continental boski. :wub: Nowy mocno średni.

Nawet RR idzie bardzo złą drogą. :angry: Moda na kioski ruchu nawet do jego zaglądnęła. Dramat.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

proponuję kapkę zejść na ziemię w tych utyskiwaniach - który z Was wycofał zamówienie na Bentley'a z powodu zatwierdzenia przez nich SUVa do produkcji? ;)

 

Pełna zgoda. Ostateczna decyzja o pójściu w tą czy w tą stronę, to szereg analiz specjalistów w koncernie. Jak widzimy w historii część decyzji było dobrych, część błędnych. Pozytywnym efektem dla koncernu jest zawsze wzrost zysku, a nie wpisy na forum "chłopców" co jeżdża golfami, pasatami itd. Ilu to psioczyło na SUVy od Porsche, że to zniszczy markę, efekt był taki, że tego kto podjął tą decyzję powinni całować po nogach.

 

Mi osobiście nie podobają się SUVy. Wolę duże kombi. SUV Porsche mi nie pasuje (choć już po tylu latach można się było oswoić), ale na wizerunek np. modelu 911 nie wpływa negatywnie.

 

SUV RR, ma dalej pozostać RR - tym razem wśród SUVów. Brytyjska tradycja luksusowych SUVów jest długa i piękna (Range Rover) Cena bazowa ma być wyższa od Ghosta i Wraitha, mówi się od ok 250 000 euro netto. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż... jest zapotrzebowanie- jest produkt. SUV-y są w modzie i jak nic przeciwko nim nie mam jeśli są w miarę użyteczne, tj. jeśli faktycznie można nimi zjechać z drogi utwardzonej i nie mieć palpitacji o co zahaczy miska olejowa. 

 

To, że Mitsubishi ma odejść od normalnych aut to poza lancerem wg. mnie dobrze... Spacestar to wygląda jak zmutowana i pomniejszona poprzednia Micra nieco. Colt... no można go lubić lub po prostu nie- ja nie lubię, wole jakoś już z tego typu japońców Swifta.  Lancera EVO jednak będzie mi cholernie żal, ale jeśli mieliby pójść drogą Subaru, gdzie umówmy się- ostatnie Imprezy to względem starszych generacji takie były średnie, to niech się zabiorą za Suvy i terenówki, które im całkiem wychodziły- np. Outlander II generacji nie wiem jak się trzyma po latach, ale jeździło mi się nim bardzo fajnie i sam samochód wizualnie ( poza wnętrzem, które jest po prostu tandetne ) bardzo mi się podobał- mowa o wersji przed FL, bo po FL wiem, że się pojawiła skóra na desce itd...ale przód przeszczepiony z Lancera już tak bardzo mi tutaj nie pasuje.

 

Normy pozabijały wiele silników... u producentów na prawdę ciężko o V6 w segmencie D. Szkoda...ale nic na to nie poradzimy. Ja wiem, że jestem monotonny, ale V6 Busso normy też zabiły...a gdyby ten silnik w rozwinięciu jakimś był już pod maską 159 to po prostu myślę, że w 2005 roku byłoby pozamiatane...a tak to V6 GM i wiemy jak było.  Jakby ten koncept ( stary, bo stary...lata 70 te ) rozwijać to w Giulii mogłoby też być ciekawie jako oczko poniżej QV.  A tak to...norma, norma i jeszcze raz norma...tylko, że więcej nakopcą produkując te małe pierdziawki z turbo aniżeli same jeżdżące V6 ( choć fakt...4 katy w busso cf2 to już było przegięcie by silnik w miarę spełniał euro 3 ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wytlumaczenie roznicy. BTW, naiwnie myslalem, ze skoro sa w standardzie do wyboru tryby jazdy komfort i sport to automatycznie zawieszenie tez sie dostosowuje ale wynika z tego, aby mniec cos na ksztalt adaptacyjnego zawieszenia to tzrba dokupic opcje dynamic damper control. Na szczescie nie jest ona jakos bardzo droga

Koniecznie bierz. Mam w moim i bez tego auto nie nadawaloby sie na nasze drogi. Swietna, relatywnie niedroga opcja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pełna zgoda. Ostateczna decyzja o pójściu w tą czy w tą stronę, to szereg analiz specjalistów w koncernie. Jak widzimy w historii część decyzji było dobrych, część błędnych. Pozytywnym efektem dla koncernu jest zawsze wzrost zysku, a nie wpisy na forum "chłopców" co jeżdża golfami, pasatami itd. Ilu to psioczyło na SUVy od Porsche, że to zniszczy markę, efekt był taki, że tego kto podjął tą decyzję powinni całować po nogach.

 

Ja jeżdżę zawsze dużymi samochodami - W210 3.2 benzyna -> CLS W219 3.5 benzyna -> W163 4.0 diesel 2004/5 lift, marzę o G-klasie Classic G500, a i tak nie uznaję Panamery - wygląda jak 911-tka na sterydach, po liftingu ;) Podobnie SUV'a od Maserati, Ferrari, RR czy Bentley'a. 

Porsche, dla mnie, to już bardziej brand, niż wytwórnia, "ręcznie" składanych samochodów.

Za to, bardzo podoba mi się Aston Martin Rapide i szczerze, dziwię się dlaczego ludzie o zasięgu finansowym tego kalibru kupują Panamerę, którą obecnie nie sposób nie spotkać na większym skrzyżowaniu każdego z dużych miast Polski, zamiast zerknąć na Rapide'a. Podejrzewam korzystniejsze warunki leasing'u, serwis, dostęp do serwisu etc.

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie bierz. Mam w moim i bez tego auto nie nadawaloby sie na nasze drogi. Swietna, relatywnie niedroga opcja.

 

Dzieki. Tez mysle, ze to akurat nie az taka droga opcja w stosunku do tego co sie dostaje. Przy okazji domowilem tez kilka innych opcji takze jak to w BMW cena zrobila sie ciekawa :)

Edytowane przez maze123

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.