irekm 1050 #16026 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) * Edytowane 9 Listopada 2016 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb29 801 #16027 Napisano 9 Listopada 2016 Stał ostatnio taki przed moim sklepem. Nie brzydki, ale cena zwaliła mnie z nóg Nie zgadniecie jaką część tego auta przedstawiciel zachwalał najbardziej, ba to była główna jego zaleta, bo inni tego nie mają?Z tą ceną nie zrobią kariery na polskim rynku. 0 Deus Dona Me Vi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #16028 Napisano 9 Listopada 2016 A jakiej ceny oczekujecie od Suva tej wielkości. Który jest tańszy? Kodjak z silnikiem od wycieraczek pod maską? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb29 801 #16029 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Oczekuje ceny niższej Co do Skody Kodiaq to ceny są niższe 2.0 180 km DSG Style 138 000 pln , diesel 149 000 pln . Edytowane 9 Listopada 2016 przez pawelb29 0 Deus Dona Me Vi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #16030 Napisano 9 Listopada 2016 Możesz wziąć zatem Skodę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2406 #16031 Napisano 9 Listopada 2016 Kodiak jak Kodiak, ale Tiguan z silnikiem 2.0 220KM to już całkiem fajny SUV. Ale cena podobna... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #16032 Napisano 9 Listopada 2016 Edge jest bardzo fajny, ale fakt cena jest średnia. Żeby chociaż była 20 k niższa. W moim salonie nie sprzedali jeszcze ani jednej sztuki. Zawsze rozmowa kończy się w ten sam sposób - za taką kasę lub niewiele większą mam Lexusa NX lub BMW 3, a to już półka premium. Nie zmienia to faktu, że Edge jest niezłym autem, szkoda tylko, że u nas dostępny tylko w dieselu. @Irekm, podobna ta wersja z 3,5 EB ma 5,6 s do stówy,a to już całkiem całkiem Poza tym jak na suva to Edge jest zaskakująco "kompaktowy" w prowadzeniu. Może coś się ruszy ze sprzedażą jak ruszy wyprzedaż rocznika. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Jash #16033 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) A jakiej ceny oczekujecie od Suva tej wielkości. Który jest tańszy? Kodjak z silnikiem od wycieraczek pod maską?Obok Forda Edge stało Subaru Forester, moim zdaniem dużo ładniejsze. 240000zł vs 169000zł, silniki te same pojemnościowo 2.0l Edytowane 9 Listopada 2016 przez Jash 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb29 801 #16034 Napisano 9 Listopada 2016 Możesz wziąć zatem Skodę. Mówimy o cenie a nie od razu o kupowaniu Kodiak jak Kodiak, ale Tiguan z silnikiem 2.0 220KM to już całkiem fajny SUV. Ale cena podobna...Tiguan jest mniejszy , ale prezentuje się ciekawie . Edge jest bardzo fajny, ale fakt cena jest średnia. Żeby chociaż była 20 k niższa. W moim salonie nie sprzedali jeszcze ani jednej sztuki. Zawsze rozmowa kończy się w ten sam sposób - za taką kasę lub niewiele większą mam Lexusa NX lub BMW 3, a to już półka premium. Nie zmienia to faktu, że Edge jest niezłym autem, szkoda tylko, że u nas dostępny tylko w dieselu. @Irekm, podobna ta wersja z 3,5 EB ma 5,6 s do stówy,a to już całkiem całkiem Poza tym jak na suva to Edge jest zaskakująco "kompaktowy" w prowadzeniu. Może coś się ruszy ze sprzedażą jak ruszy wyprzedaż rocznika. Jak widać jednak cena za wysoka .Faktycznie lepiej niewiele dołożyć do BMW czy Lexusa . Z drugiej strony jak cena jest juz w granicach 200 000 pln to przechodzimy na inny poziom .Ciekawe jak będzie wyglądała oferta na nowe Volvo XC 60 0 Deus Dona Me Vi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #16035 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Mówimy o cenie a nie od razu o kupowaniu Tiguan jest mniejszy , ale prezentuje się ciekawie . Jak widać jednak cena za wysoka .Faktycznie lepiej niewiele dołożyć do BMW czy Lexusa . Z drugiej strony jak cena jest juz w granicach 200 000 pln to przechodzimy na inny poziom .Ciekawe jak będzie wyglądała oferta na nowe Volvo XC 60Cena to 220 kpln. Co do nowego Volvo XC60, to raczej będzie tańsze od Edga, choć jest też mniejsze. Moim zdaniem Ford za mało reklamuje Edga, ludzie nie mają świadomości, że jest takie auto. Ich wiedza kończy się na poziomie - suv Forda, to Kuga.Co do Forestera, to nie mówię, że akurat Edge jest lepszy, czy gorszy, ale ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami). Pomijam też fakt wyglądu, który jest moim zdaniem lekko nie na czasie. Środek także raczej odstaje od konkurencji na niekorzyść. Edytowane 9 Listopada 2016 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70' 374 #16036 Napisano 9 Listopada 2016 ... ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami)Na poczatku byl taki problem w tych Foresterach z silnikami diesla. Oni nadal tego nie rozwiazali, czy to juz nowa przypadlosc ? 0 Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #16037 Napisano 9 Listopada 2016 Na poczatku byl taki problem w tych Foresterach z silnikami diesla. Oni nadal tego nie rozwiazali, czy to juz nowa przypadlosc ? To chyba przedostatni?To byla przypadłość III gen do końca 2010 r.Potem juz ok. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #16038 Napisano 9 Listopada 2016 Cena to 220 kpln. Co do nowego Volvo XC60, to raczej będzie tańsze od Edga, choć jest też mniejsze. Moim zdaniem Ford za mało reklamuje Edga, ludzie nie mają świadomości, że jest takie auto. Ich wiedza kończy się na poziomie - suv Forda, to Kuga.Co do Forestera, to nie mówię, że akurat Edge jest lepszy, czy gorszy, ale ostatni Forester, to nie jest chyba za bardzo udane auto (problemy z palącymi się sprzęgłami). Pomijam też fakt wyglądu, który jest moim zdaniem lekko nie na czasie. Środek także raczej odstaje od konkurencji na niekorzyść.Po co czekać na cennik XC60, skoro XC90 jest takie konkretne.2.0 TDI FWD w przyzwoitym wypasie za 220 000 kupisz, to samo 4WD, 7 osobowe za 250 000 bez łaski:http://otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-d4-190km-aut-geatronic-kinetic-fabrycznie-nowy-ID6ythVb.html#063be2b937 Nie mówię oczywiście o full opcji, którą mozesz i za 400 000 skonfigurować. Ale już taka przykładowa wklejona w linku powyżej moim zdaniem wnętrzem, wypasem, jakością odjeżdza od forda Edge. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekj 0 #16039 Napisano 9 Listopada 2016 W szwedzkiej gazecie motoryzacyjnej ktora czytalem ,porownywali awaryjnosc Suvow, XC90 zajelo chyba przedostatnie miejsce na jakies 40 modeli. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #16040 Napisano 9 Listopada 2016 Ten najnowszy model był już zestawiany w rankingach awaryjności? Nawet jeśli, mnie na nowy nie stać, ale ludzie, którzy kupują nowe auta za +200 000 zł to, z tego co można wyczytać (również tutaj) liczy sie jak najdłuższa, jak najmniej limitowana gwarancja, a problemy zdarzają się z nowymi beemkami, mercami itd. Gdzieś wyczytałem:Kupując Volvo w cenie mamy 3 lata przeglądów (ograniczone przebiegiem 100 000 km). Dodatkowo przez 10 lat nie martwimy się o system On Call jak i aktualizacje nawigacji. Takich pakietów próżno szukać u konkurentów – owszem, pojawiają się, ale… za dodatkową opłatą.Gwarancję można jeszcze przedłużyć. W BMW np. można dokupić serwis all inclusive na 6 lat lub 200 000 km. Tylko jeśli zestawimy odpowiednie BMW, Audi, Merc mocno doposażone vs. mocno doposażone Volvo to wychodzi jakieś 30-50 000 zł w kieszeni. Nie wiem czy to ma duże znaczenie dla kogoś kto kupuje auto w tym wypadku za +300 000 zł. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
70' 374 #16041 Napisano 9 Listopada 2016 To chyba przedostatni?To byla przypadłość III gen do końca 2010 r.Potem juz ok.Dokladnie ten model mialem na mysli. Z wypowiedzi kolegi osiem wynika jednak, ze IV generacja ma tez ten problem, tak jakby nie wyciagneli wnioskow po wpadce z III generacja. Trudno mi tez powiedziec, zeby byl to bardzo nieudany samochod, bo pomimo ze byl to chyby najbardziej plastikowy i zaliczyl chyba najwiecej usterek sposrod moich samochodow to jednak nigdy mnie do siebie nie zniechecil 0 Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janekj 0 #16042 Napisano 9 Listopada 2016 Tu w Szwecji jest ´dosyc popularny i sporo klientow jest najzwyczajniej niezadowolonych z czesto wystepujacych usterek. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelb29 801 #16043 Napisano 9 Listopada 2016 Po co czekać na cennik XC60, skoro XC90 jest takie konkretne.2.0 TDI FWD w przyzwoitym wypasie za 220 000 kupisz, to samo 4WD, 7 osobowe za 250 000 bez łaski:http://otomoto.pl/oferta/volvo-xc-90-d4-190km-aut-geatronic-kinetic-fabrycznie-nowy-ID6ythVb.html#063be2b937 Nie mówię oczywiście o full opcji, którą mozesz i za 400 000 skonfigurować. Ale już taka przykładowa wklejona w linku powyżej moim zdaniem wnętrzem, wypasem, jakością odjeżdza od forda Edge.To gdzie przy tej cenie Ford EDGE . 0 Deus Dona Me Vi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #16044 Napisano 9 Listopada 2016 Tu w Szwecji jest ´dosyc popularny i sporo klientow jest najzwyczajniej niezadowolonych z czesto wystepujacych usterek.czytałem już o chorobach wieku dziecięcego nowych volvo S/v 90, XC90, głównie chodzi o elektroniczne gażdżety, na pewno zniechęca i psuje odbiór użytkownikowi w takiej cenie. Wszystkie silniki R4 w tych modelach to też zupełnie nowe konstrukcje, czas pokaże jaka awaryjność. Techonologicznie to cykająca bomba Z drugiej strony silnik własnej konstrukcji D5 5 cyl 2.4 diesel, był w swoich czasach równie nowoczesny co konkurencja i należy do najtrwalszych współczesnych diesli. Nie brakuje jeżdżących aut z przbiegiem >700 000 km 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #16045 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Nie ma co porównywać pięciocylindrowca 2,4 D5 (R5) do wyżyłowanych turbokosiarek 2.0 R4.Patrząc na nowe silniki podporządkowane ekozboczeńcom, to nie wróżę tym silnikom dlugiej kariery. Powiem na swoim przykładzie. Byłem do niedawna szczęśliwym posiadaczem Mondeo MK4 2,5 T (5 cyl w rzędzie od Volvo). Silnik absolutnie genialny o pięknym brzmieniu, bezproblemowy i z fajną mocą ok 300 KM. Miał nalot w momencie sprzedaży 196 kkm i nic. Od niedawna mam 1,5 EB w Mondeo i jak słucham tego silnika, to mam wrażenie, że to są jego ostatnie chwile, a auto ma 16 kkm nalotu O elektronice w nowym MK5, nie będę wspominał przez grzeczność dla Forda. Edytowane 9 Listopada 2016 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #16046 Napisano 9 Listopada 2016 Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. A taniej - każdy chce taniej Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa..... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Osiem 290 #16047 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. A taniej - każdy chce taniej Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa.....Zgadza się. NX to tak naprawdę RAV 4. Ludzie w głowach zakorzenione mają, że 170 kpln za Forda - o to to nie..Ale za VW? - czemu nie. Poza tym Edge to konkurent dla Touarega, a tutaj na tle VW, to jego cena już można powiedzieć, że jest okazją. Do tego nie ma wyglądu czołgu i jeździ naprawdę wzorowo jak na takie auto. Ja z racji posiadanie już n-tego Forda, często bywam w salonie i mogę sobie pozwolić na więcej niż przeciętny klient, i stwierdzam jednoznacznie, że Edge jeździ naprawdę dobrze. Chociażby za to można już zapłacić przynajmniej część ceny.Musze także przyznać, że np Skoda Kodiaq również budzi moje zainteresowanie i jest ciekawym autem. W przyszłym roku mają wprowadzić mocniejsze silniki do Kodiaqa.Ciekawe kiedy Ford pokapuje, że można by trochę uatrakcyjnić ofertę silnikową Edga w Europie. W US silniki są naprawdę dużo ciekawsze. W ogóle, aż dziw bierze, że marka, która ma tak szeroką gamę modelową (mówię o Fordzie) i w dobie szału na suvy weszła z nimi tak późno do Europy i z tak wąską ofertą. Edytowane 9 Listopada 2016 przez Osiem 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryWilk 694 #16048 Napisano 9 Listopada 2016 (edytowane) Chłopaki - pamiętajcie jednak że NX, Forester, Tiguan - to auta klasę (wymiarową) niżej - ich ceny porównujcie z Kugą. Edge ma 2850 rozstawu osi - to duże auto, niezależnie od tego jakie się wydaje gołym okiem. Ja tam krucjaty pro fordowej nie chcę prowadzić - ale za 166 000 w tej najsłabszej wersji jest nienajgorzej wyposażony i zapewne wycisnąć da się jakiś rabat. A taniej - każdy chce taniej Faktem jest na pewno to, że ludzie nie są bo i czemu by mieli być - przyzwyczajeni do płacenia za forda takiej kasy. Z drugiej strony nikogo nie dziwi wysoka cena NX 2.0 turbo z prehistoryczną skrzynią i plastikami rodem z Aurisa.....Co mnie najbardziej dziwi w cenach aut nowych to kwoty za dodatki do aut premium i często ich "ubogi" jak na cenę wyjściową wypas. I ludzie za to płacą, bo widać jaka jest oferta aut używanych. Już nie raz tu pisałem. + 200 000 zł za dodatki do ceny wyjściowej to nie problem. Możliwe jest skonfigurowanie np. takiej 520d indyvidual ze wszystkim co możliwe w cenie wyższej niż bazowa 730d.Zgadza się. NX to tak naprawdę RAV 4. Ludzie w głowach zakorzenione mają, że 170 kpln za Forda - o to to nie..Ale za VW? - czemu nie. Poza tym Edge to konkurent dla Touarega, a tutaj na tle VW, to jego cena już można powiedzieć, że jest okazją. Do tego nie ma wyglądu czołgu i jeździ naprawdę wzorowo jak na takie auto. Ja z racji posiadanie już n-tego Forda, często bywam w salonie i mogę sobie pozwolić na więcej niż przeciętny klient, i stwierdzam jednoznacznie, że że Edge jeździ naprawdę dobrze. Chociażby za to można już zapłacić przynajmniej część ceny.Nie powiedziałbym, że Touarega - nie ten level techniczny i jakościowy, tzn. rozwiązania typu dostępne silniki V8, V10, czy W12, pneumatyczne zawieszenie, znacznie lepsze materiały, włączając np. naturalne drewno itd. Edge moim zdaniem to taki trochę pomiędzy klasami, coś jak Kodiaq - do Touarega daleko, od Tiguana wyraźnie większy, ale jakościowo (szlachetność wnętrza) nie koniecznie lepszy. Edytowane 9 Listopada 2016 przez StaryWilk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adi 4707 #16049 Napisano 9 Listopada 2016 Osiem - no tak - trzeba porównywać auta klasami. Wiadomo, że te klay sa ostatnio trochę pomieszane - ale Edge -ewidentnie do porównania pasuje bardziej do dużych suwów a nie kompakcików z jakimi koledzy zestawiali to auto - a tam będzie dopiero widać, że nie jest on aż tak drogi. Stary Wilku - pełna zgoda. Często absurdalne kwoty za pierdołki lub pakiety - masz coś co chciałeś z czymś co ci koło kufra lata.... Niektórych japończyków prawie w ogóle nie doposażysz. Masz np 4 poziomy wyposażenia i dokupić możesz hak i szyberdach ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Keniutek 296 #16050 Napisano 9 Listopada 2016 A tak na marginesie, to kiedy nowe XC60 pokażą, wiosna 2017? Ceny dodatków i opcji najlepiej jest przemilczeć. Podwojenie wartości nawet średniej klasy auta to żaden "wyczyn" niestety. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach