Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, co byscie doradzili, w wyborze miedzy pierwsza wersja Audi A3, a BMW E36 Compact? Ktos ma doswiadczenia? Chce sobie kupic jedno z tych aut, nie zdecydowalem sie jeszcze na wersje silnika. Chetnie poslucham wszystkich argumentow. Pozdrawiam

Oba auta to bardzo dobre samochody tak naprawde.Sam jezdzilem poprzednia a3 obecnie mam najnowsza.I choc nie robie duzych przebiegow to np w tej nowej mam 47tys kilometrow i nic nie dotknalem.(zakupilem nowa).Poprzednia do 45 tys zero absolutne zero usterek.ALE ty kupisz teraz oba auta z wiekszym przebiegiem.I tak naprawde co wybrac to kwestia gustu i preferencji.Ja osobiscie uwazam ze compact BMW to najbrzydsze auto tej marki z okresu produkcji tego modelu.A ladne Audi A3 pierwszej generacji nadal wyglada atrakcyjnie.No i mozesz go nabyc w quattro ale w ladnym stanie z tymi pieniedzmi bedzie ciezko.Reasumujac co najwazniejsze moim zdaniem duzo łatwiej bedzie Ci znalezc w ladnym stanie Audi niz Compacta BMW.Podaz jest znacznie mniejsza Compacta.On nie był super popularnym modelem i sprzedaz nie była tak duza jak w Audi.Generalnie jezeli nie jestes maniakiem tylnonapedowki stawiam na Audi A3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E36 C - jak dla mnie największy minus to tylne zawieszenie od E30 (w sensie prostoty a nie używania) i z drugiej strony to trochę nie ta klasa - E36 to jest odpowiednik Golfa III...

O rany zastrzeliles mnie....Skad taka opinia?To nieprawda.Bmw e36 compact nie jest klasy Golfa III jakby na to nie patrzec.

Nie chce podpasc Panu moderatorowi ale na autach znam sie duzo duzo lepiej niz na zegarkach.Pozdrawiam.:))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polecam Ci w tych pieniądzach Civica 97-98 3d albo sedan- nie do zajechania - oryginalna produkcja japońska, przykładowe oferty nie koniecznie najlepsze:

http://moto.allegro.pl/item395307474_piekn...a_jak_nowa.html

http://moto.allegro.pl/item394454960_piekn..._oplacona_.html

http://moto.allegro.pl/item397735181_honda...bieg_2_wl_.html

 

mazde 323 F, C po 97 - produkcja japonska, piekna linia i szyby boczne bez ramek :)

przykładowa oferta do wglądu, nie najatrakcyjniejsza jaką można zlaeźć:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5702562

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5691583

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5761583

one startują już od 8000 zł, ale wiadomo dobry, zadbany, bezwypadkowy, a w tym przypadku to wazne egzemplarz bedzie kosztował troche wiecej.

Tu jest przykladowa C:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5618066

Najlepiej silnik 1,8 bo ma moc (125KM), a spalanie niewiele odbiega od popularnego 1,5(90 KM)

 

 

A jak E36 to sedan lub Coupe najlepiej, bo Compact jest bardzo zubozony, nawet inną deske rozdzielczą ma, silniki takie same, spalanie podobne. Prszykladowe oferty:

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5694480

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5769063

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5711235

http://moto.allegro.pl/item397378117_bmw_e...imatronic_.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat BMW 1,6 (316) nie polecam w zadnej karoserii. 1,8 pali podobnie a ciut lepiej jezdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak zgadzam sie ze Starym Wilkiem Honda Civic z tego okresu to dobry wybor.I byly sprzedawane w polskiej sieci dilerskiej..Zreszta z kazdego jesli komus sie podoba.Natomiast Mazda 323F to dobry samochod jednakze na auto wyprodukowane w Japonii do niedawna bylo wieksze clo wiec czesto bylo tak ze auta ktore przywozili byly mocno rozbite(zeby sie oplacalo poza tym w niemczech mazdy kusily cenami) i na to uczulam.Ale skoro w pierwszym poscie piszesz o Audi A3 i BMW to rozumiem ze szukasz compacta premium.Napisz mi prosze jaka max kwote chcialbys przeznaczyc na auto to popatrze w wolnym czasie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym sie nie pakowal w segment premium majac do wydania 12kzl. BMW i Audi to marki drogie i nawet starsze, uzywane egzemplarze kosztuja sporo. Za 12kzl ciezko kupic A3 w dobrym stanie i to samo tyczy sie 3-ki Compact. Majac taki budzet kupil bym wlasnie Civica 6gen. Tych aut jest na rynku sporo i spokojnie mozna cos ciekawego wybrac. Silnik 1.4 bardzo dobrze sie sprawuje w tym aucie i, odpowiednio zadbany robi naprawde duze przebiegi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
E36 C - jak dla mnie największy minus to tylne zawieszenie od E30 (w sensie prostoty a nie używania) i z drugiej strony to trochę nie ta klasa - E36 to jest odpowiednik Golfa III...

O rany zastrzeliles mnie....Skad taka opinia?To nieprawda.Bmw e36 compact nie jest klasy Golfa III jakby na to nie patrzec.

 

dlaczego nie prawda? Oba auta mają podobne lata produkcji, podobne wnętrze ale subiektywnie z przodu w Golfie jest o wiele więcej miejsca (może tez z racji innej pozycji za kierą)

 

ale na autach znam sie duzo duzo lepiej niz na zegarkach

 

No i co z tego?

Napisz jakiś konkret.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
E36 C - jak dla mnie największy minus to tylne zawieszenie od E30 (w sensie prostoty a nie używania) i z drugiej strony to trochę nie ta klasa - E36 to jest odpowiednik Golfa III...

O rany zastrzeliles mnie....Skad taka opinia?To nieprawda.Bmw e36 compact nie jest klasy Golfa III jakby na to nie patrzec.

 

dlaczego nie prawda? Oba auta mają podobne lata produkcji, podobne wnętrze ale subiektywnie z przodu w Golfie jest o wiele więcej miejsca (może tez z racji innej pozycji za kierą)

 

ale na autach znam sie duzo duzo lepiej niz na zegarkach

 

No i co z tego?

Napisz jakiś konkret.

Skoro podajesz takie argumenty to chyba Cie nie zrozumialem.To znaczy ze mini cooper jest klasy fiata 500?Otoz nie cooper to klasa mini premium.Golf III byl samochodem tanszym od Bmw mniej zaawansowanym technicznie(przynajmniej w kwestii silnikow i napedu),znacznie tanszym,co ma znaczenie przy prestizu,i mimo wszystko gorzej wykonanym jesli chodzi o jakosc uzytych materialow.(choc to BMW szczytem wtedy tez nie bylo...).Wielkosc wnetrza w srodku nie ma wielkiego wplywu na klase.Raczej rozmiar plyty podlogowej,(i tu byloby podobienstwo)a w nastepnej kolejnosci rownie wazna zastosowana technika,wyposazenie,cena,prestiz etc.Bmw compact wraz z AudiA3 rozpoczelo wlasnie wtedy nowa klase premium compact.I nawet sztandarowy golf tamtego okresu VR6 nie zmieni tego.Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Skoro podajesz takie argumenty to chyba Cie nie zrozumialem.

 

No chyba nie....

 

To znaczy ze mini cooper jest klasy fiata 500?Otoz nie cooper to klasa mini premium.

 

A obecny Fiat 500 to jaka klasa???

Oba te auta to odgrzane kotlety (nazwa) z wywindowaną ceną na maxa.

Abstrahując Mini jest większym autem niz 500

 

Golf III byl samochodem tanszym od Bmw mniej zaawansowanym technicznie(przynajmniej w kwestii silnikow i napedu),

 

To chyba tylko Twoje zdanie....

BMW nie miało wtedy żadnego porządnego diesla, bardzo późno wprowadzone kombi.

I pewnie np.: VR6 było bardzo mało zaawansowanym silnikiem... ;-))))

 

Auta klasowo porównuje się ze względu na przede wszystkim wymiar + silniki

cena jest rzeczą wtórną ...

 

I właśnie E36 3.. Compact była odpowiedzią na Golfa III gen. konretnie na GTI - no przecież nie na IV ani na II prawda??? Nie odpowiadała też passatowi?????

 

Co do silników to weź pod uwagę, że (jeżeli patrzymy na lata produkcji Goilfa III - E36 było robione dłużej - kompakt 93-99) to miał on o wiele więcej fajnych jednostek napędowych np. TDI , VR6 w BMW były tylko 4-6 cylindrówki zdaje się do 2.3 max i dwa dychawiczne diesle.

 

Uważam, że jakość wykonania była podobna, miejsca z przodu było więcej w Golfie

 

 

znacznie tanszym,co ma znaczenie przy prestizu,i mimo wszystko gorzej wykonanym jesli chodzi o jakosc uzytych materialow.(choc to BMW szczytem wtedy tez nie bylo...).

 

To jest subiektywne... Ja uważam, że było podobnie

 

Wielkosc wnetrza w srodku nie ma wielkiego wplywu na klase.

 

Ale jest pochodną wymiarów zewnętrznych. a te juz mówią o klasie

 

Raczej rozmiar plyty podlogowej,(i tu byloby podobienstwo)a w nastepnej kolejnosci rownie wazna zastosowana technika,wyposazenie,

 

I co uważasz, że Golf jest w tyle bo co???

 

cena,prestiz etc.

 

Cena i pretiż to pochodne

 

Bmw compact wraz z AudiA3 rozpoczelo wlasnie wtedy nowa klase premium compact.

 

Chyba nie do końca, bo e36 skończyli robić w 99 a A3 zaczęli w 98

 

I nawet sztandarowy golf tamtego okresu VR6 nie zmieni tego

 

Ale co ma zmieniać???

Jak pamietasz o "klasie" e36 kompakt świadczy chociaż tylne zawieszenie ze starego modelu - żeby było taniej

Obaj producenci mieli jednostki od 1.6 do 2.3 litra, Golf nawet więcej bo od 1.4 do 2.8, miał tez napęd na 4 koła i rewelacyjne TDI (pamiętaj, że to był 91 rok)

 

Nie bronię VW - staram się tylko pokazać, że obaj producenci na przestrzeni tych lat robili te same klasowo produkty. Klasyfikowanie BMW wyżej wynika tak jak napisałeś z ceny (i pewnie też z tylnego napędu, który w tej klasie miał już tylko MB W201/202) ale jakościowo czy wymiarowo jest to prawie to samo.

 

Konkludując BMW zrobiło kompakt, żeby zabrać klientów VW (szczególnie GTI)


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Konkludując BMW zrobiło kompakt, żeby zabrać klientów VW (szczególnie GTI)

 

Dokladnie E36 C to po prostu hatchback dla tych, ktorzy nie chcieli jezdzic Golfem. Compact niestety, oprocz tylnego zawieszenia, nie ma takze rewelacyjnej deski z normalnego E36.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie do końca, bo e36 skończyli robić w 99 a A3 zaczęli w 98

Nieprawda sierpien 2000.Z twojego wywodu wynika ze Golf V to klasa Audi A3,mondeo klasa Audi A4 tudziez Bmw 3 itd.A reszta subiektywna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I właśnie E36 3.. Compact była odpowiedzią na Golfa III gen. konretnie na GTI - no przecież nie na IV ani na II prawda??? Nie odpowiadała też passatowi????

A musiala czemus odpowiadac?Bmw po prostu chcialo wejsc do klasy compact hatchbackiem a z racji na marke wypozycjonowac model wyzej od konkurencji.Pytanie czy odpowiadala passatowi uwazam za zlosliwa aluzje..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie bronię VW - staram się tylko pokazać, że obaj producenci na przestrzeni tych lat robili te same klasowo produkty. Klasyfikowanie BMW wyżej wynika tak jak napisałeś z ceny (i pewnie też z tylnego napędu, który w tej klasie miał już tylko MB W201/202) ale jakościowo czy wymiarowo jest to prawie to samo.

A ja nie bronie wcale BMW.Tak wynika z ceny i tylnego napedu.Apropo jakosci prawie robi wielka roznice jak wiesz....:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nie do końca, bo e36 skończyli robić w 99 a A3 zaczęli w 98

Nieprawda sierpien 2000.

 

Ale ty jesteś małostkowy...

Chodziło o pokazanie, że jeden skończyli produkować (E36) a zaczęli drugi (A3)

 

 

I właśnie E36 3.. Compact była odpowiedzią na Golfa III gen. konretnie na GTI - no przecież nie na IV ani na II prawda??? Nie odpowiadała też passatowi????

A musiala czemus odpowiadac?

 

No auta rzadko się robi na pałę.

To jest segment Golfa (on miał dominująca sprzedaż) i do niej się BMW chciało wstrzelić.

Jak napisał Lewandek - zamiast HTB Golfa kupowałeś compact

 

 

Nie bronię VW - staram się tylko pokazać, że obaj producenci na przestrzeni tych lat robili te same klasowo produkty. Klasyfikowanie BMW wyżej wynika tak jak napisałeś z ceny (i pewnie też z tylnego napędu, który w tej klasie miał już tylko MB W201/202) ale jakościowo czy wymiarowo jest to prawie to samo.

A ja nie bronie wcale BMW.Tak wynika z ceny i tylnego napedu.Apropo jakosci prawie robi wielka roznice jak wiesz....:)

 

Tylni napęd nie jest żadnym atutem w dzisiejszych czasach (w tej klasie - raczej ciekawostką w skali klasy) oraz jest to raczej kwestia pewnego stylu robienia auta - tak samo jak używanie rzędowych 6-cylindrówek.

 

Pewna grupa klientów oczekuje tego.....


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewna grupa klientów oczekuje tego.....

 

Dokladnie - np. ja :)

 

Dlatego BMW zrobilo Compacta a Mercedes SportCoupe, ktore byly/sa chyba jedynymi 3-drzwiowymi hatchbackami RWD dostepnymi na rynku...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo generalnie tak jest....

Z racji płyty podłogowej

klasa jest ta sama - tylko pozycjonowanie modelu może być lekko inne

jak popatrzysz na płytę podłogową nazwijmy ją Golf IV to ile aut zrobili????

niestety pozycjonowanie wyodrebnia nowe klasy.Wlasnie o to chodzi.Tylko teraz widac to wyrazniej niz kiedys.Poniewaz w tym samym koncernie (podales przyklad Vw) na tej samej plycie tworzy sie rozne klasy pojazdow.

Ta sama płyta podłogowa (Passat/A4). Audi jest plasowane wyżej z racji wyposażenia, wykonania.

ale to dalej ta sama klasa.

Wielkosc ta sama!Klasa inna.Audi A4 klasa premium.To nazwa jest powszechnie uzywana przez wiekszosc dziennikarzy pism z branzy motoryzacyjnej.

BMW 3 w klasie Passata????

Chyba raczej 5 .....

BMW 5 w klasie Passata?No to juz przesada.Nawet biorac Twoje wielkosciowe kryteria pod uwage BMW bije Passata.O reszcie nie wspominajac.

No auta rzadko się robi na pałę.

To jest segment Golfa (on miał dominująca sprzedaż) i do niej się BMW chciało wstrzelić.

Jak napisał Lewandek - zamiast HTB Golfa kupowałeś compact

Na pale?Przyklad moze ekstremalny ale Renault Espace byl zrobiony na pale?Bo w europie w swoim czasie odpowiednika nie mial.A Avantime?On choc sie nie przyjal to ciezko nazwac robienie jakis aut na "pale".Bmw szukalo nowej klienteli ktorzy chca miec auto wielkosci Golfa III bardziej prestizowej marki z tylnym napedem i sa w stanie wydac na to wiecej pieniedzy.Nie widze tu "paly".

Raczej krótkim sedanem
Bardzo prosze o podanie definicji sedana bo widze ze wogole sie nie rozumiemy.Te granice teraz moze sie zacieraja(przyklad nowa skoda superb w ktorej tylna klape mozna podniesc jak w sedanie i liftbacku)ale w czasach Bmw e36 byl on hatchbackiem w ktorym tylna klapa podnosila sie jak w klasycznym tego typu hatchbacku wraz ze szyba.
No bo czemu miało by odpowiadać?

Zasugerowałeś, że to nie segment Golfa III to czyj ?????

Passata?

Troche wyzszy tak pol stopnia.To poczatek klasy premium w Compactach.I Audi A3 wyraznie to zarysowalo.
Tylni napęd nie jest żadnym atutem w dzisiejszych czasach (w tej klasie - raczej ciekawostką w skali klasy) oraz jest to raczej kwestia pewnego stylu robienia auta - tak samo jak używanie rzędowych 6-cylindrówek.
czy jest atutem czy nie to kwestia sporna.Ale to podwyzsza znacznie cene produkcji danego modelu i gdyby to nie mialo znaczenia nikt nie pakowalby jednostek 6 cylindrowych w tej klasie ani nie dawal tylnego napedu.(w czym BMW jest akurat wyjatkiem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bo generalnie tak jest....

Z racji płyty podłogowej

klasa jest ta sama - tylko pozycjonowanie modelu może być lekko inne

jak popatrzysz na płytę podłogową nazwijmy ją Golf IV to ile aut zrobili????

niestety pozycjonowanie wyodrebnia nowe klasy.Wlasnie o to chodzi.Tylko teraz widac to wyrazniej niz kiedys.Poniewaz w tym samym koncernie (podales przyklad Vw) na tej samej plycie tworzy sie rozne klasy pojazdow.

Ta sama płyta podłogowa (Passat/A4). Audi jest plasowane wyżej z racji wyposażenia' date=' wykonania.

ale to dalej ta sama klasa. [/quote']

Wielkosc ta sama!Klasa inna.Audi A4 klasa premium.To nazwa jest powszechnie uzywana przez wiekszosc dziennikarzy pism z branzy motoryzacyjnej.

 

Pewnie.. na tej samej zasadzie dawali do klasy Passata Octavie - bo była dłuższa niż Golf ;-)))

 

 

 

BMW 3 w klasie Passata????

Chyba raczej 5 .....

BMW 5 w klasie Passata?No to juz przesada.Nawet biorac Twoje wielkosciowe kryteria pod uwage BMW bije Passata.O reszcie nie wspominajac.

 

To co jest odpowiednikiem u VW????

 

 

 

 

No auta rzadko się robi na pałę.

To jest segment Golfa (on miał dominująca sprzedaż) i do niej się BMW chciało wstrzelić.

Jak napisał Lewandek - zamiast HTB Golfa kupowałeś compact

Na pale?Przyklad moze ekstremalny ale Renault Espace byl zrobiony na pale?

 

Odwróciłeś pytanie zaprzeczenie.

Ja stwierdziłem (w domyśle)' date=' że aut nie robi się na pałę - dlatego BMW zrobiło E36 Compact - jako konkurencję dla G III.

 

Natomiast Espace było zrobione świadomie - zobacz jaki sukces odniósł Voyager...

A on był robiony na bazie Simca-Matra (Talbot)

Zgadnij jak się nazywała firma która robiła Espace???? Odpowiem ci - zakłady Matry

 

 

Raczej krótkim sedanem
Bardzo prosze o podanie definicji sedana bo widze ze wogole sie nie rozumiemy.

 

Dobra bardziej liftback czyli jest krótka klapa jak niby sedan a realnie są to 3/5 drzwi...

 

No bo czemu miało by odpowiadać?

Zasugerowałeś' date=' że to nie segment Golfa III to czyj ?????

Passata? [/quote']Troche wyzszy tak pol stopnia.To poczatek klasy premium w Compactach.

 

ok. niech Ci bedzie ;-))))

 

Tylni napęd nie jest żadnym atutem w dzisiejszych czasach (w tej klasie - raczej ciekawostką w skali klasy) oraz jest to raczej kwestia pewnego stylu robienia auta - tak samo jak używanie rzędowych 6-cylindrówek.
czy jest atutem czy nie to kwestia sporna.Ale to podwyzsza znacznie cene produkcji danego modelu i gdyby to nie mialo znaczenia nikt nie pakowalby jednostek 6 cylindrowych w tej klasie ani nie dawal tylnego napedu.(w czym BMW jest akurat wyjatkiem).

 

Zgadza się, ale to jest specyfika marki....

Tak jak np.: nikt inny nie robi V* czy 6 -cyl w poprzek - tylko Volvo....

 

Ale odbiegamy od tematu...

BMW nie miało wtedy ani 4x4 ani fajnego diesla ani motoru większego jak 2.3 , 2.5 był zdaje się dopiero pod koniec (99-2000)...

 

Golf nie miał tylnego napędu.... ;-)))


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez Kojiro

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kwestie lokalizacji produkcji modeli determinuje rynek zbytu, a nie siedziba wlasciciela firmy :)

W przypadku koncernu Forda (i innych) poszczegolne oddzialy odpowiadaja za projektowanie poszczegolnych czesci skladowych calego pojazdu. Np. uklad jezdny przygotowuje Ford, napedy Mazda i Ford, bezpieczenstwo Volvo, a gdzie sie pozniej te klocki sklada, to odrebna kwestia. Przykladowo Mazda3 jest zbudowana w oparciu o platforme Focusa, ktora opracowalo... Volvo, a tylne zawieszenie skonstruowal Ford. Produkuje to zaklad w Japonii, a platforme 6 opracowala Mazda z Fordem i robi auto w Japonii i USA.


TAG Indy 500, Samurai white&black, Delbana, Heuer Carrera, Certina DS Podium RK i troche kwarcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pewnie.. na tej samej zasadzie dawali do klasy Passata Octavie - bo była dłuższa niż Golf

Nie wiem kto tak dawal ja nigdy sie z tym nie spotkalem.

To co jest odpowiednikiem u VW????

Odpowiednikiem BMW 5 u VOLKSWAGENA?odpowiadam-nie ma.I byc nie musi Volkswagen ma Audi i to A6 prowadzi batalie o klienta z BMW 5.

Ja stwierdziłem (w domyśle)' date=' że aut nie robi się na pałę - dlatego BMW zrobiło E36 Compact - jako konkurencję dla G III[/quote']To ze Bmw zrobilo compacta jako konkurencje dla Vw Golfa III chyba tez stwierdziles w domysle bo jestes tego tak pewien ze zaraz bede przypuszczal ze maczales rece w projektowaniu.
Natomiast Espace było zrobione świadomie - zobacz jaki sukces odniósł Voyager...
Na rynku amerykanskim a to jednak co innego
Ty masz jednak problemy z logicznym myśleniem.

Przysiegam nikt z wykladowcow matematyki nigdy mi tego nie zarzucil a logika w matematyce podstawa..

Masz absoultną rację z małą uwagą. Do tej pory tych klientów zaabierał Golf wersją GTI / VR6
To uscislijmy.Czy BMW compact bylo konkurencja dla Golfa III czy rzadkich odmian GTI ' date='VR6 bo to juz blizsze prawdy.Ty jednak na poczatku tego nie zaakcentowales a zgeneralizowales ze Golf III jest odpowiednikiem BMW compact E36
Nawet jeżeli jakies auto się nie przyjmie to jest test silników / zawieszeń

nie wszystkie "strzały" muszę być super... np.: Vel Satis....

W plecenia tu Vel Satisa juz nie rozumiem i sensu tej wypowiedzi ale byc moze mam problem z mysleniem..
Dobra bardziej liftback czyli jest krótka klapa jak niby sedan a realnie są to 3/5 drzwi...
Liftback ma zawsze 5drzwi!!A compact mial zawsze 3!On jest hatchbackiem!I z sedanem tez nie ma wspolnego nic..
A nie było wersji z bagażnikiem ????
Odpowiadam.Wszystkie wersje z tego co wiem mialy bagaznik.Chyba ze mam pewne problemy..
ok. niech Ci bedzie
Dziekuje.
BMW nie miało wtedy ani 4x4 ani fajnego diesla ani motoru większego jak 2.3 ' date=' 2.5 był zdaje się dopiero pod koniec (99-2000)... [/quote']Zgadzam sie .Tylko zauwaz co sie stalo z pozniejszym compactem jak bardzo odczepil sie on od golfa 4.I zdecydowanie konkurowal z Audi A3.Podobnie jak teraz BMW 1.Dziekuje serdecznie przepraszam jezeli czasem zbyt zgryzliwie cos zaakcentowalem ale czasem tak jest jesli dyskusja jest zazarta a kazdy ma swoje argumenty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.

Edytowane przez Kojiro

.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mazda to tez doba opcja, chociaz, z powodu mniejszej popularnosci z czesciami moze byc gorzej niz u Hondy czy Toyoty. Generalnie, w Twoim budzecie szukalbym czegos japonskiego - Civic, Corolla, 323, ewentualnie Almera (nie przepadam bo to takie bezplciowe auto, ale za to solidne).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, dajcie spokoj, to jest dyskusja akademicka :)

 

Namieszaliscie mi juz calkiem... To moze ktos mi powie, jaki wplyw na jakosc samochodow mazdy ma to, ze nalezy do forda? Czy wszystkie modele sa produkowane w japonii?

witam, te mazdy ktore Ci poleciłem to wyrób japonski. Mariaż z Fordem nie odbił sie na jakości MAzdy. Nowa 6 i 3 są 100 % wyrobem japonskim produkowanym w Hiroszimie. Pod wzgledem for internetowych, testow, raportow, opinii uzytkowników smiem stwierdzić ze i dzisiejsza Mazda charakterzuje się bardzo wysoką bezawaryjnoscia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kwestie lokalizacji produkcji modeli determinuje rynek zbytu, a nie siedziba wlasciciela firmy :)

 

Nie tylko ten czynnik determinuje :lol: Pytam, bo wiem, ze ford ma fabryki na calym swiecie, rowniez niestety w chinach :)

Co myslicie o tym modelu mazdy? Podoba mi sie ta wersja, tylko z silnikiem 88HP, bo mocniejszych chyba nie bylo.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5708345

tez dobra, tyle ze zaproponowałem Ci tamte jako bardziej atrakcyjne wizualnie dla mlodego człowieka, wszak chciałeś niebanalne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czeka mnie zakup opon letnich, jakie byście polecili (rozmiar 175/65/14)?


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.