Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

lewandek

Użytkownik
  • Content Count

    578
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

19 Początkujący

Kontakt

  • Strona WWW
    http://

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Polska zachodnia

Recent Profile Visitors

1,434 profile views
  1. Kopertę, jako część zamienną dłużej robią, niż 40-60 dni roboczych. Ale kto wie - może JMP na drugi etat po nocach jest skręca
  2. Melduję się w klubie z Navi i przy okazji mam pytanie. Jakie pudło powinien mieć fabrycznie A23322, przekopałem internety i występują 3 różne: - stare bakelitowe (to ze ściętymi rogami); - nowsze bakelitowe (z półokrągłą pokrywą); - skórzane (małe);
  3. To nie jest zawór helowy, pod tym deklem jest przekładnia, która przenosi ruch bezela na wewnętrzny, ruchomy pierścień. To samo rozwiązanie miałem w B-1.
  4. Miałem ten dylemat 2 lata temu. Z jednej strony nie mogłem się oprzeć wskaźnikowi rezerwy chodu, z drugiej były: grubość, sekundnik, szafir. Wiesz jak to się skończyło [emoji3]
  5. Podobno ktoś ma w Polsce 372 plexi, w pełnym zestawie, po serwisie, z fabrycznie nową kopertą, ale na razie nie chce sprzedać
  6. Z jednej strony niewprowadzenie niczego, w zamian za 372, wydaje się samobójstwem, z drugiej strony trudno zrozumieć większość posunięć JMP. Można odnieść wrażenie, że marka skupiona jest w 100% na nowych klientach, którzy docenią dziwne stopy metalu i dyskusyjną kolorystykę, robią to w takim stopniu, że aż trudno uwierzyć w następcę 372. Pożyjemy, zobaczymy
  7. Zakończyli produkcję 372, handlarze wykupili co było, wietrząc zysk. Model kultowy, zwłaszcza z plexi. Ceny używanych pofrunęły z 5 do 7-8 tys Euro i to chyba jeszcze nie koniec.
  8. Nie lękaj się 47! Nie mam wielkiego nadgarstka, a uważam, że lepiej leży 47, niż Bettarini. Z zakupem 372 bym się raczej pospieszył, produkcja zakończona, zainteresowanie dość spore.
  9. Nie powinno być problemów - to należy do obowiązków autoryzowanego przedstawiciela. Nie mam pewności, ale J. chyba dodatkowo doliczał koszt przesyłki do serwisu?
  10. O ile kojarzę, in-house trafiają tylko do Monachium (różnie to wychodzi) i Neuchatel (podobno można być spokojnym).
  11. Dla porównania serwis P.3000 w ubiegłym roku, serwis w Monachium, organizowane przez AD w Berlinie: - przegląd, z wliczoną wymianą uszczelek i plexi: 465 Euro - opcjonalna polerka: 90 Euro - koszty przesyłki / dodatkowe koszty: brak
  12. Nisko nosicie. Ja też kiedyś tak zapinalem zegarek ale odkąd przesunąłem go nieco w górę (powyżej stawu), problem ustąpił.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.